55expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass='>

Klik to Cala Huala

Klik to Cala Huala
Klik to Cala Huala

Produk Untuk Buasir dan Kecantikan Kulit

Berminat hubungi saya Mohd Noor 012 4625097
SYNBIO 3 Produk khusus untuk merawat usus dan merawat penyakit BUASIR dan produk FBC COLLAGEN khusus untuk kecantikan kulit agar anda kelihatan muda dan berseri ianya khusus untuk lelaki dan permpuan.

1 sachet power 4 hari

Catuaba Produk makanan kesihatan yang berkesan. "SETIAP MALAM ADALAH MALAM PERTAMA" ..>10 kelebihan setelah pengambilan (menggunakan) produk catuaba ini.

(1) Membantu kaum lelaki memiliki diameter saiz zakar yang besar dan panjang serta keupayaan seks yang kuat.

(2) Menggalakkan pembesaran sekali ganda organ seks lelaki.

(3) Memberikan badan lelaki lebih kuat, sihat dan bertenaga.

(4) Dapat merawat matu pucuk [ED] ejakulasi pramatang [PE] dan difungsi seksual lelaki.

(5) Mengimbangkan hormon tubuh manusia dan menggalakan rembasan hormon lelaki (festosteron)

(6) Menggalakkan peredaran darah serta mencegah penyakit kardiovaskular.

(7) Merawat hiperplasia prostatik benigna [BPH] dan kerap membuang air kecil pada waktu malam.

(8) Meningkatkan sistem imunisasi badan.

(9) Memperbaiki masalah keletihan dan kebimbangan. (tenangkan minda)

(10) Menguatkan daya ingatan walaupun telah lanjut usia. 



1 sachet power 4 hari

1 sachet power 4 hari

Produk hebat luarbiasa dan liarbiasa, dengan hanya 1 sachet memberikan tenaga 4 hari. Setelah menggunakannya badan sentiasa cergas dan bertenaga. Berminat sila hubungi saya mnorkembalak 012 4625097 Satu kotak harga RM 120.00  pos laju tambah RM6.00 

PAS Parti Pelampau Agama Islam

Tindakan dan perlakuan golongan pelampau ini, akibatnyadari tindakan golongan tersebut bermacam-macam masalah huru hara yang mengaibkan telah timbul dalam masyarakat Melayu Islam di negara ini termasuklah:
. Sembahyang dua Jumaat serentak
. Sembahyang dua Imam
. Nikah dua kali. Pasangan yang di akad nikahkan oleh kadi kerajaan kena akad   nikah sekali lagi dengan kadi pas
. Berlaku penceraian suami isteri kerana berlainan ideologi politik
. Memutuskan silatulrahim dengan jiran. Mewujudkan puak-puak
. Memulau kenduri dan tidak makan sembelihan penyokong berlainan parti
. Tidak menyembahyangkan jenazah dan mengkebumikan mayat muslimin lain kerana kononnya kafir, kubur berasingan bagi pengikut PAS
. Mengajar anak-anak kecil, kaum keluarga serta kumpulan mereka membenci pemimpin kerajaan
. Membakar bangunan dan merosakkan harta benda orang lain
. Menghalalkan perbuatan mencaci, menghina dan mencarut
. Mengisytiharkan mati syahid ke atas mereka yang mati kerana menentang golongan yang berlainan fahaman
. Menganggap segala perbuatan mereka sebagai jihad sedangkan orang lain kafir walaupun melakukan perbuatan baik

Psstt..Diharap anda nilaikanlah kebiadaban PAS yang mengaku Parti mereka parti Islam  

"Kera-Kera Pas" Mengangkat Orang-Orang Bodoh Manjadi Pemimpin Mereka

Parti Pas mengkui mereka mempunyai ramai ulama. Ini bertentangan dengan maksud Hadith di atas yang mengatakan di akhir zaman, tiada ulama atau ulama sudah habis di wafatkan. Menurut hadith : "Allah tidak menghapuskan ilmu (agama) dengan cara mencabutnya dari dada seluruh manusia, tetapi dengan jalan mewafatkan para ulama".
Kalau benar Pas mempunyai ramai ulama tentu kita ingin tahu dari mana datangnya mereka ini semua? Menurut hadith ini: Apabila ulama ulama sudah habis, umat manusia mengangkat orang-orang bodoh menjadi pemimpin mereka.

Oleh itu jelaslah yang parti Pas mengangkat orang-orang bodoh menjadi pemimpin mereka. Apakah bukti bahawa mereka ini orang bodoh? Menurut hadith di atas: Si pemimpin memberi fatwa tanpa pengetahuan, menyesatkan orang ramai, maka sesatlah mereka semuanya.

Kalau diteliti, ternyatalah kebenaran hadith dari Rasulullah S.A.W ini, kerana didapati bahawa Nik Aziz banyak mengeluarkan fatwa, yang sebelum ini tidak pernah di keluarkan oleh ulama muktabar atau imam yang mujtahid seperti imam Shafie, imam Maliki, imam Al-Ghazali, imam Nawawi dan lain-lain lagi. Persolannya yang timbul ialah adakah kesemua imam-imam ini kurang alim, sehingga tidak dapat mendahului Nik Aziz mengeluarkan fatwa yang menghalalkan perbuatan memaki dan menghina sesama Islam? Bagaimana pula fatwa Nik Aziz yang mengatakan Allah mencarut?

Persolan seterusnya ialah Pas berkata: "Cuma ulama sahaja yang layak menjadi pemimpin". Kalau begitu sudah tentu semua calon dari parti Pas, mestilah terdiri dari ulama. Masalahnya ialah sejak bila Fadzil Nor, Mohammad Sabu dan Mahfuz Omar menjadi ulama? mereka semua mengaji dekat mana? berapa juzuk Al-Quran mereka hafal? jangan-jangan mereka inilah orang-orang bodoh yang diangkat oleh Pas sebagai ulama..!!

Ketahuilah sesuatu yang disampaikan oleh Rasulullah S.A.W adalah benar dan sebagai orang Islam kita kena yakin dan berpegang teguh kepadanya. Oleh itu marilah kita renung bersama-sama siapakah manusia yang dimaksudkan sebagai sesat dalam hadith tersebut diatas.

Psstt..ulama kah atau ular semak?

Amanat Hardy "BESI' Awang

Kepada anda yang tidak tahu membaca Jawi saya taipkan dalam bahasa Rumi:

AMANAT
TUAN GURU HJ. ABDUL HADI AWANG
"Saudara-saudara sekalian, percayalah! Kita menentang UMNO bukan kerana nama dia UMNO. Kita menentang BN, bukan kerana nama BN. Kita menentang dia kerana di mengekalkan perlembagaan penjajah, mengekalkan peraturan kafir, mengekalkan peraturan jahiliyyah. Oleh kerana itulah kita menentang mereka.

Percayalah saudara-saudara, perjuangan kita adalah jihad, ucapan kita adalah jihad, derma kita adalah jihad dan kerana kita berjuangan dengan puak-puak ini, kalau kita mati kerana berlawan ini, mati kita adalah mati syahid, mati kita adalah mati Islam.

Kita tidak payah masuk Yahudi, kita tidak payah masuk Kristian, kita tidak payah masu Hindu, kita tidak payah masuk Buddha, kita jadi kafir dengan mengatakan politik suku agama suku."

PAS
(Parti Islam SeMalaysia)
...........................................................

AMANAT HADI AWANG - Menzalimi Islam

Dalam peristiwa berdarah di Memali, Baling, Kedah pada 19 November 1985, seramai 18 orang termasuk Ibrahim Libya telah terkorban kerana "TERPENGARUH" dengan amanat Hadi Hadi Awang yang mengkafirkan UMNO.

Jawatankuasa Majlis Fatwa Kebangsaan  bagi Hal Ehwal Agama Islam yang bermesyuarat pada 3hb dan 4hb Februari 1986 telah mengistiharkan bahawa Ibrahim Libya dan pengikutnya sebagai "Penderhaka dan Berdosa" kerana tidak ta'at kepada negara Islam Malaysia. Malaysia adalah negara Islam sah mengikut pendapat terkuat "ULAMAK AL-MUHAKKIKUN" berasaskan pegangan mazhab Imam Al-Shafie.

Majlis Agama Islam Negeri Kedah pula menetapkan kumpulan Ibrahim Libya telah menyerupai "Bughah" dan bukan "mati syahid Ma'araakah". Parlimen yang meluluskan kertas putih pada 11 Mac 1986 denganjelas mengaitkan peristiwa hitam itu dengan Amanat Hadi Awang.

Amanat Hadi Awang telah melahirkan golongan pelampau agama yang berwatakkan seperti berikut:
1. Taksub kepada pemimpin mereka sahaja.
2. Keras kepala, keras hati dan degil.
3. Bertindak keras yang buka bertempat.
4. Bersikap kasar dan agresif terhadap orang lain.
5. Jahat sangka terhadap orang lain.
6. Gemar menabur fitnah dan mengkafirkan sesama Islam.

Makna kepada kafir mengkafir ialah kemuncak perlakuan jahat kerana apabila seseorang Islam dikafirkan bermakna kehormatan, harta benda, darah dan nyawanya halal untuk diceroboh. 
   
Psstt.. Power Rock wooo Amanat Hardy "BESI" Awang nih...

Kiblat PR adalah FREEMASON

KIBLAT PAKATAN RAKYAT ADALAH FREEMASON - Pakatan Rakyat kini sudah diambang kemusnahan, selepas PRU-13 nanti kita semua akan menyaksikan pretasi yang merudum dan menjunam kebawah diantara tiga parti ini terutamanya kepada parti PAS dan PKR. Rakyat kini telah ramai yang sedar akan kesilapan mereka dimasa lalu yang memberi sokongan terhadap gabungan antara parti TIGA ABDUL ini.

Saksikan lambang diatas dapat menceritakan keadaan yang sebenar. Bulan purnama PAS telah diterjah oleh roket DAPigs sehingga roket tersebut patah dan bulan purnama PAS terbelah dua..!! Maka lambang tersebut telah menjadi lambang pilihan PKR. Ada rahsia besar disebalik lanbang ini klik - kenapa Anwar guna simbol Freemason? persolannya adakah anda sudah mengetahui simbol ini apa? dan jika dan tahu. adakah anda ingin bersubahat?

Ramai yang sangka kononnya Anwar Ibrahim seorang tokoh yang hebat, berjaya mempengaruhi parti PAS dan DAP menjadi rakan sekutunya untuk menumbangkan UMNO - Barisan Nasional, disebaliknya ada hajat secara lansung dapat memenuhi hajat Tuan Besar PKR adalah dari golongan Yahudi. Politik yang dipraktikkan oleh Anwar banyak menggunakan wang...selama mana politik wang dapat bertahan?

Sebenarnya Anwar tidak sehebat mana..!! dengan sekali petik PAS dan DAPigs akan segera datang tanpa perlu membuang waktu, kerana..!!! hasrat DAPigs ini punyalah cita-cita yang teramat besar, didalam Malaysia hanya kuasa saja yang mereka perlukan..bab ekonomi mereka sudah menjadi segala juara didalam negara kita ini.

Berbalik petik sekali walau berada dalam suasana bulan gelap pun PAS akan segera datang. Kerana tujuan PAS ini punyalah besar hajat mereka, diantaranya untuk membalas dendam terhadap UMNO, berikutan PAS adalah parti serpihan dari sayap UMNO bermula pada tahun 1951 klik - PAS ADALAH PARTI SERPIHAN YANG BUSUK HINGGA KE USUS bermula dari sikap pemimpin nya dimasa itu iaitu Tuan Haji Fuad Hassan sehingga turun kepada pemimpin PAS sekarang termasuk kera-kera PAS dimasa ini..!!

Psstt..cerita lebih pun tak guna link sudah ada klik aje lah untuk mengetahui nya.

"MALU"

MALU - Seruan ini pertama ditujukan kepada saya (penulis) kedua kepada manusia yang berbangsa Melayu yang beragama Islam dan khususnya kepada puak-puak PR lebih-lebih lagi kepada penceramah-penceramah mereka yang suka dengan kata nista dan maki hamun. Elaok lah ambil panduan dibawah ini untuk mencatikkan kembali akhlak anda yang dah tercemar.

ANTARA sifat yang sangat dipertahankan oleh Islam ia mempunyai kaitan yang rapat dengan iman, ialah sifat malu. Orang yang suka menggunakan perkataan yang lucah dan keji mencerminkan ketandusan sifat tersebut dalam dirinya. Sabda Nabi S.A.W. (maksudnya): "Malu itu sebahagian dari iman, dan iman itu dalam syurga; manakala kelucahan adalah daripada perangai yang kasar (al-jafa'), dan perangai yang kasar itu dalam neraka" (al-Bukhari dan al-Baihaqi), Memandangkan pentingnya menjaga lidah daripada menuturkan kata-kata keji, kerana ia mempunyai kaitan yang rapat dengan iman, Rasulullah melarang umatnya memaki sekalipun terhadap syaitan.

Abu al-Malih menceritakan kepada seorang sahabat katanya: Satu ketika aku menaiki kuda bersama Rasulullah S.A.W.; tiba-tiba kudaku tergelincir, lalu aku berkata: "Celaka syaitan". Rasulullah S.A.W. bersabda: "Jangan kamu berkata: Celaka syaitan; kerana jika kamu berkata begitu syaitan akan membesar hingga menjadi sebesar rumah. Sebaliknya katakanlah: Bismillah; jika kamu berkata demikian syaitan akan mengecil hingga menjadi sebesar lalat" (Abu Daud).

Dalam sebuah hadis yang lain Rasulullah bersabda: Janganlah kamu maki syaitan, tetapi hendaklah kamu mohon perlindungan dengan Allah daripada kejahatannya" (lihat al-Sayuti, al-Jaami' al-Soghir).

Daripada nas-nas yang dipaparkan diatas jelas menunjukkan bahawa memaki dan mengucapkan kata-kata yang kotor dan lucah adalah perbuatan yang sangat dilarang dalam Islam. Dan saya berpendapat apa yang dipaparkan itu sudah memadai bagi mereka yang ingin mencari kebenaran semata-mata untuk menentukan pendiriannya.

Psstt...Pok Nik kata 'TUHE PUN MENCARUT'..?!!!

HARAM, BERDOSA UNDI DAP

Abdullah Sa'amah 
KOTA BHARU - Abdullah Sa'amah berkata, adalah haram dan berdosa untuk umat Islam menyokong DAP yang secara terang-terangan menentang penubuhan negara Islam serta perlaksanaan hukum hudud.

Pengasas Pondok Geting, Tumpat, Abdullah Sa'amah berkata, umat Islam juga tidak boleh menyokong mana-mana pihak yang bekerjasama atau menjalin pakatan dengan DAP pada pilihanraya kerana sokongan itu turut membawa kemenangan kepada DAP.

Beliau berkata, agenda perjuangan DAP berbeza dengan MCA dan MIC dalam Barisan Nasional (BN) yang digolongkan sebagai kafir harbi iaitu tidak membawa kemudaratan kepada kedudukan Islam dan umat Islam.

"Perjuangan DAP tidak terima Perlembagaan negara, mereka mahu sama rata Islam dan bukan Islam, kuil dan masjid juga mahu samarata. Wajib orang Islam dalam Pas, UMNO dan Parti Keadilan Rakyat (PKR) menolak DAP yang mencari jalan hendak menguasai negara melalui undi pada pilihanraya.

Pssstt... Pas sokong DAP tak gapoh sebab demo tak ISLE kehkehkeh!!!

Adakah Kesihatan Anda Begini?

 Jika ANDA ada tanda atau kesan-kesan awal diatas adalah punca dari keasidan badan. Atau ASID berlebihan dalam badan. KENAPA???

KERANA faktor pemakanan sekarang! ANDA ADALAH APA YANG ANDA MAKAN, Dissyorkan mengambil 80% makanan beralkali dan hanya 20%  makana berasid. Contoh makanan beralkali ialah sayuran dan buah-buahan. 80% alkali = sebakul sayuran MAMPUKAH ANDA MEMAKAN SAYUR-SAYURAN SEBAKUL SEHARI?

Kenapa Impian Anda Tidak Jadi Kenyataan?

Anda mampu melaksanakannya
 Kenapa impian anda tidak pernah menjadi kenyataan? jawapannya terlalu mudah, kerana anda sering membiarkan segala peluang didepan mata anda itu berlalu begitu sahaja. Anda mungkin pernah menyaksikan kejayaan orang lain didepan mata, mengapa mereka berjaya sedangkan anda tidak?

Jadi peluang yang hadir didepan mata anda sekarang ini rebutlah ia, jangan juga ianya berlalu tanpa dicuba. Disini saya kongsikan bagaimana untuk anda mendapat apa yang anda impikan selama ini menjadi kenyataan klik disini dan juga klik disini dan anda rangkumkan ianya jadi 3 dalam 1 InsyaAlah saya doakan anda berjaya.
Pastikan anda berjaya Sini Sini Sini

Hebat Ke, Pandai Ke, Apa-Apa Ke? Inilah Dia Otak Rafizi

NOW Satu lagi NGO baru 
Inilah dia otak Rafizi tubuhkan sebuah lagi NGO baru...........

NOW - memang ditubuhkan, selari dengan tarikh pilihanraya yang semankin hampir. Semua orang dalam PKR tahu, mereka sedang nantikan DANA besar dari Turki yang dikatakan akan tiba ke Pantai Malaysia dalam banyak cara dan kaedah. Semuanya memerlukan transaksi yang sahih dan bernas. Maknanya, memang menjadi tanggungjawab besar PKR, untuk memastikan DANA besar itu sampai dalam keadaan yang selamat.

Agenda NOW adalah seperti berikut satu lagi platfofm kemasukan DANA Turki 

1) Berfungsi sebagai badan pemantau yang menilai secara berkala prestasi urustadbir, tata berkala (govermance) dan ketelusan kerajaan dan agensinya (termasuk syarikat berkaitan kerajaan);

2) Berfungsi untuk mendedahkan skandal-skandal besar yang cuba dilindungi oleh mana-mana badan yang berkepentingan awam;

3) Melindungi dan menjaga kebajikan pemberi maklumat melalui Dana Perlindungan Pemberi Maklumat (Whistleblower Protection Fund) yang menanggung kos guaman, kos hilang sara diri dan lain-lain;

4) Menjalankan program kesedaran untuk menggalakkan lebih ramai pemberi maklumat tampil kehadapan; dan

5) Melatih lebi ramai aktivis yang berkemahiran menganalisa skandal dan melakukan pendedahan.

Psstt..MEWAH RAFIZI LEPAS NI LAYAN DANA TURKI!

Alkesah sebuah rumahtangga

Hati terguris perasaan terhiris, berat mata memandang berat lagi bahu memikul
Apakah kesudahan kesah rumahtangga bagi wanita ini, semasa artikel ditulis saya tidak tahu sama sekali. Cuma kesahnya saya ambil dari halaman ini MP PKR Halau isteri? jadi dalam hal ini saya tidak mahu menyentuh perkara ini dan membuat komen yang berunsurkan politik. Kerana bila kita katakan bab rumahtangga ianya tidak hanya pada satu kaum atau sesebuah parti.


Akan tetapi saya terpaksa juga sentuh sedikit kerana ianya terjadi kepada golongan ahli politik berkenaan. Alangkah kesalnya kerana orang yang berpengaruh yang membawa harapan rakyat bersikap sezalim ini terhadap pasangan yang dinikahinya selama ini bukan sahaja ada mempunyai anak malah sudah ada seorang cucu.


Kalau perkara sebesar mana sekalipun yang melanda, jika dibawa berbincang insyaAllah ianya ada cara dan jalan penyelesaian yang baik tanpa perkara dalaman boleh diketahui umum. Jadi mahu tidak mahu wanita ini (gambar) sudah pasti membuat aduan kepada pihak yang berwajib untuk menghuraikan masalah yang melanda rumahtangganya, yang dirasakan wanita berkenaan ianya sudah dizalaimi.


Jadi nama lelaki tersebut sudah pasti tercemar dengan kesah beliau bertindak zalim terhadap isterinya kerana sudah ada mempunyai orang ketiga. Tidak salah pada hukum agama Islam seorang lelaki itu boleh menikahi wanita lebih dari seorang dan tidak lebih bilangan empat dalam satu masa. Islam membolehkan dengan garis panduan yang adil sekiranya mampu dan kena adil dan tidak bersikap zalim.


Untuk itu saya tidak dapat menghuraikan panjang lebar perkara ini, kepada pembaca blog KBE boleh membacanya melalui link yang telah saya sertakan diatas itu.

Pssttt bab rumahtangga tak boleh nak hentam keromo

Imej PAS Hanya Tinggal SORBAN & JUBAH Saja!

Inilah sahaja Imej Pas yang tinggal 
Inilah sahaja imej Pas yang tinggal. Sejak akhir-akhir ini Pas dikecam hebat kerana membelakangkan Islam iaitu selepas bekerjasa dengan DAP. Parti ini yang digelar sebagai barua, balaci, kaldai tunggangan dan anjing kepada parti chauvinis dan rasis Cina itu. Dan Pas yang telah gagal 100 peratus menangkis gelaran ini apabila terus menerus mengikut telunjuk DAP, hatta didalam isu ktitikal bagi Umat Islam, seperti isu murtad sekalipun.


Dengan PRU semakin hampir, Pas nampaknya benar-benar keliru dan buntu untuk mengembalikan imej Islam yang kini "hanya tinggal sorban dan jubah" sahaja. Demi perkara ini Pas cuba melobi, maka berduyun-duyun artis 'tak laku' dan tak 'berapa cerdik' menyertai Pas. Namun tetap hambar kerana artis-artis yang tak laku dan tak berapa cerdik ini mengeluarkan kenyataan, yang bukan sahaja merugikan Pas malah telah merugikan arti itu sendiri!


Skripnya cuma kita tidak pasti sama ada disusun oleh Pas atau keluar dari hati dan mulut artis yang tak berapa cerdik itu sendiri w.a maka masyarakat memandang sini akan keIslaman Pas. Justeru tak dapat tidak Pas terpaksa kembali memainkan isu hudud untuk menarik kembali sokongan umat Islam. Ini semua hanylah sebagai bahan promosi demi meraih undi dari masyarakat Melayu, sedangkan hakikat sebanarnya hudud itu tidak wujud dalam perjanjian atas persetujuan Pas itu bersama DAP dan PKR.


Tindakan ini membuatkan DAP benar-benar hilang sabar terhadap Pas. Karpal pantas membuat kenyatan tegas bahawa sebarang cubaan Pas memperkenalkan hudud dinegara ini dengan buruk niat dan idak ikhlas dari apa keputusan Muktamar Pas yang lalu, iaitu untuk melupakan negara Islam dan membina negara berkebajikan, lantas Presiden Pas Haji Abdul Hadi membuat kenyataan, didalan alquran pun tiada mengatakan negara Islam.

Sebenarnya Pas tidak berjaya memainkan kembali isu hudud ini, malah ianya tidak mampu untuk meningkatkan sokongan terhadap parti itu, sebenarnya hudud bukan isu yang akan membawa PAS mahupun PR untuk ke Putrajaya atau kemana-mana, kerana semua orang tahu bahawa ianya hanyalah retorik Pas semata-mata. Pas tidak akan tidak melaksanakannya. Ini berikutan dari beberap kenyatan terbuka dari oarng-orang kanan dalam Pas itu sendiri seperti kenyataan Husam Musa dan juga Nasrudian Hasan Tantawi itu sendiri.

Jadi kalau ada yang masih lagi mahu menyokong Pas itu bukanlah untuk memperjuangkan hudud dan Islam, tetapi sokongan dan dendam kesumat untuk menumbangkan musuh yang dianggap kafir oleh Pas iaitu Melayu UMNO dan sekaligus Barisan Nasional itu sendiri.

Psstt.. Imej Pas hanya tinggal pada sorban dan jubah diatambah sedikit janggut sejemput kehkehkeh..

Nik Aziz Kaki Putar Alam

Inilah hakiaktnya 
Bila aku katakan Nik Aziz dah nyanyuk atau kaki putar alam no1 di Malaysia dan artikel ini pula aku postingkan kesemua lebih dari enam puloh buah group Facebook yang aku sertai, jawapannya aku sudah tahu.Posting aku ini akan diserbu oleh penganut-penganut agama Pas, dan maki hamun itu memang sudah biasalah semua orang dah tahu. Almaklum penganut-penganut yang dah ujub lagi taksub ini bukannya mereka tahu untuk berhujah dengan berfakta untuk menepis dan menangkis kenyataan yang dibuat dengan hujah dan fakta yang diberi.

Yang mereka tahu hanyalah maki hamun, lebih-lebih lagi yang dah minum air basuhan kaki Nik Aziz ini!! Aku pinjam kata-kata Che Det dalam blognya.. dalam bulan puasa inipun jelas kepada semua Nik Aziz menipu lagi..?!! Kita semua telah dengar setiap kali menjelangnya PRU hududlah yang berkumandang, bukan pula aku menolak hudud hukum Islam yang ingin dilaksanakan..tapi kalau hanya sekadar cakap sahaja demi nak meraih simpati umat Islam di Malaysia ini hanya membuatkan aku bertambah meluat mendengarnya.

Dan lagi satu isu, yang tidak pernah lekang dari mulut penganut-penganut Pas ini iaitu berkenaan royalti Minyak Kelantan. Pas sememangnya sembunyikan fakta kebenaran bertujuan demi kepentingan politik semata-mata bagi rakyat yang tidak tahu akan segala fakta kebenaran mereka akan berasa marah terhadap kerajaan pusat kerana mereka percaya, pembohongan yang dilakukan oleh Nik Aziz dan kuncu-kuncunya. Jelas mereka ini tiada otak untuk berfikir, sedangkan perkara ini telah diserahkan kepada mahkamah untuk menentukan, jadi sabar dan biarlah mahkamah yang membuat keputusanya.

Lagi satu dah jadi trend Pas sepanjang mereka memulakan ceramah terutamanya diKelantan bab hudud dimuncung!!! mereka sahaja..Aku nasihatkan kepada rakyat Kelantan bukalah minda anda seluas-luasnya, janganlah percaya bab hudud yang dicanangkan oleh Pas dan Nik Aziz ada dalilnya disini terang-terang kenyataan Husam Musa yang dibuat di Kota Bharu pada 22 Disember 2011 bahawa Pas mengakui perlaksanaan undang-undang Hudud dan Qias akan ditangguhkansekiranya Pas berjaya mengambil alih Putrajaya pada masa akan datang.

Ini adalah kerana ia rakan kongsi, parti Keadilan Rakyat (PKR) dan DAP yang sememangnya telah tidak bersetuju dan ia telah termaktub dalam perjanjian yang telah dibuat dalam buku jinGAY!!! PKR dan DAP yang membantah hudud sejak dari awal rancangan lagi. Jadi kenapa Pas dan Nik Aziz masih meneruskan pembohongan lebih-lebih lagi dibulan yang mulia ini (Ramadhan).

Bab kata aku akan dimaki oleh penganut-penganut Pas ini lantaklah kerana aku berkata yang benar, mungkin dalam bualan puasa ini juga mereka boleh mamaki hamun kerana puasa hanya disiang hari, sebelah malam orang tak berpuasa kahkahkah..lantak korang lah..!!! kerana buat kata Ustaz Fatul Bari pengikut-pengikut Pas booo saya, saya sabar!!

Psstt...Pas dan pembohongan berjalan seiring..!!!

Janda Meletop Rezekinya Dah Mula Barai

Kerana Pulut Santan Binasa, Kerana Mulut Badan Binasa 
Bak kata orang kalau gatal tapak tangan nak bayar hutang, kalau gatal mulut buruk padahnya, Mahu tidak mahu Abby Abadi terpaksa terima hakikat bahawa kontraknya sebagai Duta tudung dibatalkan Diharap janganlah mana-mana pihak cuba menyalahkan sesiapa dalam hal ini,sebab dunia perniagaan berbeza dengan dunia artis yang sentiasa nak glamor.

 Hah sekarang kan dah glamor dah..tangan yang mencincang terpaksalah bahu yang memikul. Nak glamor tak kena cara. Ko nak masuk Pas ke PKR ke DAP ke itu ko punya pasal tapi jangan lantang kutuk sana sini kalau nak berdakwah ikut saluran yang betul. Ni jelas nak minta jadi calon dalam PRU-13 ni ikut macam cikgu Mala ekk

Keistimewaan Prooduk TRUTH

Keistimewaan Truth
 Saya kongsikan apa yang saya perolehi daripada produk TRUTH setelah saya mengamalkan pengambilan produk ini TRUTH membuang agin dalam badan Jika anda mengalami sakit GOUT, apa sahaja yang anda makan terutamanya barang yang boleh membawa angin dalam badan akan memberikan anda tidak berasa selesa terutamanya didalam perut.


Pengalaman setelah saya mengamalkan pengambilan produk TRUTH, saya makan nangka dan goreng cempedak tiada langsung membuatkan perut saya berasa kembung. Kalau tida sebelum ini jangan haraplah selepas makan barang-barang tersebut perut saya akan berasa kembung.

Inilah dia produk TRUTH 
Jadi kepada anda yang sensitif mengambil bahan-bahan makanan seperti kacang panjang, lobak isi (lobak putih) kangkung dan sebagainya yang berunsur boleh mendatangkan angin didalam perut, kini anda tak perlu risau lagi setelah anda mengamalkan makan produk TRUTH. Untuk sesiapa yang ingin mendapatkan produk TRUTH klik disini produk TRUTH

Laungan Hudud Pas Bermusim

Hudud Bergema setiap kali pilihanrraya hampir tiba
Sudah menjadi kebiasaan setiapkali piliharaya umum akan tiba maka berkumandang lah laungan dan lolongan penganut hamPAS bagaikan serigala nampak hantu. Apa yang dihairankan puok-puok hamPAS ini tiada perasaan malu ke? baik dari pucuk pimpinan sampai ke akar umbi!!! Nik Aziz kembali bertegas akan laksanakan Hudud...woi kalau betul nak buat akulah orang pertama yang sokong tapi..setelah selesai pilihanraya lolongan hamPAS semankin sayup dan hilang dicekik hantu raya dan terus senyap.


Ada lagi yang lebih lucu, Nasrudin Hassan Tartawi telah mengatakan Karpal Singh sudah berlembut mengenai perlaksanaan hukum hudud dan boleh berbincang dengan Pas mengenainya. Kahkahkah..rupa-rupanya Pas nak buat hudud kena dapat restu dari 'Mursyidul Singh' kalau tanpa izin nya maka jawabnya hudud tak jadilah yer..!!!


Sejak 1993-94 Pas menuduh kerajaan persekutuan sebagai penghalang Kanun Jenayah Syariah II yang dalamnya terkandung hukum Hudud dilaksanakan di Kelantan. Nik Aziz kononnya kecut dengan kandungan surat Perdana Menteri ketika itu Tun Dr Mahathir, yang kononnya mengancam akan ambil tidakan jika Pas lakasanakan hudud.


Sebelum dua dekad Mahathir bersara sudah mencabar kerajaan Pas Kelantan, kalau nak buat hudud silakan..!!Tapi kenapa Pas Kelantan tak laksanakan. Apakah nak buat hukum dan nak laksanakan hukum Allah kena minta keizinan dari manusia? mana yang lebih ditakuti? Ini semua Pas cuma nak kelirukan masyarakat serta bertujuan meraih simpati dari umat Islam.

Ada lagi yang lebih lucu, Pas Kedah terang-terang mengatakan tak mampu nak laksanakan hudud dinegeri itu. Dan Tok Jijan pula memberi alasan yang paling lucu, nak tunggu Kelantan dahulu yang lakukan hudud, maka mungkin Kedah pula baru nak tiru kehkehkeh.. Kalau Tok Jijan bagi alasan tunggu Lim Guan Eng atau Karpal Singh lakukan hudud di Pulau Pinang baru Tok Jijan buat hudud di Kedah kan ini alasan yang aku rasa teramat kukuh..!!!

Yang lebih menghairankan ialah apakah pemikiran dan penerimaan dari penganut-penganut hanPAS ini tak boleh membezakan pemimpin mereka berkata benar atau berkata dusta? Dah lebih 22 tahun Pas Kelantan bertapak tapi tak laksanakan hudud. Rakyat Kelantan memang terkenal semangat kedaerahan yang kuat. Walaupun Mursyidulnya sentiasa bermain wayang dengan bab-bab hukum tapi mereka masih menerima tanpa rasa bersalah.

Bagi mereka biar Pas tadbir kelantan sampai dunia kiamat jangan bernaung dengan UMNO-BN, mereka sangkakan kalau bagi UMNO-BN mentadbir kelantan nanti Dr M atau lain-lain pemimpin UMNO datang dari luar datang berkuasa disana...bukalah minda orang-orang UMNO anak jati di negeri Kelantan tu nak dibuang kemana? Ramai tokoh-tokoh yang layak dari anak Kelantan itu yang boleh menjadi perantaraan dengan Kerajaan Pusat. Kalau kesedaran ini dah timbul dari awal..dah lama dah Kelantan jadi maju dari keadaan sekarang.

Disini kenyataan Dr Mashitah Ibrahim-Pas tak laksana hudud kerana takutkan DAP Sememangnya dah jelas dan nyata korang semua (piok-puok hamPAS) jangan nak spin lagi. Maka tidak benarlah tuduhan kamu semua bahawa Mahathir pada awalnya jadi penghalang dan UMNO sekarang juga melarangnya, adalah sama sekali tidak benar.

 Pssstt.. Pas kena bodek Mursyidul Singh dulu baru pasti nak buat hudud atau wayang jerk?

Hot Certainly Hot

Hot Certainly Hot..!!  
Wow..hot certaimly hot..! Truth opponent Alkalete taboo, Sex has been fierce! Inilah kenyataan yang diperolehi dari beberapa pasangan testimoni produk Truth & Alkalete. Cuma wajah mereka sahaja yang tidak mahu dipaparkan kepada umum kerana malulah menceritakan kehebatan seks mereka huh!

Rata-ratanya meyatakankan seks sesama pasangan mereka macam kembali keadaan seperti baharu dialam perkahwinan. Memang luar biasa terangsang selepas menggunakan produk Truth dan Alkalete cuma dalam beberapa hari penggunaan produk ini. Selain dari menyembuhkan penyakit dan memulihkan kesihatan produk ini juga mampu memberikan kenikmatan seks yang 'hot very hot'
Anda bila lagi?

Nik Aziz Sanggup Bertongkat Paruh Demi Janda Meletop

Demi-mu wahai janda meletop
Nik Aziz walau dalam keuzuran terpaksa terhegegeh-hegeh dalam keadaan berkaki tiga memaksakan diri bukanlah sangat untuk siJanda Meletop ini tetapi perkara yang lebih besar untuk mencari dan mengembalikan populariti Pas yang telah benyak tercemar dari noda yang mereka lakukan sendiri selama ini.

Apalah sangat untuk menerima borang pencalonan dari seorang artis yang telah gila meroyan,konon disebabkan kerajaan yang ada dia tidak bekerja apakah benar apa yang didakwanya ini? Apakah selama ini popularitinya datang dari media dan media elotronik yang dikendalikan atau milik Pas? Mungkin artis ini tidak sedar dimana dia mula bertapak ataupun dia terasa kecewa kerana sudah tidak ruang lagi untuknya mendapatkan rezeki dari bidang lakonan.


Haruskah dia persalahkan kerajaan yang ada pada hari ini punca rezekinya tertutup! Apakah dia merasakan bahawa dirinya sahaja yang cukup habat? hanya dia seorang sahaja yang harus diberi tempat! Bagaimana pula dengan artis-artis yang lain, yang bakat mereka lebih terserlah dan menonjol yang lebih baik darinya harus diketepikan? Jelaslah kepada kita siJanda Meletop ini sedang meroyan sankan.


Bagaimana pula pandangan dan pendapat dari rakan seperjuangan artis ini dadalam bidang yang mereka ceburi ini? jadi jelaslah kepada kita semua, bahawa Pas adalah sebagai 'Tong Sampah bagi golongan serta individu yang berasa kecewa terhadap kegagalan diri mereka sendiri, lalu beralih arah dan mempersalahkan pihak lain iaitu UMNO dan kerajaan Barisan Nasional, tanpa mereka merasakan bahawa semuanya adalah berpunca dari kelemahan diri mereka sendiri.

Berbalik kepada Pas sebagai 'Tong Sampah' dari longgokan yang sedia ada ini kononnya untuk dikitar semula! heheheh..hebat ya Pas ini rupa-rupanya Pas adalah tempat membersih segala dosa dan noda! Sedangkan Noda yang tersedia ada didalam Pas, itu apakahkah ianya begitu mudah dapat diampunkan oleh sekalian rakyat jelata. Pas lah yang telah menyebabkan perpecahan sesama bangsa dan seagama dinegara kita ini.

Dalil yang terang dan nyata, Pas telah mengkafirkan Mealyu Umno yang kononnya kerana bekerja sama dengan MCA, GERAKAN dan MIC. Dakwaan Pas bahawa mereka sahaja yang memperjuangkan Islam dan konsisten terhadap dasar-dasar Islam, sama sekali tidak boleh dipakai nah sekarang Pas telah mengikut telunjuk DAP dan PKR Pas kini lebih hina dari UMNO yang mereka kafirkan selama ini. Sehingga sanggup menjadi 'badut' dan 'kaldai tunggangan' dari DAP 'kafir harbi' dan PKR yang menyokong 'LGBT dan pluralisme beragama'.

Psstt..Pas kena muhasabah diri kerana tidak pihak yang dapat untuk mentarbiahkan diri mereka.

Alkalete Dapat Menghilangkan Gastrik Anda Ianya DiJamin Berkesan

Salam Ramadhan Dari YoliSmartGroup
Asal Puasa Jer Gastrik Pun Datang!!..Tanda gastrik mudah dikesan kerana ia menyebabkan ketidakselesaan pada perut, antara tandanya ialah:

1) Sakit perut (pada bahagian atas perut atau abdomen)
2) Rasa senak, berangin atau pedih
3) Rasa tidak selesa
4) Kembung, sendawa berulang kali dan kerap kentut selepas makan
5) Rasa mual (loya) dan muntah
6) Hilang selera makan
7) Berat badan turun (pada peringkat teruk)

Kebiasaan bila datangnya bulan puasa, kita sering dikaitkan dengan masalah letih dan gastrik ...tahukan anda produk ALKALETE YOLI dapat membantu anda untuk meningkatkan tenaga dan mengawal gastrik anda..punca atau faktor utama gastrik adalah disebabkan asid dan angin yang berlebihan didalam badan kita..dengan adanya produk alkalete yoli asid dan angin yang berelbihan didalam badan anda akan di nuturalkan dengan cara semuala jadi klik disini untuk seterusnya..

Punca Segala Penyakit Adalah Disebabkan Asid Didalam Badan

Klik disini punca segala penyakit 
 Punca segala penyakit adalah kerana lebihan asid didalam badan, jadi apa yang harus kita lakukan? dengan dengan mengamalkan Alkalete tubuh badab kita akan sentiasa berada dalam keadaan yang sihat sentiasa.

Berminat klik disini

Bapa Komunis Terkejut Berok Dengan Satu Das Tembakan

Lihat senapang bapak komunis terkejut berok 
Dengan kenyataan ringkas Ketua Penolong Pengarah E2 (M), Bahagian Ancaman Ekstremis Sosoalis Bukit Aman, Datuk Mohd Sofian Md Makinuddin berkata, Cawangan Khas itu mengesan beberapa elemen gerakan komunis cuba meresapi DAP dan JI cuba meresapi Pas.

Bapa komunis ini "terkejut berok" kononnya memandang serius dengan kenyataan tersebut. Podah la woi..kalau tiada angin masakan pokok bergoyang. Ini kenyataan Bahagian Risikan, bukan suka-suka berkata tanpa ada alasan yang kukuh. Cuma mungkin belum ada bukti yang benar-benar jelas untuk mengheret yang berkenaan kemuka pengadilan.

Kenapa melenting dengan memaksa Perdana Menteri Malaysia Datuk Seri Najib Tun Razak dan Menteri Dalam Negeri Datuk Hishammuddin Hussein untuk menjelaskan kewajaran, membenarkan polis Cawangan Khas mengumumkan perkara ini kepada orang ramai. Katanya lagi Najib dan Hishammuddin perlu menjelaskan mengapa memberikan lampu hijau kepada Cawangan Khas berita yang sukar dipercayai ini.

Sukar dipercayai apa ke bendanya, janganlah hendak berselindung disebalik telunjuk, Korang pergi berselindung disebalik gunung pun kelibat dan bayangan korang ni semua dah tahu dan nampak. Apa korang ingat rakyat tak ada mata ke? 


Mungkinkan ini yang dimaksudkan 'Bapa Komunis'?
Pengerusi DAP Karpal Singh mencabar polis Cawangan Khas supaya menamakan mereka yang didakwa anggota JI dan komunis yang dikatakan cuba meresapi parti-parti pembangkang tersebut. Alahai..saborlah bro lambat laun perkara ini akan dibongkarkan dengan penangkapan individu-individu yang berkenaan. Nak desak buat apa? Pihak polis tahulah kerja mereka.

Dalam dakwaan Ketua Penolong Pengarah E2 (M) Bahagian Ancaman Ekstrimis Sosialis Bukit Aman, juga mengatakan Parti Sosialis Malaysia (PSM) dan Parti Keadilan Rakyat (PKR) juga sering berulang-alik ke Bangkok dan Selatan Thailand yang dipercayai untuk mengadakan pertemuan sulit dengan beberapa pemimpin Parti Komunis Malaya (PKM) disana.

Seterusnya menurut wikipedia PSM merupakan sebuah parti politik berideologikan sosialisme di Malaysia yang merupakan parti serpihan Parti Rakyat Malaysia (PRM) kerana tidak berpuas hati parti itu menggugurkan pakatan 'sosialis' dari nama asalnya Parti Sosialis Rakyat Malaysia (PSRM)


Sekali lagi jangan dicabar untuk pihak polis mendedahkan perkara ini kerana sememangnya akan didedahkan dengan secepat mungkin melalui tangkapan kepada mereka-mereka yang terbait setelah segala maklumat terkimpul dengan bukti atas nama kebenaran..sabor le kita tunggu dan lihat.

"Hakikatnya Pas Akan Merelakan Artis Membuka Aurat"

Mulai sekarang kita perhatikan penampilan artis yang bernaung dengan jenama PAS

Aku peduli apa kalau berduyun-duyun artis menyertai dan bernaung dibawah jenama 'Pas' kerana itu adalah hak individu. Negara berdemokrasi tiada sekatan terpulang kearah arah mana setiap individu itu untuk memilih hala tujunya. Akan tetapi aku yakin jika ada individu yang beragama islam cuba memurtadkan dirinya ianya akan diambil tindakan tegas oleh kerajaan yang memerintah sekarang ini (Barisan Nasional) yang diterajui oleh UMNO kerana Umno tetap berteraskan Islam adalah agama rasmi dinegara ini.


Aku tertarik menerbitkan artikel ini, ianya bukan sekadar suka-suka tapi, ini adalah peringatan keras yang aku tujukan kepada kepimpinan Pas umumnya! walau apa perasan Pas bagai nak rak itu hak mereka, tapi didalam blog pro pembangkang @ Pas dan juga di group Facebook hebuh puok-puok ini tentang kemasukan artis yang bernaung atas jenama Pas, hihihi.. seolah-olah artis-artis ini akan membersihkan setiap noda-noda yang Pas telah lakukan selama ini.

Tidak mustahil Pas akan merelakan artis-artis yang bernaung dengan jenamanya akan berlakon atau bernyanyi dengan mendedahkan aurat! 'KERANA' asasnya ada, iaitu pengakuan artis berkenaan berkata kepada wartawan, bahawa sebagai seorang seni beliau tidak pandai mencari rezeki di bidang lain. Kita memang tidak menuduh artis itu semestinya membuka aurat ketika bernyanyi atau berlakon.

Oleh kerana Pas selalunya dengan trend mereka berjanggut dan berjubah bagi yang lelaki dan bagi yang perempuan pula dah pastinya bertudung lingkup, adakah para pengarah drama atau filem akan suka setiap kali penampilan artis dibawah naungan Pas ini dengan berkeadaan demikian, 'cuba jawab'? Jadi sama-samalah kita saksikan mampukah Pas menasihati kepada artis-artis dibawah naungan nya?


Ini bukan soal yang harus dipandang ringan oleh Pas, ini sebenarnya adalah tanggungjawab berat yang mesti dilaksanakan, kalau tidak jangan menggunakan nama 'Parti Islam SeMalaysia'

Psstt...janganlah nanti ada fatwa baru yang membolehkan artis itu berlakon 'Filem Blue' KAHKAHKAH...

Daftar Percuma Dapat Sebuah Website Untuk Promosi

Daftar percuma di-sini http://rmsmart.com/?id=mnorkembalak
Untuk membina atau membuat website bukan semua orang yang boleh melakukannya. Ianya memerlukan kepakaran dalam bidang tersebut, Fungsi sesebuah website berbagai tujuan, diantaranya untuk mempromosi sesuatu barangan ataupun perkara-perkara bagi tujuan untuk apa sesebuah website itu dibuat.

Jadi bagi yang tidak tahu caranya, maka ia terpaksa mengupah orang lain untuk membuatkan sebuah website, harga sesebuah website itu paling kurangnya rm250 hingga mencecah angka yang lebih dari itu, semuanya bergantung bentuk dan fungsi atau fesyen yang diinginkan. Jadi dengan mendaftar secara percuma di di YoliSmartGroup anda sudah memiliki sebuah website diberi percuma. Ianya berfungsi 24jam.

Jadi, jika anda sudah percaya dan yakin terhadap produk ALKALETE jangan tunggu lagi daftar sekarang. Banyak yang anda akan perolehi, selain dari mendapat produk kesihatan yang berkualiti tinggi untuk menjaga kesihatan anda, anda juga mendapat sebuah website percuma atas nama anda sendiri, untuk anda promosikan website tersebut bertujuan untuk mendapatkan downline.

oleh itu sekali lagi kepada sesiapa yang ingin mendaftar ke YoliSmartGroup daftarlah melalui link ini http://rmsmart.com/?id=mnorkembalak

Kemakmuran Dan Ketenteraman di Malaysia Kian Tergugat

Lambang Parti Komunis Malaya
 Sebenarnya ramai sangat yang tidak menyedari, kemakmuran dan ketenteraman serta kedamaian di Malaysia ini kian tergugat. Orang ramai khususnya semua rakyat di Malaysia ini perlu menyedari akan hakikat ini. Langkah pertama jangan lekas menerima dan membuat keputusan dari segala dakyah dan hasutan, dari pihak-pihak yang berkenaan. Berbagai pihak ini mereka bersembunyi disebalik nama NGO dan jika tidak keterlaluan dikatakan juga sudah menular dengan nama parti.

Orang ramai perlu mengambil masa yang lama dan janganlah membuat segala keputusan dalam masa yang singkat, apabila menerima sesuatu perkara dalam bentuk dakyah dan propoganda. Semuanya ini adalah muslihat dari pihak-pihak berkenaan yang memperalatkan diri kita semua untuk kepentingan serta matlamat hala tuju dalam rangka ciptaan khas yang telah mereka aturkan. Apabila nampak yang tersurat anda nilaikan dan mesti ada yang tersirat anda perlu membuat kajian, maka jawapannya akan kita perolehi dari berbagai aspek didalam kajian kita itu.


Dari berbagai-bagai dalam laporan media sebelum ini telah menceritakan perkara-perkara tertentu, tentang wujudnya terdapat individu yang pernah dikaitkan dengan gerakan komunis dan pengganas Islamiah (JI). Mereka berusaha meresapi parti-parti politik tertentu @ parti pembangkang kerana mereka tahu didalam kepimpinan parti-parti pembangkang ini ada maksud yang jelas ingin mengambil tampok kepimpinan di negara kita Malaysia ini dan ada juga parti yang memusuhi parti pemerintah di negara ini sejak dari awal perebutan tempat ketika dizaman Perdana Menteri yang pertama iaitu dizaman pemerintahan Almarhum Tunku Abdul Rahman. (Parti ini adalah PAS)


Semuanya jelas kepada kita jika mahu berfikir, maka kita akan nampak akan kebenaran apa yang tersurat dan apa yang tersirat. Ketua Penolong Pengarah E2 (M), Bahagian Ancaman Ekstremis Sosial Bukit Aman, Datuk Mohd Sofian Md Makinuddin berkata, Cawangan Khas itu mengesan beberapa elemen gerakan komunis cuba meresapi DAP dan JI cuba meresapi PAS.


Lihatlah apa yang tertera
Beberapa pemimpin Parti Sosialis Malaysia (PSM) dan Parti Keadilan Rakyat (PKR) juga sering berulang alik ke Bangkok dan Selatan Thailand yang dipercayai untuk mengadakan pertemuan sulit dengan beberapa bekas pemimpin Parti Komunis Malaya (PKM) disana. Kesannya, idea-idea berhubung politik baru yang berpotensi menjejaskan nilai teras negara telah berkembang. Gerakan ini sebenarnya mendapat sokongan daripada badan bukan kerajaan  (NGO) asing yang membantu dari segi kewangan, latihan dalam dan luar negara serta pendedahan kepada kepakaran tertentu untuk menghadipi piliharaya.


Gerakan ini sebenarnya bertujuan melahirkan badan bukan kerajaan (NGO) tempatan yang sentiasa bersikap bermusuhan terhadap kerajaan sekaligus bermatlamat mewujudkan suasana kucar kacir sehingga melemahkan sesiapa sahaja yang memerintah.


Perhimpunan Bersih, Oren dan Hijau yang dianjurka pihak yang disokong oleh pembangkang, baru-baru ini jelas merupakan rancangan yang diatur 'KHAS' sehingga pilihanraya akan datang. Dalam hal ini kita bimbang tindakan parti pembangkang dan NGO kerana rakus inginkan kekuasaan mereka sanggup berbuat apa sahaja demi matlamat mereka tercapai.


Kita perhatikan parti pembangkang sentiasa membakar sentimen rakyat! agar membenci kerajaan sehingga menjelang pilihanraya. Apabila kebencian rakyat sudah membuak-buak, maka PKR yang rakus untuk ditempat pertama sebagai PM Malaysia dan PAS ada agenda tersembuyi mereka, akan tetapi pegikut-pengikut Pas tidak akan dapat apa yang mereka idamkam didalam yang tersirat itu, kerana kedudukan Pas didalam Pakatan Haram apalah sangat!

Sikap parti yang paling bijak dalam hal ini adalah DAP, mereka jika kita lihat boleh dikatakan lansung tiada menonjolkan diri namun, jarum-jarum ahlus mereka (DAP) sentiasa ditusuk ke 'BONTOT' PAS dan PKR. Maka kelak yang rugi diakhirnya nanti adalah bangsa Melayu itu sendiri. 'INGATLAH WAHAI BANGSA MELAYU, PANDANGLAH OLEHMU AKAN JENERASIMU DIMASA AKAN DATANG' apakan jadi kalau Melayu dimasa itu hanya tinggal 'NAMA'

by:
Mohd Noor

PAS Terdesak Sanggup selak Kain Artis Hendak Tunjukkan Bukti

Gambar untuk drama tahun lepas di sabotaj oleh Pas 
 Penyanyi terkenal, Ning Baizura dengan tegas menolak dirinya akan menyertai PAS tidak lama lagi. Ning membuat penafian itu melalui twitternya. Jika diamati, Ning bukan sekadar hanya kesal, tetapi marah dengan sikap pengikut PAS menyebar berita dia akan menyertai parti berkenaan.


Ning sifatkan apa yang dilakukan PAS itu sebagai satu bentuk penyebaran fitnah. Berikut dibawah ini petikan twitter Ning.
Kelohan Ning Baizura (Pas sebarkan Fitnah)
Hak berpolitik, bertudung dan sebagainya adalah hak individu. Kita harus menegur mengikut tertib yang dibenarkan dalam agama Islam jika ada yang salah. Namun menyebarkan benda yang tidak ada itu, baik jangan buatlah. Itu sudah masuk ke peringkat fitnah.

Woi..Pas!!! jangan nak cari glamorlah untuk berparti!!! kalau perjuangan korang tu ikhlas dan berlandaskan Islam Addin tak payah buat glamorlah..woi, Manuisa ada akal dan fikiran mereka melihat jadi mereka membuat penilian. Apa ada pada glamor kalau hakikatnya habuk pun tak ada.

Psstt..esuk kain artis mana lak Pas nak selak kehkehkeh!!

Yoli Alkalete [ Produk Anti Asid ]

Dapatkan maklumat disi http://rmsmart.com/?id=mnorkembalak 
 Campurkan YOLI alkalete dalam makanan dan minuman anda dan mampu nutralkan 90% asid dalam makanan dan minuman. Dan anda kini SELAMAT untuk ambil makanan dan minuman kegemaran ANDA
Dapatkan produk melalui disini http://rmsmart.com/?id=mnorkembalak
Anda mampu mengubah kesihatan diri anda dan juga kesihatan keluarga anda oleh itu jika ada masalah kesihatan produk ALKALETE adalah pilihan yang tepat.

Diantara Sebab Kenapa Kelantan Mundur Dibawah Pentadbiran Pas

Tak gapoh mu buat, ada pitih untuk ambo kira berehh..ekekeke
Diantara sebab yang nyata kenapa Kelantan tersenarai negeri yang paling mundur di Malaysia. Sehinggakan segala kutipan hasil dalam negerinya tidak cukup membayar gaji kakitangan kerajaannya. Tanpa bantuan kerajaan pusat Pas memang tak berupaya ini baru bab membayar gaji kakitangan kerajaannya belum dikira bab-bab lain lagi termasuk segala kemudahan asas untuk rakyat kelantan itu sendiri. "TAPI ADAKAH RAKYAT KELANTAN SEDAR AKAN PERKARA INI"???

Yang paling dihairankan Pas Kelantan masih mahu menuntut hak yang bukan mereka punya hak?!! Apa jenis bengapnya mereka ini tak tahulah nak diketegorikan lagi, contoh royalti minyak kini menjelang pilihanraya mereka sudah mula memainkan isu tersebut. Cuba pandang kebelakang seketika!!! semasa BN memerintah Kelantan pun tiada dapat royalti minyak ini..betul tidak betul apa yang K.B.E kata ini anda fikirlah sendiri.

Pas sengaja menyembunyikan fakta bertujuan untuk meraih simpati dari rakyat Kelantan itu sendiri, boleh dikatakan hampir seluruh rakyat Kelantan tidak tahu perkara sebenar mungkin juga Nik Aziz atau Nik Aziz turut main wayang dalam kes ini, fakta bahawa dua sebab mengapa Kelantan tidak berhak mendapat royalti.

1) Isu Jarak = Memang claim out sebab terlebih jarak.
2) Isu Lokasi = Kawasan tersebut turut milik Thailand

Sila anda scroll dibawah blog ini tentang kenyataan terperinci bab royalti yang Kelantan tidak berhak menuntut. Yang PAS pergi kacau bontot Petronas dan BN tu kenapa? Bila kerajaan PAS kelantan lantik Petronas dan BN jadi saudagar minyak anda? Jangan jadi perangai sipolan tersebut yang suka sontot menyontut bontot.

Kaw Tim la woi..dengan saluran yang betul dalam bab royalti ini. Tu gambar kat atas tu contoh yang nyata, bukti jelas berhubung ketidakcekapan Pas menerajui Kelantan apabila aktiviti perlombongan emas haram semakin berleluasa dinegeri berkenaan. Malah Menteri Besar Nik Aziz sendiri tidak berbuat apa dalam hal ini.

Perkara ini patut diselesaikan oleh kerajaan negeri Kelantan sehingga ke akar umbi. Tapi persoalannya timbul bila Nik Aziz tahu tapi tidak mengambil tindakan. Media melaporkan Pas Kelantan mengaku menyedari tentang berlaku kegiatan perlombongan emas secara haram sejak setahun lalu. Malah Nik Aziz dipetik berkata, beliau sendiri pernah membuat lawatan ke kawasan terbabit dan meyerahkan perkara tersebut kepada Pejabat Tanah dan Galian (PTG) untuk bertindak. 


Kahkahkah..dey yapa..apa guna jawatan MB yang disandang oleh Nik Aziz selama ini? hanya tahu memberi arahan!! kalau PTG Kelantan ini dibawah tadbir UMNO memang berasap dah kena kutuk!! tapi bukankah PTG Kelantan sekarang dibawah tadbir Pas? Sepatutnya Nik Aziz kena sedar diri letaklah jawatan tersebut kerana orang dah tak pandang dah apa yang diarahkan olehnya lagi.



Bagi rakyat Kelantan pula carilah calon yang benar-benar berkemampuan yang boleh memimpin Kelantan supaya boleh maju seiring dengan negeri-negeri lain di Malaysia ini. Tak kanlah tiada calon dari orang Pas itu sendiri yang berkaliber yang berupaya dari Nik Aziz ini yang hanya tahu bercakap tak tahu buat kerja. Kalau Pas sayang sangat pada Nik Aziz ini rehatkan dia, bagi dia makan gaji buta tapi jangan bagi jawatan apa-apa..serahkan kepada ahli yang lebih berkemampuan.


Psstt..bak kata Che Det dalam blognya rakyat Kelantan taksub dan sanggup minum air kaki Nik Aziz..fuiyooo..nalerkia ammaakkk.

PAS sembunyikan fakta untuk menipu rakyat

 PAS selama ini menyembunyikan fakta kebenaran, dan sentiasa menjadikan ianya sebagai isu besar serta memburukkan kerajaan Pusat serta sekali gus meracuni fikiran rakyat supaya membenci kerajaan Barisan Nasional, yang kononnya bersikap zalim merampas hak rakyat Kelantan iaitu tentang royalti minyak. Sehingga kini masih diungkit-ungkit oleh mereka yang tidak tahu akan keaadan yang sebenar. Yang mereka tahu hanya terima bulat-bulat apa yang disampaikan oleh PAS kepada mereka dan terus percaya tanpa usul periksa.

Bermula dari inilah PAS masih kekal menerajui kerajaan negeri Kelantan sehingga sekarang. Seluruh rakyat kelantan teramat geram kononnya benarlah apa yang dikatakan oleh PAS kepada mereka. Kelantan boleh maju dan membangun jika royalti minyak dikembalikan kepada mereka. Adeh..adeh.. siapa yang ambil hak rakyat kelantan ini? apa benda yang kerajaan pusat telah ambil? malah sepatutnya rakyat kelantan perlu bersyukur dapat juga wang ikhsan..itupun entah macam mana boleh dapat wang ehsan tersebut!!

Lihat lah dulu map ini dan fahamkan betul betul
Nah lihat, inilah yang diputar belitkan oleh PAS kepada rakyat kelantan, rakyat Malaysia termasuklah mungkin juga Nik Aziz yang tertipu. Sehinggakan suatu ketika mereka yang tergolong dari penganut hamPAS ini buat sembahyang hajat minta pemimpin serta orang UMNO pecah perut, sebaliknya lain pula yang pecah.

Berbagai-bagai kes yang pecah termasuk tembelang Anwar Ibrahim kes liwat, kes cinadoll dan juga kes kenyataan terang-terangan Anwar menyokong Yahudi. Dua sebab kenapa Kelantan tidak layak dapat royalti minyak:

1) Isu Jarak = Memang claim royalti out sebab terlebih jarak.
2) Isu Lokasi = Kawasan tersebut turut milik Thailand

Masalah bukan saja jaraknya, tapi juga tentang lokasinya. Lokasi minyak yang asyik dihebohkan oleh PAS itu terletak disempadan Thailand, ia dipanggil Thailand Join Authority (MTJA) disini:- http://www.mtja.org/notification.php Jika hendak sangat royalti kenalah ada persetujuan Thailand juga. Dalam Petroleum Act kita menyatakan, negeri boleh dapat royalti JIKA semuanya berada dalam perairan Malaysia sepenuhnya?

Sebab bertindih dengan Thailand, sebab itulah ia jadi MTJA, maknanya Kelantan kena minta dari MTJA. Very straight forward. Lokasinya disempadan yang turut di claim oleh Thailand, jadi tiada peluanglah royalti minyak untuk Kelantan sebab tidak seperti Petroleum Act yang menyatakan jika berada dalam perairan Malaysia.

Inilah sebabnya mengapa negeri-negeri seperti Sabah, Sarawak dan terengganu boleh dapat royalti tetapi Kelantan tak boleh dengan begitu sahaja. Sebab lokasinya adalah pertindihan dengan Thailand. Kelantan kena selesai dengan MTJA dulu. Baru boleh sembang pasal royalti, maklumlah kerajaan BN bukan perintah di Thailand..har..har..har ini diatas map lokasi untuk rujukan.

Map untuk rujukan
 Ini lokasi / koordinat asal paip yang dihebuhkan oleh puok-puok PAS kelentung sampai ke Songkla tu, paip tu datang dari mana? datang dari MTJA, MTJA siapa punya? Kelantan punya ka? kwang..kwang..kwang!!! Memang payah Kelantan hendak dapat royalti. Kena settle dengan MTJA dulu.


Map ini cukup jelas memberi tahu bukan sahaja Kelantan malah rakyat Malaysia umunya, Kelantan tidak berhak mendapat royalti sepenuhnya, maklumlah Thailand pun ada hak sebab lokasinya dan Thailand juga adalah pelabur juga dalam pembangunan kawasan JDA ini. Clear cut dalam Petroleum Act 1974 dibawah tajuk Ownership, perkara 2, barisan 3 - Dalam perairan Malaysia sepenuhnya? TIDAK!! Ia adalah milik usahasama MTJA!! jadi adakan Kelantan berhak? TIDAK!! Kelantan kena selesai dahulu dengan MTJA baru boleh sembang pasal royalti


Lagi map untuk rujukan
Rasa-rasanya gerenti PAS tidak pernah tunjuk benda ini kepada rakyat Kelantan. Ini adalah keratan rentas (cross section) Geologi iaitu JDA dikawasan bertindih. Cuba lihat minyak yang bertakung area A-18 ini, itu bersambung terus dari Thailand. Thailand ada hak claim yang cukup kuat.

Lagi map untuk difahami
Nah ini dia yang PAS cerita pasal share Petronas Carigali Hess - PC JDA Ltd itu sebenarnya adalah KONTRAKTOR disini:- http://www.mtja.org/contractors.php Bukannya apa pun, apa kena mengena dengan royalti minyak? itulah kalau dah dasar suka kelentung rakyat, jadi ertinya PR dan Fitnah berjalan seiring..!!

Ini carta organisasi MTJA, Blok A18 itu bawah siapa? Bawah Pengurusan MTJA siapa kepala dia? Mr. NOPADON MANTAJIT dan Y. Bhg. Dato' NORIYAH BTE AHMAD. Adakah Petroleum Act 1974 termasuk dengan kawasab bertindih?

Perjanjian MTJA ini dibentuk pada 1979. Zaman itu masih zaman BN, tapi apahal masa BN perintah Kelantan pun tak dapat? Sebab apa? Ku Li yang sign agreement Petroleum Act 1974 dan Ku Li juga yang terlibat juga dengan MTJA. Jadi apa pasal dia tak fight masa tu? Apa pasal PAS tak lawan masa 1990, kenapa baru sekarang? cuba tolong cerita sikit. Semua ni temberang sahaja jelah dari PAS sepatutnya mereka bersyukur dapat wang ehsan, kalau ikutkan memang tiada hak pun.

Sebenarnya isu ni straight forward, cuma putar belit PAS dan PR je. Petroleum Act 1974 libatkan dua parti iaitu Federal dan State. Tapi kalau bertindih dengan negara lain, parti-parti yang terlibat jadi tak samalah dan Perjanjian Petroleum Act 1974 automatik obselete. Itu pasalnya kita tahu PR ini pembelit. Maka perjanjian dia jadi lain. Kalau Kelantan serious hendak royalti bukan buat kecoh dengan Petroleum Act 1974, tapi kena pergi settle dengan MTJA itu, cakap baik-baik insyaAllah dapat, bukan dengan perangai hamPAS yang semula jadi dengan maki hamun. Jawabnya orang tengok 'BRAND' pun dah benci.

Lagi untuk rujukan
 Royalti dengan kos operasi, yang mana lebih besar? Semestinya kos operasi. Minimum kos operasi Petronas ini adalah dalam 70% dari kos TOTAL penjualan minyak. Kalau Kelantan dapat ceduk 30% dari kos operasi Petronas dari sudut cukai tanah, cukai perniagaan, peluang pekerjaan, peluang perniagaan dengan Petronas kan lagi lebih besar dari royalti itu yang belum tentu dapat? Apa susah, bagi je Tok Bali itu pada Petronas, dia orang pacak je tiang, dah masuk duit. Tapi pada siapa kerajaan PAS Kelantan bagi?


PAS bagi pada penipu yang kata akan beri derma 4 Billion pada Kelantan, tapi sekarang apa sudah jadi? Mana projek O&G yang dijanjikan. Petronas depan mata PAS tak nampak..offer lah..tak payah nak maki hamun macam orang bangap lagi bodoh tolol!! macam tu ke nak meniaga? hebat cara Pas Kelantan nih..!!

Wakil dari MTJA 

 Jadi kesipulannya mudah, apa hak Kelantan? apa hak Pas? yang asyik kelentung!! sebenarnya Kelantan kena bijak, kalau dah tahu royalti tak ada peluang nak dapat, kena 'kaw tim' lah beb..buat secara profesional denganPetronas untuk beroperasi di Kelantan. Tak perlu royalti tu, royalti nak banding dengan kos operasi, kos operasi jauh lebih tinggi, kalau Petronas labur kos operasinya di Kelantanlagi baik untuk rakyat kelantan.


Bermacam-macam boleh diperolehi dengan adanya kerjasama tersebut, dengan peluang pekerjaan dan perniagaan dan tak payah nak gaduh-gaduh. Kalau pemimpin PAS cakap macam 'BADUA' dok maki hamun macammana lah nak tarik minat Petronas labur bisnees di Kelantan?


Psstt..jelaslah semua kepada kita PAS hanya tahu bercakap dan tak tahu buat kerja, Pas hanya tahu bercakap tapi mereka sendiri tak tahu apa yang mereka cakapkan. Yang mereka tahu maki hamun dalam ceramah 'CELAKO..CELAKO'

Rakan Blog K.B.E