PAS meroyan dan lupa dosa-dosa mereka yang lalu

PAS sebuah parti hipokrit yang bertopengkan Islam. Sepanjang 61 tahun penubuhannya Pas tidak pernah lekang dari menfitnah, mendedahkan aib orang, mencerca dan mencaci pemerintah terutamanya pemimpin UMNO dalam Perikatan.

Tuanku Abdul Rahman dijatuhkan hukum KAFIR.
Tun Mahathir digelar sebagai Mahafiraun.
Tun Abdullah Badawi digelar sebagai Badawi jaga babi.
dan Datuk Seri Najib digelar Najib Monggolia.

Anwar Ibrahim sewaktu masih dalam UMNO pun tidak terlepas daripada diaibkan oleh Pas. Mat Sabu telah mendapat maklumat tentang kegiatan seks sumbang daripada Ummi Hafilda, Mat Sabu telah pusing satu Malaysia dengan menggelar Anwar sebagai Aljuburi walliwati albontoti.

UMNO tidak pernah menyerang atau melebelkan Pas, ini kerana UMNO berpegang pada hukum. Hari ini apabila bloggers Pro-BN menyerang Pas habis-habisan, Pas baru sedar bahawa mereka telah diaibkan oleh bloggers Pro-BN.

Nah rasakan penangan kami pula, selama ini dunia maya dikuasi 100 peratus oleh puak-puak Pas, kini kami pula untuk membelasah Pas. semalam Pas menolak salam perpaduan yang dihulurkan oleh Najib, Fine lepas ini kamu UMNO boleh tidur lena kerana kamu tidak risau lagi akan soal nungkar nangkir.

Biarlah Pas jawab soalan malaikat, "siapa saudara kamu? Jawablah Pas bahawa saudara aku ialah komunis, sosialis dan kafir harbi.

Posted by; Najimy - sumber Perak Today

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Komen yang berfakta disertakan link adalah digalakkan, komen berunsur lucah dan makian tidak dibenarkan dan komen tersebut tidak akan diterbitkan dan dipadam

by
mnorkembalak

Rakan Blog KBE

Catatan Popular