PAS Terdesak Sanggup selak Kain Artis Hendak Tunjukkan Bukti

Gambar untuk drama tahun lepas di sabotaj oleh Pas 
 Penyanyi terkenal, Ning Baizura dengan tegas menolak dirinya akan menyertai PAS tidak lama lagi. Ning membuat penafian itu melalui twitternya. Jika diamati, Ning bukan sekadar hanya kesal, tetapi marah dengan sikap pengikut PAS menyebar berita dia akan menyertai parti berkenaan.


Ning sifatkan apa yang dilakukan PAS itu sebagai satu bentuk penyebaran fitnah. Berikut dibawah ini petikan twitter Ning.
Kelohan Ning Baizura (Pas sebarkan Fitnah)
Hak berpolitik, bertudung dan sebagainya adalah hak individu. Kita harus menegur mengikut tertib yang dibenarkan dalam agama Islam jika ada yang salah. Namun menyebarkan benda yang tidak ada itu, baik jangan buatlah. Itu sudah masuk ke peringkat fitnah.

Woi..Pas!!! jangan nak cari glamorlah untuk berparti!!! kalau perjuangan korang tu ikhlas dan berlandaskan Islam Addin tak payah buat glamorlah..woi, Manuisa ada akal dan fikiran mereka melihat jadi mereka membuat penilian. Apa ada pada glamor kalau hakikatnya habuk pun tak ada.

Psstt..esuk kain artis mana lak Pas nak selak kehkehkeh!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Komen yang berfakta disertakan link adalah digalakkan, komen berunsur lucah dan makian tidak dibenarkan dan komen tersebut tidak akan diterbitkan dan dipadam

by
mnorkembalak

Rakan Blog KBE

Catatan Popular