Menteri BN Yang Wajib Dikencing

Menteri BN Yang Wajib Dikencing
Menteri BN ini wajib dikencing..kerana tidak faham akan kedudukannya sendiri didalam kerajaan. P. Waytha Moorthy didesak supaya meletak jawatan Timbalan Menteri di Jabatan Perdana Menteri kerana gagal memahami kedudukannya dalam pentedbiran kerajaan.

Exco Pergerakan Pemuda Umno Datuk Sohaimi Shahadan berkata Waytha Moorthy tidak sepatutnya membuat kenyataan yang megikut emosi seolah-olah beliau masih lagi seorang pemimpin anggota badan bukan kerajaan.

"Kalau hendak jadi hero, beliau kena lepaskan jawatan. Ini soal jenayah, bukan boleh main-main mahu hentam keromo. Sebelum keluarkan kenyataan harus dikaji terlebih dahulu kenapa pihak polis bertindak demikian? Kaji sebab musababnya..

"Polis ada Prosedur Standard Operasi (SOP) mereka dalam menjalankan tugas serta memerangi penjenayah dan mereka ada maklumat lengkap dan ini bukan lah kejadian pertama yang berlaku, Pemuda mendesak kalau mau jadi hero elok lah lepaskan jawatan yang disandangnya sekarang ini. Duduklah diluar dan berkokoklah semahu-mahunya.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Komen yang berfakta disertakan link adalah digalakkan, komen berunsur lucah dan makian tidak dibenarkan dan komen tersebut tidak akan diterbitkan dan dipadam

by
mnorkembalak

Rakan Blog KBE

Catatan Popular