Hodia Campuran Minuman Botani Hoodia dan Yumberi

Program Cecair Menguruskan Badan dengan Pantas dan Mudah*
Menahan Selera Makan dengan cara merangsang sel saraf otak agar memberi isyarat yang membuatkan anda berasa kenyang.
Hoodia, adalah sejenis tumbuhan seakan kaktus yang pahit rasanya, dan berupaya memperdayakan otak agar menyebabkan perut terasa kenyang, telah digunakan oleh penduduk asli Africa Selatan sejak beribu tahun yang lalu.
Hoodia, adalah bahan semula jadi yang mengurangkan selera makan anda dengan berkesan.
Hoodia menggabungkan rasa enak Jus Yumberi dan Hoodia. Bahan makanan suplemen ini menggabungkan keberkesanan Hoodia dan memberi anda penahan selera makan 100% semula jadi, dan meningkatkan kadar metabolisma agar anda dapat mengurangkan berat dan ukuran badan dengan selamat dan berkesan.
Yumberi- sejenis beri unik yang di tanam di kawasan subtropika tenggara Cina. Buah Yumberi yang berbentuk bulat dan berwarna terang ini mempunyai isi berjus dengan kadar gula-asid yang seimbang yang mengandungi nilai nutrisi yang tinggi. Yumberi sebenarnya adalah nama komersial yang digunakan bagi buah pokok Myrica Rubra yang telah ditanam dan digunakan di Asia sejak beribu tahun yang lalu. Nama Yumberi dikatakan berasal dari nama tradisional buah ini, iaitu "Yang Mei", yang sebutannya hampir sama bunyinya dengan perkataan "yummy" Yang Mei sebenarnya bukan sejenis beri, sebaliknya merupakan sejenis buah "drup" (seperti buah ceri) iaitu buah yang mempunyai isi berjus serta biji keras yang mengandungi benih didalamnya. Buah mirip laici yang lazimnya berwarna merah atau unggu ini bukan sahaja kaya dengan asid elagik, vitamin dan mineral, malah ia juga terkenal dengan kandungan unsur antioksidannya yang tinggi yang berupaya memerangi unsur radikal yang menyebabkan kanser, meningkatkan sistem imun badan dan mengurangkan tekanan darah serta kadar LDL kolesterol berbahaya. Jenis Yumberi yang paling enak dan bermutu tinggi adalah buah yang berwarna unggu.
Hoodia Gordonii adalah sejenis tumbuhan berbunga yang pahit rasanya dan rupanya seakan-akan pokok kaktus. Sebenarnya ia bukanlah pokok kaktus, tetapi sejenis tumbuhan sukulen yang hidup subur di padang pasir Kalahari, Africa Selatan. Hoodia Gordoni digunakan secara tradisi oleh penduduk asli San Bushmen sejak beribu tahun dahulu bagi menahan rasa lapar dan meningkatkan kadar tenaga badan mereka sewaktu perjalanan memburu yang memakan waktu yang lama di padang pasir Kalahari. Hoodia di gunakan secara meluas sebagai penahan selera makan semulajadi dan penghilang dahaga. Hoodia adalah mungkin yang anda perlukan untuk memastikan anda berjaya menurunkan berat badan. Hoodia mengandungi rumusan aktif yang memperdayakan otak anda agar perut terasa kenyang, walau pon anda sebenarnya lapar. Majlis Kajiselidik Saintifik dan Perindustrian Africa Selatan (SCIR) berjaya mengenal pasti sebatian aktif dalam Hoosia yang dinamakan molekul P57. Kajiselidik menunjukkan Hoodia berupaya mengurangkan selera makan sehingga lebih 40% kalori, sambil memberi stamina dan tenaga kepada badan anda. Hoodia adalah makanan organik yang tidak mengandungi sebarang agen pengawal selera makan saintetik atau tiruan; ia juga tidak mempunyai sebarang kesan sampingan yang diketahui. Hoodia juga boleh mengawal selera makan anda dan mengurangkan jumlah kalori yang anda perlukan. Walau pon terdapat beberapa jenis tumbuhan Hoodia. Hoodia Gordoni yang tumbuh liar di padang pasir Kalahari, Africa Selatan merupakan satu-satunya jenis Hoodia yang mengandungi molekul P57 yang mempunyai ciri penahan selera. Menahan Selera Makan. Mengawal Kelaparan.
Hoodia mengandungi pelbagai bahan aktif lain, dan antara yang paling penting adalah steroidal glakosaid. Molekul ini memperdayakan otak dan menyebabkan perut terasa kenyang.
Otak mengandungi bahagian yang di namakan Hipotalamus. Bahagian otak tengah inilah yang mengandungi sel saraf yang mengesan gula glukos. Apabila anda makan, kandungan gula dalam darah meningkat disebabkan makanan tersebut, dan ini menyebabkan sel saraf berkenaan mula menghantar isyarat menandakan perut telah kenyang. Kandungan molekul P57 dalam Hoodia adalah 10,000 kali lebih aktif berbanding glukos. Ia cepat dikesan oleh bahagian otak tengah, menyebabkan sel saraf memberi isyarat bahawa anda telah kenyang. Hoodia mengandungi penahan selera semulajadi ini dan menggalakkan pengurangan berat badan & proses nyahtoksin badan. Hoodia bukan sejenis perangsang, sebaliknya merupakan satu sumber tenaga semulajadi yang boleh mencegah rasa lapar tanpa sebarang kesan sampingan. Ia diperbuat daripada formula unik yang mengandungi vitamin dan mineral penting yang diperlukan oleh badan sambil membantu mengurangkan berat badan.
Minum 30ml (2 sudu besar) sehari, sebaik-baiknya pada waktu pagi atau sejam sebelum waktu makan. Ada di kalangan pengguna yang melaporkan bahawa Hoodia bertindak cepat, dalam tempoh 20 hingga 30 minit. Tetapi amnya, pengguna perlu menggunakan Hoodia selama 1 hingga 2 minggu sebelum dapat melihat keberkesanannya.
AMARAN;
Produk ini tidak boleh digunakan oleh wanita hamil atau kanak-kanak.
Berminat anda boleh menghubungi saya mnorkembalak di talian h/p 012-4625097 atau 016-5580597

1 ulasan:

  1. Your аrticlе offers cοnfirmed useful to mysеlf.
    It’s extremely useful and yοu're clearly extremely educated in this area. You have got exposed my personal eyes in order to different thoughts about this kind of topic using intriquing, notable and sound content material.

    My website - Valium
    Also visit my blog ... buy Valium

    BalasPadam

Komen yang berfakta disertakan link adalah digalakkan, komen berunsur lucah dan makian tidak dibenarkan dan komen tersebut tidak akan diterbitkan dan dipadam

by
mnorkembalak

Rakan Blog KBE

Catatan Popular