55expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass='>

Klik to Cala Huala

Klik to Cala Huala
Klik to Cala Huala

Mohd Communications - Get friendly web solutions!!!

Untuk mengetahui lebih lanjut klik dibawah inin;
Mohd Communications - Get friendly web solutions!!!

Mohd Communications - Get friendly web solutions!!!

Peralatan yang terkini dan berkualiti, klik dibawah ini;
Mohd Communications - Get friendly web solutions!!!

Mohd Komunikasi - Dapatkan penyelesaian web ramah!

Untuk pembelian produk berkualiti, sila layari website dibawah ini;
Mohd Komunikasi - Dapatkan penyelesaian web ramah!

Mohd Komunikasi - Dapatkan penyelesaian web ramah!

Di bawa khas untuk rakan-rakan semua, klik di bawah ini;
Mohd Komunikasi - Dapatkan penyelesaian web ramah!

Facebook | Kem Balak Enterprise

Mungkin dengan melayari fb ini saudara akan dapat berbagai-bagai maklumat yang berguna untuk anda, rakan-rakan, saudara-mara semua, klik dibawah ini;
Facebook | Kem Balak Enterprise

Facebook | Kem Balak Enterprise

Untuk mendapatkan maklumat yang mungkin berguna kepada anda semua dan juga untuk rakan-rakan saudara-mara dan sahabat sila klik dibawah ini;
Facebook | Kem Balak Enterprise

Facebook | KemBalakEnterprise

Kepada saudara-saudari yang inginkan sesuatu yang berharga untuk diri kita, keluarga dan rakan-rakan sila kliik di bawah ini;
Facebook | KemBalakEnterprise

ENUM - Welcome

Saya tidak berputus asa membawa anda ke-arah kejayaan kita bersama, segala-gala nya terserah kemana hala tuju hidup anda. Tidak kah anda inginkan pendapatan yang lumayan? kerana perkhidmatan Telekomunikasi secara Global ini memberi keuntungan dua hala. Anda tidak perlu menukar nombor anda yang sedia ada, malah nombor anda itu perlu kekal seperti biasa.Jika anda berminat untuk menyertai nya, klik di bawah ini; ENUM - Welcome

ENUM - Welcome

Perniagaan yang menguntung kan kedua pehak, jangan ragu-ragu siapa yang bermula dalam perkhidmatan ini maka dialah yang terawal. klik di bawah ini; ENUM - Welcome

Register Free e-number

Anda berminat untuk menambahkan pendapatan? sila isi borang di bawah. Ini adalah pernigaan dua hala yang menguntungkan kedua pehak. klik di bawah; Register Free e-number

eNumCALL.com - Perkhidmatan Telekomunikasi secara GLOBAL

Assalamualaikum dan salam sejahtera; Produk dan peluang HEBAT yang dicari-cari SEMUA orang! Untuk maklumat lanjut; http;//www.eNumCALL.com/mnorkembalak http;//www.eNumCALL.com/mnorkembalak http;//www.eNumCALL.com/mnorkembalak Perniagaan ini sungguh MUDAH. Cuma SMS dan EMAIL laman web anda kepada kawan-kawan. Selain, kami buat kan untuk anda. Anda juga dijemput menyertai kami dalam pemasaran produk HEBAT ini, juga produk-produk lain sebagai alternatif kepada menambah pendapatan anda dalam kemelut kegawatan dan kos yang semangkin meningkat. Terima Kasih -------------- MOHD NOOR BIN ABDUL JALIL layari http;//www.eNumCALL.com/mnorkembalak eNumCALL.com - Perkhidmatan Telekomunikasi secara GLOBAL

http;//www.eNumCALL.com//mnorkembalak

Assalamualaikum dan salam sejahtera;
Produk dan peluang HEBAT yang dicari-cari SEMUA orang!
http;//www.eNumCALL.com/mnorkembalak
http;//www.eNumCALL.com/mnorkembalak
http;//www.eNumCALL.com/mnorkembalak
Perniagaan ini sungguh MUDAH.Cuma SMS dan EMAIL laman web anda kepada kawan-kawan. Selain, kami buat kan untuk anda.
Anda juga dijemput menyertai kami dalam pemasaran produk HEBAT ini, juga produk-produk lain sebagai alternatif kepada menambah pendapatan anda dalam kemelut kegawatan dan kos yang semangkin meningkat.
Terima Kasih
--------------
MOHD NOOT BIN ABDUL JALIL
layari http;//www.eNumCALL.com/mnorkembalak

Saja suka-suka buat renongan

Saya tertarik kepada dua gambar yang saya pinjam dari blog sahabat "Murai Anak Emas", Gambar diatas pada hemat saya 'Pokcik baju hija' ni soh sangak pengikut setia seumo hiduk, walu bagaimano pong syabaslah pokcik.
Gambar dibawah ni pula, mungkin anda ada cerita tersendiri, tapi saya rasa sebalik nya. PAS kalah dalam prk di galas mungkin" TOK TAHE DENGE GODAE" kah kah kah lucu lah bro..

PKR Parti Hingusan

Ramai yang meramal daripada awal PKR, parti ini ditubuh sehingga sekarang tidak akan bertahan lama dan kini diambang pembubaran atau dengan lebih tepat diambang kehancuran. PKR dengan lebih tepat dikatakan adalah sebuah parti Anwar Ibrahim SDN BHD dan konco-konco didalam nya adalah terdiri dari mereka yang terkecewa semasa berada dalam BN kerana tiada mendapat tempat dan keistimewaan, jadi ujudlah PKR sekarang ini.
Kita bicarakan seandainya PKR lenyap, kemana agaknya ahli-ahli ini akan berhijrah mencari tapak untuk bernaung? Sebagai yang terkandung didalam blok rakan "THE FLYING KICK" bagi yang berbangsa melayu dah tentu beralih arah kepada PAS kerana hendak membersihkan diri dengan identiti berserban dan berjubah dan simpan janggut sejemput untuk bertau-buat. Mereka-mereka ini tidak akan kembali kedalam BN kerana, sebagai ulasan didalam blog sahabat hihihi..mereka adalah kumbahan dari tong taik BN dan yang bukan berbangsa Melayu pula akan menyertai DAPigs.
Sama ada ramalan ahli-ahli kaji politik benar atau tidak sama-samalah kita tungu dan lihat.
Psstt..saya parti gerakan, KALAU TAK GERAK, SAYA TAK MAKAN..

Gelombang Merah: Inikah Perangai Seorang Ulama ?

Fuuuhh.. bukan main tegak lagi ibu jari N,ajis menongkat langit memuji dan mengakui rakan karib nya yang bukan berugama Islam, berbeza dengan apa yang terpapar didalam video yang terkandung didalam blog rakan "GELOMBANG MERAH".
Apabila sesaorang Islam itu selesai disemadi didalam kubur, talkin akan dibacakan. Diantara ayat yang dibacakan itu malaikat akan bertanya siapakah saudara kamu, maka jawab lah oleh kamu, muslimin dan muslimat adalah saudaraku.
Kalau semasa hidup kita lagi tidak mengakui Islam itu bersaudara, adakah bila menjawab soalan mungkar nangkir dialam kubur kelak baharu kita nak mengaku Islam itu saudaraku. apakah malaikat mungkar nangkir itu boleh ditipu?
Ketahui lah, apa yang kita lakukan semasa hidup itulah bekalan kita di alam kubur dan di alam akhirat. Hihihi... dalam video dan dailog tersebut N,ajis kato "ambo tanok sale" kahkahkah...lucu lah perangai tok guru keagungan PAS ini.
klik dibawah;
Gelombang Merah: Inikah Perangai Seorang Ulama?: "Apabila Melihat watak Nik Aziz video KESAWAN di tetap Permanent Sudah cukup untuk Kita mendapat Gambaran perangai Nik Aziz sebenar Yang ... Orang Adakah y."

Sinar Harian :: Suara Cakna Komuniti Anda

Saudara Ezam memberi ulasan didalam Suara Cakna Kominiti Anda. PAS sudah hilang kepercayaan penyokong nya dan berpaling arah memberi kemenangan dan menaruh kepercayaan kepada BN.
KLIK DIBAWAH;
Sinar Harian:: Suara Cakna Komuniti Andari

mStar Online : PENDUDUK KAMPUNG POKOK ASAM MARAH, K'JAAN PULAU PINANG GAGAL TEPATI JANJI

Haram jadah ini sememangnya lidah biawak. Bukan main lagi pandai bermuka-muka menabur janji untuk membantu masaalah punduduk Pokok Asam.
Bersikap biadap didalam bulan Ramadhan yang lepas menganggu orang Isalam hendak beribadah, mereka pergi keMasjid memberi tazkirah dan menabur janji palsu.
Ini lah padahnya berketuakan DAPigs yang berfahaman ala kominis, sikap memusuhi selain dari bangsa mereka sememangnya tebal terpahat dihati.
Mana pergi nya muka-muka Melayu yang memberi sokongan terhadap kerajaan Pulau Pinang sekarang ini? Kenapa sanggup berdiam diri, sanggupkah anda melihat bangsa Melayu merempat ditanah tumpah darah sendiri dan dinafikan hak mereka.
Apakah buah pelio anda semua sudah kecut? atau perut-perut anda semua sudah boyot disogok dengan wang, kenyang tido telentang sehingga tidak peduli apa yang dilakukan kekejaman terhadap penduduk tempatan kampong Pokok Asam yang sudah berusia 100 tahun lenyap di telan DAPigs haram jadah.
klik dibawah ini;
mStar Online: PENDUDUK KAMPUNG ASAM Pokok Marah, K'JAAN Pulau Pinang Gagal TEPATI Janji

mStar Online : Rita Rudaini Mahu Tuntut Nafkah Daripada Aidil

Saya tiada apa yang hendak diperkatakan tentang masaalah rumahtangga pasangan ini. Cuma saya berharap bersabar sahaja setiap perkara itu manalah tahu ada hikmah disebaliknya.

Utusan Malaysia Online - Politik

INIKAH CONTOH SEORANG TOK GURU?
INIKAH CONTOH SEORANG ULAMAK?
INIKAH CONTOH SEORANG PEMIMPIN?
INIKAH CONTOH SEORANG TUA BER-ILMU?
INIKAH CONTOH BUDAYA MELAYU? tapi kita tak hairan N,AJIS tidak bangga berbangsa MELAYU....
Walau apa pon kita baca sewaktu N,ajis bertemu dengan rakan nya yang dipaparkan didalam Utusan Malaysia, untuk mengetahui dengan lebih lanjut lagi sila klik dibawah ini;

Utusan Malaysia Online - Politik

Alahai apa nak jadi nasib kawan kita yang seorang ni? (dalam gambar disebelah kanan) Kini satu persatu keburukannya dicungkil dan dikupas. Apa akan jadi dan apa nak jadi?
Di dalam Utusan Malaysia sesaorang telah mengakui ada satu perbualan nya telah dirakam dan akan mengumumkan perbualannya itu dalam sedikit masa lagi, lebih kurang perkara nya bab tikam kawan atau tikam belakang kawan.
Hihihi.. saya bab tikam-tikam ni yang tak pernah saya buat tikam belakang, ada gak saya buat tikam belakang tapi ikut saluran tertentu, tak pernah menyimpang hanya satu arah @ satu hala...!
Semuga biliau ambil ikhtibar lah segala peristiwa yang telah berlalu, yang akan datang tidak di ulang lagi, manusia mana yang tidak berbuat kesilapan. Segala nya terletak di minda nya sendiri, berfikir kearah kebaikan, jauhkan lah dari segala keburukan.
klik dibawah;
Utusan Malaysia Online - Politik

Utusan Malaysia Online - Politik

Apa punya biul lah orang tua disebelah ni, masih lagi nak tunjuk ranggi. Saorang tokoh ugama yang selama ini di segani dan di hormati tetapi sejak akhir-akhir ini apa dah jadi? mangkin tua mangkin tipis ilmu di dada.
Masih mahu mempertikaikan keputusan rasmi pilihan raya dun Galas. Masih lagi tidak berpuas hati konon ada sesuatu di sebalek kemenangan BN.
Seorang yang di gelar tok guru maseh tidak percaya segala ketentuan datang dari Allah dan mungkin juga dihati nya tidak percaya Kada' dan kadar.
Terima lah hakikat bahawa bukan sentiasa diri kita disukai dan disenangi oleh semua orang terhadap kita sepanjang hayat, setiap satu perkara kalau orang dah meluat jangan lah kita mengharap dapat simpati malah diri kita di umpat keji. Sekali dua orang boleh sabor yub, Tapi sabor buat kata orang perak bukan sepanjang ayor.
klik dibawah;
Utusan Malaysia Online - Politik

PAPA GOMO

Geng 16 sept ini saya pinjam untuk disiarkan kepada anda, dari blog rakan (papa gomo) hihihi... hebatlah muka-muka ini bakal menakluki dan menerajui kepimpinan Malaysia dimasa akan datang.
Wa caya u all beb, kah kah kah senak perut bro saya ketawa, bagi saya lucu habis sampai tangkap lentok beb. Tu..yang singlet puteh tu seakan-akan BATISTA PENGGUSTI di WWF, Memang kelakau lah. Yang si Apek Kit tu pulak muka dia berani dalam takut. yang barisan depan di sebelah kanan tu pulak kita faham-faham lah, dia ni memang suka syok sendiri.
klik dibawah;

Taiping Mali: PAS MENGAKU MERASUAH PENGUNDI DI GALAS

Saya mohon ma'af secara terbuka kepada semua pembaca, kerana saya siar kan gambar ini bukan tujuan menghina sesiapa atau pon kepada mana-mana pehak. Saya tidak bertujuan dan bermaksud gambar ini sebagai lucah dan semoga para pembaca budiman sekelian juga tidak bermaksud sedemikian.
Telah berbagai-bagai yang kita ketahui sejak akhir-akhir ini, hukum Islam sudah menjadi mainan dan pindaan dimulut dari mereka, kata kan dengan sewenang-wenang dan sesuka hati, perkara ini sudah jauh manyimpang dari hukum Islam yang sebenar.
Sebagai contoh di bawah ini (di dalam blog ini dan didalam blog rakan-rakan yang lain), Jelas orang yang bijak pandai dalam ugama Islam dan memperjuang Islam hanya bertopeng kan Islam hanya pandai bercakap kosong sahaja, bukan mereka mahu mempraktik Islam sebenar, malah mereka menyimpang dari dasar ugama Islam yang Addin.
Sekali lagi saya memohon ma'af, saya tak pandai hendak membuat komen. Dari apa yang hendak saya huraikan adalah PAS di Kelantan telah merasuah orang-orang atau kaum-kaum tertentu.. ini mesti ada tujuan tersendiri dan tersembunyi.
Jika perkara ini benar sebagai yang di dakwa oleh rakan-rakan blog amat malang lah kepada pentadbir PAS Kelantan, jadi PAS Kelantan sedang merialisasikan yang HARAM kepada yang HALAL. Jadi gambar tersebut yang saya siarkan amat sesuailah untuk dijadikan "LOGO" jika ada pehak-pehak berkenaan berminat bolih ambil dengan percuma tanpa membayar royalti kepada penerbit.
klik dibawah; Taiping Mali: PAS MENGAKU MERASUAH PENGUNDI DI galas: "Terkejut Besar Bila Suami Pas Canada Harakah Nik Aziz mengakui bahawa sememangnya memberi rasuah kepada penduduk Orang Asli di Lojing semala ..."

r b f: KENAPA MULUT NIK AZIZ BERDARAH ?

Sekiranya N,ajis bersara dari persada politik, tugas yang lebih berat yang akan di pikul nya sedang menanti. Di Kelantan am nya dan di Malaysia umum nya sudah ada keturunan raja bersiong yang real, kita semua kena tanam bayam banyak-banyak untuk mengelak dari darah kita di sedut nya.
Mungkin juga beliau sepupu Dracula, pasal itu lah beliau pernah mengatakan di tidak bangga jadi orang Melayu.
Klik di sini;
r b f: KENAPA MULUT NIK AZIZ BERDARAH ?

r b f: Penting dan Sebarkan: Sebab Sebenar Pas Ditendang Dari BN

Jika fakta ini benar masih ada pihak-pihak berkenaan atau orang-orang tertentu mampu mempertikaikan nya?
klik dibawah;
RBF: Sebarkan dan Penting: Pas Sebenar BN Sebab Ditendang Dari

r b f: Calon Pas Gagal Tampil Bersumpah

Fuhyo... ahli-ahli dan calon-calon dalam Tiga Abdul memang tidak kurang hebatnya malah ada emphh...
Lantak korang lah dosa pahala masing-masing tanggung...
klik di bawah;
r b f: Calon Pas Gagal Tampil Bersumpah

Sabun Kecantikan- Sabun Serba guna Dengan Ion Negatif & Infra Merah

Sabun Kecantikan-Sabun Serbaguna Dengan Ion Negatif & Infra Merah
Sabun kecantikan (i-Beauty Soap) mengandungi kandungan atau bahan yang luar biasa seperti Minyak Kelapa Asli 100% dan bahan FIR, Chitosan yang mempunyai fungsi melembutkan kulit, memulihkan kelesuan badan dan melancarkan metabolisme, menghilangkan bau badan yang berpeluh dan menghalang penyakit kulit seperti ekzema, kurap air, dan jerawat.
Sudah ribuan testimoni, terbaru kudis buta seluruh badan seorang kanak-kanak berusia 6tahun berjaya kering kudis-kudis tersebut dalam masa lima hari. Apakah Manfaat Kesihatan Utama Sabun Bio Anion Beauty?
ciri-ciri tersendiri
1. Melancarkan perjalanan sistem darah dan memulihkan kelesuan badan.
2. Menyingkirkan bau peluh dan bau badan.
3. Unsur antibakteria melindungi kulit anda dari ekzema, kurap air (athlete's foot), jerawat.
4. Ciri oleofilik dan hydrofili melembut dan melembabkan kulit anda.
5. Mengelakkan masaalah kulit dan mengekalkan keseimbangan minyak dan kelembapan kulit.
6. Mengaktifkan fungsi sel, menjadikan rambut berkilat dan melindungi rongga kulit.
7.Kesan keseimbangan semula kelembapan nyata terbukti dan kecantikan kulit semankin terserlah.
Berminat untuk mencuba atau menjadi pengedar, hubungi saya mnorkembalak, 012-4625097 atau 016-5580597

Utusan Malaysia Online - Dalam Negeri

SEBAHAGIAN daripada penduduk menunjuk perasaan kecewa atas tindakan pemaju yang akan membangunkan kampong Jalan Pokok Asam di Jelutong, semalam
Parti DAPings sekutu PAS dan PKR sudah mula menunjukkan taring nya, Parti yang berdasar kominis dan anti melayu menabur janji sebelum mendapat kuasa, tidak cukup dengan itu di bulan Ramadhan yang lepas masuk masjid nak tunjuk baik dan tabur lagi janji untuk membela nasib rakyat kini diam menyepi. PAS pula tang berteraskan Islam, kenapa tidak tunjukkan diri untuk membela nasib Melayu yang sedang terinaya ini?, adakah bangsa Melayu ini kafir? dan mereka bukan Islam tidak berserban dan berketayap putih?. Lagi satu parti PKR apa yang anda perjuangkan? adakah anda perjuangkan hanya khusus untuk anak beranak Anwar Al-juburi dan kuncu-kuncu anda? yang tidak mendapat apa-apa selama ini dari kerajaan BN, gah sana gah sini kutuk BN kutuk kerajaan rasuah tidak bela nasib rakyat dan berbagai-bagai tomahan yang anda lemparkan kerajaan BN tidak bagus.
Adakah anda semua kini bagus? bersengkokol dengan DAP dan nak menjatuhkan kerajaan BN, strategi cantik untuk mendapatkan majoriti untuk berkuasa. Segala tipu daya dan perbuatan yang terang-terangan yang di lakukan DAPigs, Kenapa PAS dan PKR buat tak nampak? dan padan lah muka-muka melayu yang sua kepala selama ini suruh diluku dan dipijak sekarang tanggunglah sakibatnya BILA DAH TERANTUK BARU NAK TENGADAH, DAN MASEH RAMAI LAGI MUKA-MUKA MELAYU DILUAR SANA YANG AKAN MENERIMA NASIB YANG SAMA JIKA ANDA SEMUA MASIH LAGI BELUM SEDAR.
Ingat lah wahai bangsa-bangsa Melayu, ekonomi puak-puak haram jadah ni dan mantap dan kukuh yang depa hendak sekarang adalah "KUASA" jika kuasa mereka sudah dapat SENDIRI MAU HINGAT BRO!!!
Klik dibawah;

Terselamat lah Malysia dari di gayang oleh BENDERA

PENDUDUK dan angkatan tentera Indinesia menyusun keranda mangsa yang terbunuh dalam letusan Gunung Merapi dalam satu upacara pengebumian beramai-ramai si Sidorejo, Sleman di Tengah Jawa, hari ini, lebih 20 daeipada 32 mangsa yang terbunuh dikebumikan ditanah perkuburan ini, AFP
Oct. 28, 2010 3:51 pm

Mati dalam iman, masih boleh senyum tu! setelah dijatuhuhi hukuman gantung sampai mati

TERTUDUH Darwis Zahami, 23; (baju putih)bersama rakan nya Ye Shau Pei, 35; (baju biru belakang) diiringi anggota polis keluar dari Mahkamah Tinggi Ayer Keroh, Melaka, hari ini selepas dijatuhi hukuman gantung sampai mati atas kesalahan mengedar dadah seberat 8,689 gram (kepada pembaca jangan pula ambil kesempatan tikam nombor ekor dari nombor tersebut) hehehe saya nasihat je!!, ditempat letak kereta Level C, Equatorial, Melaka Tengah kira-kira jam 5:30 petang pada 14 Disember, Foto Rasul Azli Samad
oct. 28, 2010 6:29pm

Antara yang benar dan mungkin yang tidak benar

Tentang gambar di atas benar atau tidaknya wallahualam, objek gambar ini seolah-olah sewaktu terjadinya gunung Merapi di Yogyakarta sedang mengeluarkan asap sebelum memuntahkan lahar dan abu panas. Apa yang saya khuatirkan gambar sebegini kemungkinan boleh di olah berbagai rupa oleh mereka yang bijak pandai didalam penyuntingan gambar. Akan hal sebegini mungkin sekadar hobi mereka sekadar hiburan tetapi apa yang saya khuatirkan adalah secara tidak lansung mungkin juga boleh memesong kan akidah kita yang berugama Islam, walau bagaimana pon saya berharap jika benar ini hanya untuk hiburan berhati hati kepada yang berkenaan untuk menyebarkan sesuatu pekara itu biarlah logik pada akal. Disini ada dua gambar, penjaga "kunci" Gunung Merapi Yogyakarta Mbah Marijan elias Mas Penewu Suraksohargo akhirnya tumpas kepada debu panas Merapi, yang memuntahkan laharnya lewat petang selasa. Dan ini lah mayat Mbah Marijan elias Mas Penewu Suraksohargo sujud menyembah Allah setelah kemungkinan Allahyarham menyaksikan betapa besar dan dahsyat kekuasaan Allah menjadi kan sesuatu perkara yang diluar jangkaan manusia. Harapan kita semoga roh nya ditempatkan bersama-sama roh orang-orang yang beriman.

Beauskin Spray

BI2U Essence Kulit Antioksidan..... Lindungi Kulit Tubuh Utuh Anda
Amazing, Sangat Efektif, mudah digunakan.....dari Alam Buah & Bunga.
Diekstrak dari buah-buahan organik alami & bunga. Diproduksi oleh German nanoteknologi tinggi. Anda hanya perlu semprotkan pada kulit anda setelah pembersihan. Sebelum produk yang sempurna cocok untuk anda semua jenis kulit, sangat efektif & kulit yang sehat permosikan.
Efek Pada Kulit;
Mencerahkan, mengencangkan, meremajakan, pemutih, hapus bintik bintik hitam, anti keriput, menyegarkan, anti bekteria, sterilisasi, kenyamanan, mengurangi kemerahan, pelembab, pembentukan kembali, regenerasi, energi, perwatakan kesehatan & dll....
Bahan utama dalam BI2U Antioksidan Kulit Essence
. Air; Air Organik Mumi
. Essence Buah, Jambu, Jeruk Segar, Peel Manggis
. Bunga Essence; Cotton Rose, Hibiscus
Fungsi Ingredient
Kapas Rose; secara tradisional digunakan untuk melembabkan, menjaga vitalitas kulit & elastisitas, kulit bergizi & anti-wrinkle. Ini memiliki efek santai, anti-radang & melepas kepenatan.
Hibiscus; secara tradisional digunakan untuk sterilisasi kulit, detoksifikasi, meredakan energi & regenerasi kulit.
Jambu Biji; kaya dengan nutrien B & C yang diperlukan untuk kulit penuaan. Efektif kolagen meningkatkan regenerasi & anti-Its konten yang kaya kalium juga memiliki fungsi pelembab kulit.
Manggis Peel; berisi asam tannic besar untuk toning pori, bakteri & berhenti gatal fungsi anti. Gunaan dalam mengobati luka jerawat & kulit, memulihkan luka kronis, sterilisasi, pembunuh rasa sakit. Ini adalah formulasi alami yang paling efektif untuk anti penuaan anti wrinkle.
Kekuatan Produk;
Anti oksidan tinggi bahan, nanoteknologi produksi, efek tahan lama, multi-fungsi alam. Tidak adaEfek Sampingan.
. Perawatan Kecantikan
. Perawatan Khusus
. Kesehatan
Fungsi Produk; Antioksidan Kulit Essence adalah perawatan kulit alami khusus diformulasikan untuk kulit, anti -oksidan kualitas produk yang tinggi. Efektif kulit penetrasi untuk detoksifikasi kulit & regenerasi, sehingga meningkatkan penyerapan kulit untuk yang lebih sehat.
1. Bahan dalam Hibiscus, mawar, manggis, detoksifikasi, meringankan pembengkakan
2. Kebanyakan efek anti oksidan yang efektif untuk mempromosikan elastisitas kulit, firming, menghalus
3. Sirkulasi darah, mengurangi kantung mata, lingkaran mata gelap, meningkatkan & leher kerut wajah
4. Pori cleansing, toning & mencegah pori dan diblokir
5. Menyembuhkan luka mempercepatkan. Mengaktifkan kembali jaringan sel, meningkatkan regenerasi sel
6. Speedy mengembalikan nyah rasa kulit dari gatal
7. Wajah perlindungan sel dari kerusakan radiasi
8. Kolestrol saldo, Memperbaiki kualiti kulit, membuat lebih cerah
9. Membantu untuk ditoksifikasikan payudara, mencegah kanser payudara & meringankan dari payudara bengkak.
Berlaku Area;
. Eye peradangan, otitis, pharyngolaryngitis, sakit gigi dan tinnitus
. Tanda kehamilan, bekas luka kulit, penuaan bintik
. Jerawat, relaksasi kulit jerawat, pori tebal
. Tumor, luka diabetes
. Terbakar, kecerderaan luka
Penggunaan; Cukup disempurnakan pada daerah yang diperlukan setelah membersihkan kulit 1. Hilang kerut mata, mengurangi lingkaran gelap dimata, kantong mata. Gunakan pada waktu siang dan malam, Sempurnakan pada daerah mata (melakukan urutan lembut untuk hasilkan yang lebih baik) kelelahan mata. 2. Pemeliharaan harian, sapukan didaerah wajah dan leher siang dan malam setelah pembersehan muka. Untuk pengubatan jerawat, mengurangi bintik merah. Setelah pembersihan muka sapukan ke kapas dan letakkan didaerah perlakuan sapu sekali setiap 15 minit 3. Sapukan pada kulit setiap kali anda rasa tidak nyaman, membersihkan luka sapukan terus ketempat yang perlu. Peningkatan kualiti sapukan pada kulit dan menepuk perlahan-lahan 4. Ditoksifikasikan pada payudara, sapu dari ketiak keseluruh payudara setelah pembersihan, dipicit-picit lembut untuk hasil yang baik. Pengubatan Tumor, spray 3 kali sehari. sebelum sesudah sebelum sesudah sebelum sesudah
Berminat hubungi saya mnorkembalak 012-4625097 atau 016-5580597

RAW & ESSEENTIAL

100% Makanan Bijian Tulen Semulajadi- "RAW"
"RAW" merupakan sejenis makanan bijian yang aktif dan terdiri daripada sekam gandum, germa gandum, serabut gandum, germa job's tear dan protin gandum. Ia diproses dengan teknologi yang unik tanpa melibatkan suhu tinggi dan tidak menghuraikan kandungan airnya supaya mengelakkan tindak balas pengoksidaan sementara memelihara kandungan khasiat semulajadi yang didapati dalam makanan tersebut. Oleh yang demikian, kami menekankan bahawa makanan ini adalah "mentah". Khasiat dalam produk ini boleh berubah menjadi enzim lengkap (bukan jenis enzem yang terdapat dipasaran dan telah menapai) dan membekal secara berterusan kepada badan untuk menghuraikan bahan sumbatan dalam badan. Bijian mengandungi khasiat yang sangat diperlukan oleh badan manusia. Menurut kajian, pengambilan bijian yang lebih boleh merendah atau mengurangkan risiko kejadian penyakit jantung, strok, tekanan darah tinggi, kanser, penyakit usus dalam perut dan berbagai penyakit kronik yang lain.
"RAW" kaya dengan khasiat yang diperlukan oleh badan setiap hari, misalnya vitamin, mineral, lemak berfaedah dan protin. Ia juga mengandungi asid amino (kombinasi protin yang lengkap) yang diperlukan oleh badan. Badan kita berupaya mengumpulkan enzim dan hormon yang lengkap apabila pengambilan asid amino mencukupi. Enzim yang lengkap akan menghuraikan segala sumbatan seperti triglyceride serta lemak dalam darah yang didapati didalam sistem darah, saraf dan limpa melalui pengedaran darah. Produk "RAW" tidak mengandungi bahan-bahan seperti dibawah;
. Tidak mengandungi pewarna .Tidak mengandungi agen perkayaan khasiat
. Lemak tepu yang rendah . Sodium rendah
. Tidak mengandungi perisa . Tidak mengandungi pengawet
. Tidak mengandui kolestrol . Bukan produk yang diproses secara keterlaluan
. Berserabut tinggi . Lemak rendah "RAW" menunjukkan kesan yang nyata dalam mengelak dan merendahkan simtom-simtom penyakit kronik yang merunsingkan individu hari ini secara umum. Contoh-contoh simtom tersebut;
. Thalassemia . Osteoporisis
. Penyakit buah pinggang . Insomia
. Gula darah tinggi . Kejangan
. Magaraine . Berpeluh sejuk
. Sesunggut . Untuk kecantikan
. Kolestrol tinggi . Dialysis
. Kesumpatan saraf darah . Mengurangkan berat badan
. Asid urin tinggi
CARA PENGGUNAAN;
1) Campurkan 1 paket "RAW" dengan air 200ml dalam bekas goncang dan gongcangkannya demi gaul dengan rata. (jangan gunakan air panas)
2) Goncang untuk gaulkan bagi lebih kurang 1 minit.
3) Siap minum terus.
4) Dicadangkan setiap hari min.3 paket. (minum setengah jam sebelum makan)
****Bolih tambah rasa dengan jus buah-buahan (kecuali penyakit kencing manis).
Berminat boleh hubungi saya mnorkembalak 012-4625097 atau 016-5580597

Hodia Campuran Minuman Botani Hoodia dan Yumberi

Program Cecair Menguruskan Badan dengan Pantas dan Mudah*
Menahan Selera Makan dengan cara merangsang sel saraf otak agar memberi isyarat yang membuatkan anda berasa kenyang.
Hoodia, adalah sejenis tumbuhan seakan kaktus yang pahit rasanya, dan berupaya memperdayakan otak agar menyebabkan perut terasa kenyang, telah digunakan oleh penduduk asli Africa Selatan sejak beribu tahun yang lalu.
Hoodia, adalah bahan semula jadi yang mengurangkan selera makan anda dengan berkesan.
Hoodia menggabungkan rasa enak Jus Yumberi dan Hoodia. Bahan makanan suplemen ini menggabungkan keberkesanan Hoodia dan memberi anda penahan selera makan 100% semula jadi, dan meningkatkan kadar metabolisma agar anda dapat mengurangkan berat dan ukuran badan dengan selamat dan berkesan.
Yumberi- sejenis beri unik yang di tanam di kawasan subtropika tenggara Cina. Buah Yumberi yang berbentuk bulat dan berwarna terang ini mempunyai isi berjus dengan kadar gula-asid yang seimbang yang mengandungi nilai nutrisi yang tinggi. Yumberi sebenarnya adalah nama komersial yang digunakan bagi buah pokok Myrica Rubra yang telah ditanam dan digunakan di Asia sejak beribu tahun yang lalu. Nama Yumberi dikatakan berasal dari nama tradisional buah ini, iaitu "Yang Mei", yang sebutannya hampir sama bunyinya dengan perkataan "yummy" Yang Mei sebenarnya bukan sejenis beri, sebaliknya merupakan sejenis buah "drup" (seperti buah ceri) iaitu buah yang mempunyai isi berjus serta biji keras yang mengandungi benih didalamnya. Buah mirip laici yang lazimnya berwarna merah atau unggu ini bukan sahaja kaya dengan asid elagik, vitamin dan mineral, malah ia juga terkenal dengan kandungan unsur antioksidannya yang tinggi yang berupaya memerangi unsur radikal yang menyebabkan kanser, meningkatkan sistem imun badan dan mengurangkan tekanan darah serta kadar LDL kolesterol berbahaya. Jenis Yumberi yang paling enak dan bermutu tinggi adalah buah yang berwarna unggu.
Hoodia Gordonii adalah sejenis tumbuhan berbunga yang pahit rasanya dan rupanya seakan-akan pokok kaktus. Sebenarnya ia bukanlah pokok kaktus, tetapi sejenis tumbuhan sukulen yang hidup subur di padang pasir Kalahari, Africa Selatan. Hoodia Gordoni digunakan secara tradisi oleh penduduk asli San Bushmen sejak beribu tahun dahulu bagi menahan rasa lapar dan meningkatkan kadar tenaga badan mereka sewaktu perjalanan memburu yang memakan waktu yang lama di padang pasir Kalahari. Hoodia di gunakan secara meluas sebagai penahan selera makan semulajadi dan penghilang dahaga. Hoodia adalah mungkin yang anda perlukan untuk memastikan anda berjaya menurunkan berat badan. Hoodia mengandungi rumusan aktif yang memperdayakan otak anda agar perut terasa kenyang, walau pon anda sebenarnya lapar. Majlis Kajiselidik Saintifik dan Perindustrian Africa Selatan (SCIR) berjaya mengenal pasti sebatian aktif dalam Hoosia yang dinamakan molekul P57. Kajiselidik menunjukkan Hoodia berupaya mengurangkan selera makan sehingga lebih 40% kalori, sambil memberi stamina dan tenaga kepada badan anda. Hoodia adalah makanan organik yang tidak mengandungi sebarang agen pengawal selera makan saintetik atau tiruan; ia juga tidak mempunyai sebarang kesan sampingan yang diketahui. Hoodia juga boleh mengawal selera makan anda dan mengurangkan jumlah kalori yang anda perlukan. Walau pon terdapat beberapa jenis tumbuhan Hoodia. Hoodia Gordoni yang tumbuh liar di padang pasir Kalahari, Africa Selatan merupakan satu-satunya jenis Hoodia yang mengandungi molekul P57 yang mempunyai ciri penahan selera. Menahan Selera Makan. Mengawal Kelaparan.
Hoodia mengandungi pelbagai bahan aktif lain, dan antara yang paling penting adalah steroidal glakosaid. Molekul ini memperdayakan otak dan menyebabkan perut terasa kenyang.
Otak mengandungi bahagian yang di namakan Hipotalamus. Bahagian otak tengah inilah yang mengandungi sel saraf yang mengesan gula glukos. Apabila anda makan, kandungan gula dalam darah meningkat disebabkan makanan tersebut, dan ini menyebabkan sel saraf berkenaan mula menghantar isyarat menandakan perut telah kenyang. Kandungan molekul P57 dalam Hoodia adalah 10,000 kali lebih aktif berbanding glukos. Ia cepat dikesan oleh bahagian otak tengah, menyebabkan sel saraf memberi isyarat bahawa anda telah kenyang. Hoodia mengandungi penahan selera semulajadi ini dan menggalakkan pengurangan berat badan & proses nyahtoksin badan. Hoodia bukan sejenis perangsang, sebaliknya merupakan satu sumber tenaga semulajadi yang boleh mencegah rasa lapar tanpa sebarang kesan sampingan. Ia diperbuat daripada formula unik yang mengandungi vitamin dan mineral penting yang diperlukan oleh badan sambil membantu mengurangkan berat badan.
Minum 30ml (2 sudu besar) sehari, sebaik-baiknya pada waktu pagi atau sejam sebelum waktu makan. Ada di kalangan pengguna yang melaporkan bahawa Hoodia bertindak cepat, dalam tempoh 20 hingga 30 minit. Tetapi amnya, pengguna perlu menggunakan Hoodia selama 1 hingga 2 minggu sebelum dapat melihat keberkesanannya.
AMARAN;
Produk ini tidak boleh digunakan oleh wanita hamil atau kanak-kanak.
Berminat anda boleh menghubungi saya mnorkembalak di talian h/p 012-4625097 atau 016-5580597

i-Leaf-Tuala Wanita Dengan Terapi Magnetik Inframerah Jauh & Ion Negatif

.Tuala Wanita Kegunaan Siang 245mm (10 keping)
.Tuala Wanita Kegunaan Malam 290mm (8 keping)
. Panty Liners Pelapik Tambahan 152mm (30 keping) Tuala wanita "i-Leaf" adalah generasi baru bagi ion negatif yang dinaik taraf dengan mempunyai empat fungsi fizikal utama iaitu bersifat magnetik atau dipanggil terapi magnetik, inframerah dan ion negatif dinamik.
Tuala wanita "i-Leaf" mempunyai cip (Jepun Teknologi) yang boleh membebaskan kepekatan ion negatif sehingga 1000/s cm2 secara tetap dibawah keadaan statik atau stabil (bersamaan dengan ion negatif di pinggiran taman). dan sehingga 6290/cm3 kepekatan ion dinamik, yang menghasilkan gelombang tenaga ion negatif yang kuat, ia juga boleh secara berterusan menghantar sinar inframerah jauh dengan jarak gelombang 8-14u yang mudah untuk diserap dan manfaat kepada tubuh manusia, kebepancaran adalah lebih daripada 85%, ini adalah kerana cip telah menambah bahan magnetik nanometer dan menggunakan kesan bio magnetik bagi kepelbagaian dalaman, pelarasan dan penyimpanan semula bagi ketaksamaan tubuh atau keadaan fungsi tidak normal untuk mencapai penjagaan kesihatan.
ciri ciri
1. meningkatkan peredaran mikro tubuh manusia;
2. mempertingkatkan imuniti, fungsi cytophagous phagocytic dalam darah organisma memperbaiki keimunan dan keupayaan untuk melawan penyakit.
3. kesan detumesens anti keradangan;
4. mempercepatkan metabolisme;
5. mengaktifkan sel untuk mencapai fungsi bagi mengaktifkan analgesia darah, antibakteria dan anti keradangan ,dan mewujudkan kesejahteraan.
6. memperkukuhkan osmosis bagi endokrin, membetulkan gangguan endoktrin;
7. menyingkirkan bau;
8. menyingkirkan toksin, mengurangkan keletihan.
9. ia dapat memperbaiki kapasiti perlindungan sendiri dalam tempoh menstrual wanita dan mengelakkan penyakit ginekologi.
Berminat hubungi saya mnorkembalak 012-4625097 atau 016-5580597

Bio Anion Beauty Soap

Bio Anion Beauty Soap
Sabun kecantikan (i-beauty soap) mengandungi kandungan atau bahan yang luar biasa seperti minyak kelapa sawit asli 100% dan bahan FIR. Chitosan yang mempunyai fungsi melembabkan dan melembutkan kulit, memulihkan kelesuan badan dan dan melancarkan metabolisme, menghilangkan bau badan yang berpeluh dan menghalang penyakit kulit seperti ekzema, kurap air dan jerawat.
Apakah Manfaat Kesihatan Utama Sabun Bio Anion Beauty?
ciri ciri tersendiri
1. Melancarkan perjalanan sistem darah dan memulihkan kelesuan badan.
2. Menyingkirkan bau peluh dan bau badan.
3. Unsur antibakteria melindungi kulit anda dari ekzema, kurap air (athlete's foot), jerawat.
4. Ciri oleofilik dan hydrofili melembut dan melembabkan kulit anda.
5. Mengelakkan masalah kulit dan mengekalkan keseimbangan minyak dan kelembapan kulit.
6. Mengaktifkan fungsi sel,menjadikan rambut berkilat dan melindungi rongga kulit.
7. Kesan keseimbangan semula kelembapan nyata terbukti dan kecantikan kulit semankin terserlah.
Sekira berminat sila hubungi mnorkembalak 012-4625097 atau 016-5580597

Rakan Blog K.B.E