Bukti Anwar Manusia Penipu

Ketika di tanya wartawan TV3 semalam mengenai adakah Anwar mengenali Datuk Eskay namun angkuh si penipu memarahi wartawan tersebut lalu dengan kurang ajar menolak mikrofon.


"Kenapa perlu menolak kalau beliau benar-benar tidak mengenali Datuk Eskay itu?"


Namun peraktoday hari ini berjaya mendapatkan bukti yang menunjukkan bahawa Ketua Umum PKR ini sebenarnya mempunyai hubungan yang agak rapat dengan Datuk Eskay. Apa lagi Anwar nak tipu, semuanya telah terbongkar. Dek kecut sangat dengan asakan soalan demi soalan dari wartawan maka si Anwar pun kecut perutlah nampaknya.


Dulu bukan main lagi dia "ciom molot" dengan Datuk Eskay sekarang tak mengaku pula. Kenapa ni Anwar dan kantoi tak mengaku kawan pulak. 


Sebelum ini wartawan TV3 ada bertanya kepada Anwar perihal kesudian beliau untuk menyahut cabaran Datuk  Eskay membuat sumpah laknat.


Namun lain pula yang dijawab si pengecut ini. Sekali lagi wartawan TV3 mencuba nasib bila bertanya mengenai jam omega, tetapi Anwar buat pekak pula.


Anwar bertambah marah apabila wartawan TV3 mencelah dan bertanya mengenai Datuk Eskay yang bagi DNA. Anwar dalam nada marah, You TV3 kan? DNA apa you nak? Jangan biadap ya. Tanya soalan lain.


Aduhai Anwar, apa lagi yang nak disorokkan . Suruh bagi DNA tak nak lagi. Mintak kemuka jam omega pun tak nak tunjuk. Ini tanya kawan sendiri pun nak marah....!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Komen yang berfakta disertakan link adalah digalakkan, komen berunsur lucah dan makian tidak dibenarkan dan komen tersebut tidak akan diterbitkan dan dipadam

by
mnorkembalak

Rakan Blog KBE

Catatan Popular