Angin Tidak Ribut Tidak Pokok Bergoyang

Angin Tidak Ribut Tidak Pokok BergoyangAngin tidak ribut tidak pokok bergoyang..??!! Sudah terang lagi bersuluh.. Tentu ramai yang dah tahu kenapa Ketua Menteri Pulau Pinang Lim GUANO EHH telah mengharamkan penayangan sebuah filem yang berjudul TANDA PUTERA dari ditayangakan dinegeri itu. Mengapa dan kenapa semua kita orang Melayu sudah tahu sebab-sebabnya, kerana didalam filem tersebut telah mengimbaskan kembali kegiatan celaka DAP yang terlibat pencetusnya PERISTIWA 13 MEI.

Oleh kerana itu Bapak pencetus peristiwa tersebut iaitu Lim Kit Siang khuatir masyarakat Melayu akan terbakar api kemarahan kembali terhadapnya dan juga kepada bangsa Cina di Malaysia ini. Hanya Melayu dalam PAS dan Melayu dalam PKR sahaja yang buta semua punca peristiwa hitan yang berlaku pada 13 Mei 1969. Bagi Melayu Umno ianya tetap terpahat dalam ingatan. Itu satu dari punca dan Pimpinan DAP Pulau Pinang ingin tunjukkan kuasa mereka. Maka dilain kali banyak lagi yang akan diharamkan oleh mereka.

Mungkin diantara seperti lagu negaraku juga akan diharamkan dimainkan di Pulau Pinang kerana kerajaan yang mentadbir adalah DAP, berikut akan diharamkan juga kibaran jalur gemilang dan akhir sekali diharamkan orang Melayu masuk Pulau Pinang amacam Tuan-tuan POWER TAK DAP ini nanti?
Saksikan video dibawah ini dan dengar dengan teliti...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Komen yang berfakta disertakan link adalah digalakkan, komen berunsur lucah dan makian tidak dibenarkan dan komen tersebut tidak akan diterbitkan dan dipadam

by
mnorkembalak

Rakan Blog KBE

Catatan Popular