55expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass='>

Klik to Cala Huala

Klik to Cala Huala
Klik to Cala Huala

Macam Ni Nak Memimpin Negara, Boleh Blah..!!

Gambar ni K.B.E cilok dari blog rakan Sungai Rapat Online
Pakatan Haram @ PR baru bab menaikkan bendera pun tiada berpengalaman inikan pula hendak mentadbir negara Malaysia...jawapan dari K.B.E boleh blah lah pakatan rapuh ni yang tiada hala tuju, sesama mereka pun berantakan, tiada persefahaman lebih-lebih lagi dalam bab agihan kerusi. Tambah pula PRU-13 kini hampir menjelma tiba. Sesiapa yang bernaung dibawah pakatan haram, yang jelasnya akan bertuankan DAPigs yang kita tahu berfahaman chauvinis.

PKR pula hanya menjadi alat memacah belahkan perpaduan negara, segalanya dibiayai oleh rejim zionis. Nak harapkan Pas negara Islamnya dah terbang entah kemana. Kita lihat kedudukan Pas didalam Pakatan Haram. Pas hanya jadi 'Pak Turut' lebih malang kalau kita katakan jadi 'kaldai' tunggangan DAPig dan PKR.

Masih mahu nak pertikaikan lagi? contoh nyata, PAS terpaksa patuh kepada apa yang termaktub didalam 'Buku jinGAY'. Jadi janganlah percaya setiap laungan PAS yang kononnya mereka memperjuangkan Islam sedangkan tiada negara Islam didalam buku jinGAY!

Psstt..perhatikan kat atas tu bangap punya SAM DOL yang naikkan bendera pun tak tau mana atas mana bawah, PR hanya tahu depan dan belakang sama rasa sama sedap kihkihkih..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Komen yang berfakta disertakan link adalah digalakkan, komen berunsur lucah dan makian tidak dibenarkan dan komen tersebut tidak akan diterbitkan dan dipadam

by
mnorkembalak

Rakan Blog K.B.E