Taiping Mali: PAS MENGAKU MERASUAH PENGUNDI DI GALAS

Saya mohon ma'af secara terbuka kepada semua pembaca, kerana saya siar kan gambar ini bukan tujuan menghina sesiapa atau pon kepada mana-mana pehak. Saya tidak bertujuan dan bermaksud gambar ini sebagai lucah dan semoga para pembaca budiman sekelian juga tidak bermaksud sedemikian.
Telah berbagai-bagai yang kita ketahui sejak akhir-akhir ini, hukum Islam sudah menjadi mainan dan pindaan dimulut dari mereka, kata kan dengan sewenang-wenang dan sesuka hati, perkara ini sudah jauh manyimpang dari hukum Islam yang sebenar.
Sebagai contoh di bawah ini (di dalam blog ini dan didalam blog rakan-rakan yang lain), Jelas orang yang bijak pandai dalam ugama Islam dan memperjuang Islam hanya bertopeng kan Islam hanya pandai bercakap kosong sahaja, bukan mereka mahu mempraktik Islam sebenar, malah mereka menyimpang dari dasar ugama Islam yang Addin.
Sekali lagi saya memohon ma'af, saya tak pandai hendak membuat komen. Dari apa yang hendak saya huraikan adalah PAS di Kelantan telah merasuah orang-orang atau kaum-kaum tertentu.. ini mesti ada tujuan tersendiri dan tersembunyi.
Jika perkara ini benar sebagai yang di dakwa oleh rakan-rakan blog amat malang lah kepada pentadbir PAS Kelantan, jadi PAS Kelantan sedang merialisasikan yang HARAM kepada yang HALAL. Jadi gambar tersebut yang saya siarkan amat sesuailah untuk dijadikan "LOGO" jika ada pehak-pehak berkenaan berminat bolih ambil dengan percuma tanpa membayar royalti kepada penerbit.
klik dibawah; Taiping Mali: PAS MENGAKU MERASUAH PENGUNDI DI galas: "Terkejut Besar Bila Suami Pas Canada Harakah Nik Aziz mengakui bahawa sememangnya memberi rasuah kepada penduduk Orang Asli di Lojing semala ..."

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Komen yang berfakta disertakan link adalah digalakkan, komen berunsur lucah dan makian tidak dibenarkan dan komen tersebut tidak akan diterbitkan dan dipadam

by
mnorkembalak

Rakan Blog KBE

Catatan Popular