Hindraf biadap

KELMARIAN Pengurusi Hindraf itu secara biadap menganggap Sultan Ibrahim sebagai jurucakap kepada Pertubuhan Pribumi Perkasa Malaysia (PERKASA) selain menuduh baginda mencemar pemisahan kuasa dan demmokrasi berparliman yang dipraktifkan di negara ini.
Saya menyokong penuh Titah Baginda Sultan Ibrahim sesiapa atau mana mana pihak yang mempertikaikan Hak Orang Melayu ada lah mereka ini buta sejarah. Kalau pon mereka tahu perkara sebenar, tetapi kaum kaum ini sudah menunjukkan besar kepala dan nak berlagak menjadi samseng. Tak sedar diri bagaikan kaduk naik junjung.
Kaum India di Malaysia ini, bukan mereka tidak sedar kedatangan datuk nenek mereka ke Tanah Melayu pada masa itu dibawa oleh Inggeris sebagai hamba abdi (kuli Batak) untuk membina jalan dan setelah di iktiraf kan mereka sebagai rakyat Malaysia, PA NUN TA TA MAK DIA nak tunjuk eksyen ptuihhh HINDRAF HARAM JADAH.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Komen yang berfakta disertakan link adalah digalakkan, komen berunsur lucah dan makian tidak dibenarkan dan komen tersebut tidak akan diterbitkan dan dipadam

by
mnorkembalak

Rakan Blog KBE

Catatan Popular