Antara Matinya Ahli Pas Dan Matinya SiMat Rempit

Mati katak adalah istilahnya mati yang sia-sia
Antara matinya ahli Pas dan matinya Mat Rempit akan dihuraikan diperenggan bawah artikel ini nanti, tapi sebelum itu kita kenangkankan kembali peristiwa panas yang baru berlaku dan juga yang telah lama berlaku. Dalam sehari yang lepas hebuh memang hebuh yang mengalahkan Jom Hebuh yang dianjaurkankan oleh sebuah stesen tv swasta. Dimedia eletronik dan media cetak mengesahkan Imam Mahadi mengamuk dan mati ditembak.

Imam Mahadi sentiasa muncul dan akan muncul sehingga akhir zaman, tapi Imam Mahadi yang sebenar kita sendiri telah mengetahui sebagai yang telah diterangkan didalam Al-Quran, iaitu pada akhir zaman nanti akan turunnya Nabi Isa yang ditugaskan untuk memerangi kafir dan mendaulatkan agama Islam. Dimasa itu entah siapa yang hidup dan entah generasi mana yang akan melalui kelak w.a

Walaupun identiti sipelaku yang mendakwa sebagai Imam Mahadi telah diketahui, tapi kita semua belum pasti apakah motif disebalik amukan tersebut. Jika dibuat andaian memang bermacam-macam andaian yang akan keluar sama ada positif atau negatif. Walau apa pun semuanya kita serahkan kepada pihak berkuasa yang menyiasat dan menentukan segalanya.


Tapi dari cakap-cakap dan desas desus dari mulut kemulut dan juga dari ulasan-ulasan yang telah diterbitkan, jelas andaian dibuat mengatakan..inilah taliban ala-ala syaitan yang dilatih atau tersalah dilatih dengan pemahaman agama Islam addin. Kesimpulan telah digambarkan diatas, Imam Mahadi diturun dan ditugaskan untuk memerangi kafir dan mendaulatkan serta menjalan kehidupa secara Islam. Sebaliknya Imam Mahadi yang jiun ini bertindak hendak menyerang orang Islam umno yang menjadi teras pentadbiran di Putrajaya.


Inilah akibatnya yang boleh kita salahkan Pas didalam soal ini, bukan K.B.E tuduh ini adalah orang atau ahli Pas yang mati sebagai Imam Mahadi itu. Jika kita menilai secara halus kesimpulannya memang jelas, Pas selama ini telah mempropogandakan didalam jelajah ceramahnya selama ini bahawa Melayu UMNO itu kafir, yang islam hanyalah Melayu hamPAS. Kalau kita tuduh mangsa berkenaan adalah taliban dari Pas tentu melenting puok-puok hendakkan bukti dan hendakkan empat saksi.


Tak taulah K.B.E semasa kejadi tersebut entah ada berapa orang saksi adakah kurang dari empat orang dan kalau ada empat orang pun bukanlah saksi dari orang Islam Pas..!! Jadi jelas usia Imam Mahadi yang jiun ini masih diawal empat puluhan, boleh dikata baru hendak matang pemikiran tapi telah diracuni oleh fahaman Pas yang suka mengkafirkan sesama bangsa sebagai Kafir yang khususnya ditujukan kepada Melayu UMNO.


KENAPA IMAM MAHADI INI TIDAK SERANG KAFIR TERUTAMANYA DAPigs? jawapannya mudah kerana DAPigs kita adalah adik beradik sesusu (satu susuan) dengan Pas jadi DAPigs terselamat buat sementara waktu dari serangan Imam Mahadi., sebelum ini telah ramainya ujud imam Mahadi si Peliwat PUN pas nobatkan sebagai imam Mahadi..tapi buat masa ini Imam Mahadi tersebut sedang menggunakan pedang dari lidahnya sahaja. Sihinggalah ramai yang tersungkur sujud dikaki Imam Mahadi tersebut termasuklah ulamak keagungan Pas si Nik Aziz dan Hardy 'BESI' Awang.


Jadi rumusan 'MATINYA AHLI PAS DAN MATINYA MAT REMPIT' lebih mulia matinya Mat Rempit kerana kebiasaannya Mat Rempit ini mati diatas jalan raya yang lurus..ekekeke..dan matinya ahli Pas jelaslah mati 'KATAK' sebagai mana yang pernah kita lihat yang terbaru dan yang juga peristiwa lama yang telah dilupakan isitu 'Peristiwa Memali' Semuanya 'Mati Katak' ( mati yang sia-sia )


Psstt...bila pula nak muncul 'Next Imam Mahadi' Klik produk kesihatan disini http://rmsmart.com/?id=mnorkembalak

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Komen yang berfakta disertakan link adalah digalakkan, komen berunsur lucah dan makian tidak dibenarkan dan komen tersebut tidak akan diterbitkan dan dipadam

by
mnorkembalak

Rakan Blog KBE

Catatan Popular