Kiblat PR adalah FREEMASON

KIBLAT PAKATAN RAKYAT ADALAH FREEMASON - Pakatan Rakyat kini sudah diambang kemusnahan, selepas PRU-13 nanti kita semua akan menyaksikan pretasi yang merudum dan menjunam kebawah diantara tiga parti ini terutamanya kepada parti PAS dan PKR. Rakyat kini telah ramai yang sedar akan kesilapan mereka dimasa lalu yang memberi sokongan terhadap gabungan antara parti TIGA ABDUL ini.

Saksikan lambang diatas dapat menceritakan keadaan yang sebenar. Bulan purnama PAS telah diterjah oleh roket DAPigs sehingga roket tersebut patah dan bulan purnama PAS terbelah dua..!! Maka lambang tersebut telah menjadi lambang pilihan PKR. Ada rahsia besar disebalik lanbang ini klik - kenapa Anwar guna simbol Freemason? persolannya adakah anda sudah mengetahui simbol ini apa? dan jika dan tahu. adakah anda ingin bersubahat?

Ramai yang sangka kononnya Anwar Ibrahim seorang tokoh yang hebat, berjaya mempengaruhi parti PAS dan DAP menjadi rakan sekutunya untuk menumbangkan UMNO - Barisan Nasional, disebaliknya ada hajat secara lansung dapat memenuhi hajat Tuan Besar PKR adalah dari golongan Yahudi. Politik yang dipraktikkan oleh Anwar banyak menggunakan wang...selama mana politik wang dapat bertahan?

Sebenarnya Anwar tidak sehebat mana..!! dengan sekali petik PAS dan DAPigs akan segera datang tanpa perlu membuang waktu, kerana..!!! hasrat DAPigs ini punyalah cita-cita yang teramat besar, didalam Malaysia hanya kuasa saja yang mereka perlukan..bab ekonomi mereka sudah menjadi segala juara didalam negara kita ini.

Berbalik petik sekali walau berada dalam suasana bulan gelap pun PAS akan segera datang. Kerana tujuan PAS ini punyalah besar hajat mereka, diantaranya untuk membalas dendam terhadap UMNO, berikutan PAS adalah parti serpihan dari sayap UMNO bermula pada tahun 1951 klik - PAS ADALAH PARTI SERPIHAN YANG BUSUK HINGGA KE USUS bermula dari sikap pemimpin nya dimasa itu iaitu Tuan Haji Fuad Hassan sehingga turun kepada pemimpin PAS sekarang termasuk kera-kera PAS dimasa ini..!!

Psstt..cerita lebih pun tak guna link sudah ada klik aje lah untuk mengetahui nya.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Komen yang berfakta disertakan link adalah digalakkan, komen berunsur lucah dan makian tidak dibenarkan dan komen tersebut tidak akan diterbitkan dan dipadam

by
mnorkembalak

Rakan Blog KBE

Catatan Popular