Walaupun lama masih tetap hot

Walaupun lama masih tetap hotWalaupun lama tapi masih hot. Ini bukan penulis yang kata dan tidak juga ustaz Nasha kata. Tentu ramai yang telah mendengar dan melihat ucapan beliau didalam sebuah video..ketika selepas beliau dipecat dari menjadi ahli Majlis Syura Pas. Dalam ceremah tersebut juga ustaz Nasha..walaupun tidak menamakan individu berkenaan tapi, semua orang tahun siapa yang beliau maksudkan.

Ustaz Nasha juga mengulang ungkapan kata individu itu? dan mempertikakannya, yang bunynya "ada kah orang yang hendak mencarai perdamaian dan mengeratkan lagi perpaduan..orang itu hendak diludah oleh individu tersebut.. Gambar diatas rasanya bertepatan dari tingkah l;aku Nik Aziz kerana telah melucutkan Ustaz Nasha dari menjadi ahli Majlis Syura Pas. Tanpa memanggil Ustaz Nasha diberi penjelasan terlebih dahulu, dengan serta merta dipecat selepas itu baru diberi surat tunjuk sebab. Jelaslah Nik Aziz menganggap segala kuasa dalam Pas mutlak hanya untuk dirinya.

1 ulasan:

  1. Bukan sekadar Parti Pas sahaja malah negeri Kelantan pu Nik Aziz rasa dia yang punya..

    BalasPadam

Komen yang berfakta disertakan link adalah digalakkan, komen berunsur lucah dan makian tidak dibenarkan dan komen tersebut tidak akan diterbitkan dan dipadam

by
mnorkembalak

Rakan Blog KBE

Catatan Popular