Utusan Malaysia Online - Dalam Negeri

SEBAHAGIAN daripada penduduk menunjuk perasaan kecewa atas tindakan pemaju yang akan membangunkan kampong Jalan Pokok Asam di Jelutong, semalam
Parti DAPings sekutu PAS dan PKR sudah mula menunjukkan taring nya, Parti yang berdasar kominis dan anti melayu menabur janji sebelum mendapat kuasa, tidak cukup dengan itu di bulan Ramadhan yang lepas masuk masjid nak tunjuk baik dan tabur lagi janji untuk membela nasib rakyat kini diam menyepi. PAS pula tang berteraskan Islam, kenapa tidak tunjukkan diri untuk membela nasib Melayu yang sedang terinaya ini?, adakah bangsa Melayu ini kafir? dan mereka bukan Islam tidak berserban dan berketayap putih?. Lagi satu parti PKR apa yang anda perjuangkan? adakah anda perjuangkan hanya khusus untuk anak beranak Anwar Al-juburi dan kuncu-kuncu anda? yang tidak mendapat apa-apa selama ini dari kerajaan BN, gah sana gah sini kutuk BN kutuk kerajaan rasuah tidak bela nasib rakyat dan berbagai-bagai tomahan yang anda lemparkan kerajaan BN tidak bagus.
Adakah anda semua kini bagus? bersengkokol dengan DAP dan nak menjatuhkan kerajaan BN, strategi cantik untuk mendapatkan majoriti untuk berkuasa. Segala tipu daya dan perbuatan yang terang-terangan yang di lakukan DAPigs, Kenapa PAS dan PKR buat tak nampak? dan padan lah muka-muka melayu yang sua kepala selama ini suruh diluku dan dipijak sekarang tanggunglah sakibatnya BILA DAH TERANTUK BARU NAK TENGADAH, DAN MASEH RAMAI LAGI MUKA-MUKA MELAYU DILUAR SANA YANG AKAN MENERIMA NASIB YANG SAMA JIKA ANDA SEMUA MASIH LAGI BELUM SEDAR.
Ingat lah wahai bangsa-bangsa Melayu, ekonomi puak-puak haram jadah ni dan mantap dan kukuh yang depa hendak sekarang adalah "KUASA" jika kuasa mereka sudah dapat SENDIRI MAU HINGAT BRO!!!
Klik dibawah;

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Komen yang berfakta disertakan link adalah digalakkan, komen berunsur lucah dan makian tidak dibenarkan dan komen tersebut tidak akan diterbitkan dan dipadam

by
mnorkembalak

Rakan Blog KBE

Catatan Popular