Nik Aziz Kaki Putar Alam

Inilah hakiaktnya 
Bila aku katakan Nik Aziz dah nyanyuk atau kaki putar alam no1 di Malaysia dan artikel ini pula aku postingkan kesemua lebih dari enam puloh buah group Facebook yang aku sertai, jawapannya aku sudah tahu.Posting aku ini akan diserbu oleh penganut-penganut agama Pas, dan maki hamun itu memang sudah biasalah semua orang dah tahu. Almaklum penganut-penganut yang dah ujub lagi taksub ini bukannya mereka tahu untuk berhujah dengan berfakta untuk menepis dan menangkis kenyataan yang dibuat dengan hujah dan fakta yang diberi.

Yang mereka tahu hanyalah maki hamun, lebih-lebih lagi yang dah minum air basuhan kaki Nik Aziz ini!! Aku pinjam kata-kata Che Det dalam blognya.. dalam bulan puasa inipun jelas kepada semua Nik Aziz menipu lagi..?!! Kita semua telah dengar setiap kali menjelangnya PRU hududlah yang berkumandang, bukan pula aku menolak hudud hukum Islam yang ingin dilaksanakan..tapi kalau hanya sekadar cakap sahaja demi nak meraih simpati umat Islam di Malaysia ini hanya membuatkan aku bertambah meluat mendengarnya.

Dan lagi satu isu, yang tidak pernah lekang dari mulut penganut-penganut Pas ini iaitu berkenaan royalti Minyak Kelantan. Pas sememangnya sembunyikan fakta kebenaran bertujuan demi kepentingan politik semata-mata bagi rakyat yang tidak tahu akan segala fakta kebenaran mereka akan berasa marah terhadap kerajaan pusat kerana mereka percaya, pembohongan yang dilakukan oleh Nik Aziz dan kuncu-kuncunya. Jelas mereka ini tiada otak untuk berfikir, sedangkan perkara ini telah diserahkan kepada mahkamah untuk menentukan, jadi sabar dan biarlah mahkamah yang membuat keputusanya.

Lagi satu dah jadi trend Pas sepanjang mereka memulakan ceramah terutamanya diKelantan bab hudud dimuncung!!! mereka sahaja..Aku nasihatkan kepada rakyat Kelantan bukalah minda anda seluas-luasnya, janganlah percaya bab hudud yang dicanangkan oleh Pas dan Nik Aziz ada dalilnya disini terang-terang kenyataan Husam Musa yang dibuat di Kota Bharu pada 22 Disember 2011 bahawa Pas mengakui perlaksanaan undang-undang Hudud dan Qias akan ditangguhkansekiranya Pas berjaya mengambil alih Putrajaya pada masa akan datang.

Ini adalah kerana ia rakan kongsi, parti Keadilan Rakyat (PKR) dan DAP yang sememangnya telah tidak bersetuju dan ia telah termaktub dalam perjanjian yang telah dibuat dalam buku jinGAY!!! PKR dan DAP yang membantah hudud sejak dari awal rancangan lagi. Jadi kenapa Pas dan Nik Aziz masih meneruskan pembohongan lebih-lebih lagi dibulan yang mulia ini (Ramadhan).

Bab kata aku akan dimaki oleh penganut-penganut Pas ini lantaklah kerana aku berkata yang benar, mungkin dalam bualan puasa ini juga mereka boleh mamaki hamun kerana puasa hanya disiang hari, sebelah malam orang tak berpuasa kahkahkah..lantak korang lah..!!! kerana buat kata Ustaz Fatul Bari pengikut-pengikut Pas booo saya, saya sabar!!

Psstt...Pas dan pembohongan berjalan seiring..!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Komen yang berfakta disertakan link adalah digalakkan, komen berunsur lucah dan makian tidak dibenarkan dan komen tersebut tidak akan diterbitkan dan dipadam

by
mnorkembalak

Rakan Blog KBE

Catatan Popular