i-Leaft Tuala Wanita Deangan Terapi Magnetik Inframerah Jauh & Ion Negatif

Tuala wanita "i-Leaf" adalah generasi baru bagi ion negatif yang dinaik taraf dengan mempunyai empat fungsi fizikal utama iaitu bersifat magnetik atau dipanggil terapi magnetik , inframerah jauh, ion negatif negetif statik dan ion negetif dinamik.
Tuala wanita "i-Leaf" mempunyai cip (Jepun Teknologi) yang boleh membebaskan kepekatan ion negatif sehingga 1000/s.cm2 secara tetap dibawah keadaan statik atau stabil (bersamaan dengan ion negatif di pinggiran taman). dan sehingga 6290/cm3 kepekatan ion dinamik, yang menghasilkan gelombang tenaga ion negatif yang kuat, ia juga boleh secara berterusan menghantar sinar inframerah jauh dengan jarak gelombang 8-14u yang mudah untuk diserap dan bermanfaat kepada tubuh manusia, kebepancaran adalah lebih daripada 85%, ini adalah kerana cip telah menambah bahan negatif nanometer dan menggunakan kesan bio magnetik bagi kepelbagaian dalaman, pelarasan dan penyimpanan semula bagi ketaksamaan tubuh atau keadaan fungsi tidak normal untuk penjagaan kesihatan.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Komen yang berfakta disertakan link adalah digalakkan, komen berunsur lucah dan makian tidak dibenarkan dan komen tersebut tidak akan diterbitkan dan dipadam

by
mnorkembalak

Rakan Blog KBE

Catatan Popular