Cala Huala Hidup Sihat dan Cergas

Cala Huala Hidup Sihat dan Cergas
Cala Huala adalah sejenis herba tradisional Peru dan perumusannya telah berkesan membantu beribu-ribu orang yang berpenyakit.

Ia boleh berkesan membantu otitis, kanser payu dara, jangkitan saluran pengencingan, neuralgia, pelepasan keputihan, psoriasis, buasir, reumatic, pneumonia, psoriasis, batuk, jangkitan ovari, sakit haid dan gangguan, jerawat, nefritis, jangkitan uterus, otalmia, artritis, bintik hitam, gigitan lebah, sakit belakang, kebas tangan dan kaki, kaki atlit, kegatalan pada badan, selesema, semua jenis penyakit kulit, badan gatal, semua jenis penyaki-penyakit rumit. Anda boleh keputusan efektif dalam 1 hingga 6 hari.

Cara penggunaan oang dewasa: ambil 1 hingga 2 kapsul dua atau tiga kali sehari, (Note: maksima 6 kapsul sehari) Bagi orang yang sihat hanya sekadar untuk menambah kecergasa cukul 1 kapsul sehari. Ambil selepas amakan dengan air suam (Tidak kira waktu, sarapan pagi, makan tengah hari atau malam)

Cala Huala Hidup Sihat dan Cergas
CALA HUALA - Membantu dalam pemulihan tempat halus dan luka pada gastritis dan sakit perut, menghapuskan asid unik (mengubat artitris reumatik), membersihkan darah, merawat penyakit kulit, seperti ekzema, psoriasis dan dermatosis, memperbaiki masalah paru-paru, buah pinggang dan pundi kencing, anti keradangan, analgesia (sakit pelegaan), anti virus, anti kulat

Cala Huala Hidup Cergas dan Sihat
IPORURU - Membantu untuk artitis dan reumatisme, anti-keradangan dalaman dan luar badan, pelegaan kesakitan untuk otot dan kecederaan sendi, mengelak dan jangkitan virus dan kulat.

Cala Huala Hidup Sihat dan Cergas
CANCA PIEDRA STONE BREAKER - Membantu dalam pelbagai kekacuan trek kencing termasuk jangkitan, kesakitan dan kebengkakkan, batu ginjal, kekacauan saluran penghadaman, termasuk gas, hilang selera, sakit perut, jangkitan usus, sembelit dan cirit-birit.

Cala HUala Hidup Sihat dan Cergas
GRAVIOLA -  Membantu pengcegahan jangkitan bakteria, jangkitan perasit, batuk, keradangan hidung dan kerongkong, herpes, mengosongkan usus.

Cala Huala Hidup Sihat dan Cergas
CAT'S CLAW BARK - Membantu untuk meningkatkan gejala kedua-dua ostreoartristis reumatoid, kekacauan, kekacauan sistem penghadaman termasuk pembekakan dan kesakitan usus besar (diverticulitis), keradangan usus (kolitis) bawah, keradangan lapisan perut (gastritis, ulser, buasir, dan sindrom usus bocor.

Cala Huala Hidup Sihat dan Cergas
HERCAMPURI - Membantu pencernaan, rawatan hepatitis, rawatanvena, pengurangan kolestrol, rawatan hipertensi.
   p/s sesiapa yang berminat sila tinggalkan komen untuk admin hubungi atau emailkan kepada admin blog ruangan kiriman email kepada admin tersedia ditepi blog ini - 

18 ulasan:

  1. Ini baru lengkap untuk keterangan produk, ramailah yang akan faham fungsi-fungsi dan keberkesanannya jika mencuba produk ini..

    BalasPadam
  2. D mana ada jual ni. Mana kedai

    BalasPadam
    Balasan
    1. SIla whatsApp saya untuk maklumat lanjut 012-462-5097

      Padam
  3. Saya berminat dimana bolih saya dptkan brp harga

    BalasPadam
    Balasan
    1. Sila WhatsApp saya tuan 012 462 5097

      Padam
  4. boleh hubungi saya di email usingeroomlanji@gmail.com

    BalasPadam
  5. Saya nak tanya, kanak2 yg mngidap sindrom kulit rapuh & umur bawah 1 thn bole consume tak?

    BalasPadam
    Balasan
    1. Budak dalam usia 1 tahun biasanya darah mereka elok. Tapi ada juga kadangkala yang mengalami jangkitan kuman yang pasti. Cala Huala tidak digalak kan bawah usia 7tahun makan product ini, namun jangan berputus asa boleh cuba guna serbuk Cala Huala basah dengan air dan disapu pada kulit yang bermasalah. sudah ada testimoni boleh lihat dalam blog ini. Sila whatsapp saya 0124625097

      Padam
  6. Assalammualaikum.saya ingin tahu lebih lanjut mengenai produk ini.Bagaimana untuk dapatkan bekalannya tanpa menggunakan pos/courier.
    Wasallam

    BalasPadam
  7. Assalammualaikum.saya ingin tahu lebih lanjut mengenai produk ini.Bagaimana untuk dapatkan bekalannya tanpa menggunakan pos/courier.
    Wasallam

    BalasPadam
    Balasan
    1. Waalaikumsalam. anatara kita entah dimana? bagaimana nak passing product by hand. Berminat sila whatsapp saya Mohd Noor 0124625097

      Padam
  8. boleh sahkan kehalalan produk ini?

    BalasPadam
  9. Harga sekotak CH RM180.00 post saya bagi percuma

    BalasPadam
  10. salam..sekotak ada berapa biji?

    BalasPadam
    Balasan
    1. Dalam sekotak ada 30 kapsul. harga sekotak RM180.00 berminat sila whatsapp saya Mohd Noor 0124625097

      Padam

Komen yang berfakta disertakan link adalah digalakkan, komen berunsur lucah dan makian tidak dibenarkan dan komen tersebut tidak akan diterbitkan dan dipadam

by
mnorkembalak

Rakan Blog KBE

Catatan Popular