Tanamkan Semangat Cintakan Negara

Tanamkan semangat cintakan negara. Marilah sekurang-kurangnya kita hadirkan dalam diri kita mengucapkan kesyukuran kepada Ilahi yang telah memberikan negara kita Malaysia berada dalam kemakmuran, hidup sentosa dan aman damai. Terlepas negara kita dari dijajah walau pun terdapat kes-kes yang membuatkan ketidak harmonian sesama kita di Malaysia ini semoga dapat ditangani bermuala dari sekarang oleh semua pihak.

Dalam pada itu kita ucapkan fatihah kepada perajurit-perajurit yang telah gugur demi mempertahankan kedaulatan Malaysia yang kita huni sekarang ini. Tanpa perjuangan dari mereka semuanya belum tentu kita berasa hidup selesa sekarang ini.

Bagi yang berkeupayaan berbuat sedikit pegorbanan, kibarkan jalir gemilang dikediaman kita, dipermis-permis perniagaan, ditempat-tempat kita bekerja..biarpun dalam kebun kita pun tidak mengapa..kerana tanda kita telah berjaya. SELAMAT HARI MERDEKA YANG KE56 KEPADA SELURUH RAKYAT MALAYSIA.


Tanamkan Semanagt Cintakan Negara


Psssttt...yang bersalah dan dalang dalam percerobohan Lahad Datu nampaknya masih MERDEKA!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Komen yang berfakta disertakan link adalah digalakkan, komen berunsur lucah dan makian tidak dibenarkan dan komen tersebut tidak akan diterbitkan dan dipadam

by
mnorkembalak

Rakan Blog KBE

Catatan Popular