Anwar Ibrahim "Tibai Puki Chiok" Mulut Macam Jalang.

Siapa pernah ingat? Nik Aziz Menangis Digelar Ulamak Terompah Kayu

Anwar memang kaki maki, kesah Anwar maki Perdana Menteri ini bukanlah yang pertama tetapi sejak dari dulu pun memang Anwar kaki maki, PAS, Nik Aziz, DAP semuanya pernah kena maki dek Anwar dengan gelaran yang banyak antaranya masih menjadi ikutan sehingga sekarang ini.

Menarik, memang menarik bila bercakap tentang Anwar dulu dan sekarang. Kalau air ludah itu boleh ditadah dan disimpan, gamaknya entah berapa gelen air ludah Anwar semasa dalam UMNO yang dah dijilat semula sejak pemimpin pembangkang ini.

Orang PAS yang terlangkup sokong Anwar hari ini sudah terlupa, Anwar adalah yang mula-mula sekali gelar dewa hidup PAS Nik Aziz Nik Mat sebagai ulama terompah kayu suatu ketika pernah menangis orang tua tu dulu.

Apa maksud terompah kayu?

Maksudnya bising-bising macam bunyi terompah kayu tapi tetap duduknya dikaki. Itu maksud Anwar kepada Nik Aziz satu ketika dulu, mana tak sedih orang tua tu. Sebagai balasan, PAS menggelarkan pula ulama yang menyokong UMNO sebagai ulama Syaitan bisu tetapi sebab Anwar cekap bab berhujah, maka PAS akhirnya guna balik istilah sama (ulama terompah kayu) kepada ulama yang menyokong UMNO.

Inilah ulama terompah kayu yang dikatakan oleh Anwar

Begitulah sejarah sehinggalah kesaat Anwar dibuang  dari UMNO, gelaran terompah kayu itu tidak lagi kedengaran dalam kempaen UMNO berhadapan PAS sebab tukang yang mulakan dah kena terajang keluar.

Dulu macam itulah hinanya Nik Aziz dimata Anwar, duduknya Nik Aziz hanya dikaki sejak itulah istilah "terompah kayu" digunakan. Tapi sebab politik, sebab kuasa, sebab nak jadi kerajaan, sebab nak duit dan sebab nak duduk singgahsana Putrajaya - Nik Aziz dan belacinya lupa semua itu untuk menjilat jubur Anwar, sampai menggadaikan maruah Islam yang sebenar..!

Nampak sangat air muka Nik Aziz (terompah kayu) yang mabuk kuasa dan gila harta.

Mana ada sebab perjuangan? Jauh lagi sebab Rakyat. Kalau perjuangan, PAS tak kerjasama denagn orang ini (Anwar). Dulu dicanang satu negera Anwar Al-Juburi, sekarang dah tersabit DNA jumpa dalam dubur Saiful ditambah pula video seks yang terang-terang menunjuk muka Anwar, PAS masih lagi pertahankan dan buat tak nampak dan berbagai-bagai lagi alasan yang tidak masuk akal malah makin ghairah menjilat lubang jubur Anwar.

Kalau nak tahu apa rasa lubang jubur Anwar kena tanya pada tok-tok janggut PAS dan juak-juak PAS yang lainnya.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Komen yang berfakta disertakan link adalah digalakkan, komen berunsur lucah dan makian tidak dibenarkan dan komen tersebut tidak akan diterbitkan dan dipadam

by
mnorkembalak

Rakan Blog KBE

Catatan Popular