i-Leaf-Tuala Wanita Dengan Terapi Magnetik Inframerah Jauh & Ion Negatif

.Tuala Wanita Kegunaan Siang 245mm (10 keping)
.Tuala Wanita Kegunaan Malam 290mm (8 keping)
. Panty Liners Pelapik Tambahan 152mm (30 keping) Tuala wanita "i-Leaf" adalah generasi baru bagi ion negatif yang dinaik taraf dengan mempunyai empat fungsi fizikal utama iaitu bersifat magnetik atau dipanggil terapi magnetik, inframerah dan ion negatif dinamik.
Tuala wanita "i-Leaf" mempunyai cip (Jepun Teknologi) yang boleh membebaskan kepekatan ion negatif sehingga 1000/s cm2 secara tetap dibawah keadaan statik atau stabil (bersamaan dengan ion negatif di pinggiran taman). dan sehingga 6290/cm3 kepekatan ion dinamik, yang menghasilkan gelombang tenaga ion negatif yang kuat, ia juga boleh secara berterusan menghantar sinar inframerah jauh dengan jarak gelombang 8-14u yang mudah untuk diserap dan manfaat kepada tubuh manusia, kebepancaran adalah lebih daripada 85%, ini adalah kerana cip telah menambah bahan magnetik nanometer dan menggunakan kesan bio magnetik bagi kepelbagaian dalaman, pelarasan dan penyimpanan semula bagi ketaksamaan tubuh atau keadaan fungsi tidak normal untuk mencapai penjagaan kesihatan.
ciri ciri
1. meningkatkan peredaran mikro tubuh manusia;
2. mempertingkatkan imuniti, fungsi cytophagous phagocytic dalam darah organisma memperbaiki keimunan dan keupayaan untuk melawan penyakit.
3. kesan detumesens anti keradangan;
4. mempercepatkan metabolisme;
5. mengaktifkan sel untuk mencapai fungsi bagi mengaktifkan analgesia darah, antibakteria dan anti keradangan ,dan mewujudkan kesejahteraan.
6. memperkukuhkan osmosis bagi endokrin, membetulkan gangguan endoktrin;
7. menyingkirkan bau;
8. menyingkirkan toksin, mengurangkan keletihan.
9. ia dapat memperbaiki kapasiti perlindungan sendiri dalam tempoh menstrual wanita dan mengelakkan penyakit ginekologi.
Berminat hubungi saya mnorkembalak 012-4625097 atau 016-5580597

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Komen yang berfakta disertakan link adalah digalakkan, komen berunsur lucah dan makian tidak dibenarkan dan komen tersebut tidak akan diterbitkan dan dipadam

by
mnorkembalak

Rakan Blog KBE

Catatan Popular