55expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass='>

Klik to Cala Huala

Klik to Cala Huala
Klik to Cala Huala

Jenayah Seksual di Kota Bharu Membimbangkan - Apa Sudah Jadi Membangun Bersama Islam

KOTA BHARU, 30 April - Jenayah seksual membabitkan remaja di daerah ini kian membimbangkan apabila tujuh kes rogolmelibatkan sesama pelajar berusis antara 13 tahun hingga 17 tahun, di laporkan dalam tempoh dua minggu lalu.

Lebih mengejutkan, ada di antara mereka mengaku telah melakukan hubungan seks sebanyak sembilan kali.

KKetua polis Daerah,  Asisten Komisioner Azham Osman berkata, tiga daripada mangsa merupakan pelajar perempuan berusia antara 13 hingga 15 tahun dan empat lagi berumur 16 hingga 17 tahun, sementara kesemua suspek lelaki berusia 16 hingga 17 tahun telah di tahan. Beliau berkata, sepanjang empat bulan pertama tahun ini, sebanyak 30 kes rogol di laporkan (melibatkan semua peringkat usia) dan tujuh kes yang di catatkan dalam dua minggu lalu adalah yang tertinggi berbanding sebelumnya.

gambar ini sebagai hiasan yang saya download dari blog rakan
Abu Nawas-sorry bro ambil dulu baru minta izin
hihihi...tapi bukan merogol ya..!

"Berlaku peningkatan mendadak dalam dua minggu ini,  bermula 12 April  apabila  terdapat tujuh kes rogol dilaporkan, dan yang kita risaukan ketujuh-tujuhnya melibatkan pelajar sekolah berusia 13 hingga 17 tahun. Keadaan ini amat membimbangkan. Apa sudah jadi dengan remaja-remaja sekolah ini? soalnya pada satu sidang media di sini, hari ini. Itu merupakan sebahagian daripada laporan yang dipetik daripada www,utusan.com.my

Kelatekito.net tidak mahu mengulas panjang mengenai isu ini, cuma ingin bertanya kepada Tuan Guru Nik Abdul Aziz Nik Mat apa sudah jadi dengan slogan membangun bersanma Islam?

Dulu kata, rakyat kelantan lebih baik daripada rakyat negeri-negeri lain kerana berjaya menerapkan nilai-nilai Islam. Sila jawab Tuan Guru tetapi jangan salahkan orang lain kalau Tuan sendiri berjalan tidak betul.-kelatekito.net

8 ulasan:

  1. nak hapus maksiat...

    hapuskan umno secara total..

    aman dunia selamat akhirat.

    ada faham!!!!!

    BalasPadam
  2. SAPA YG .BODOH...BUDAK.2 TU TAK DE MAK BAPAK KE...TAKKAN ANAK SENDIRI PUN UMNO NAK JAGA...BANGANG NAK MAMPUS KAU NI..TAU BERANAK JE...KES NI KAT KELANTAN PULAK TU....

    BalasPadam
  3. Yang betul hapus PAS SECARA TOTAL biar tinggal orang alim saja baru hapus maksiat ni..itu hak betulnya kan...

    BalasPadam
  4. Yang sebenarnya untuk membenteras segala jenayah semua pihak perlu bekerjasama, tapi dalam hal ini anon..11.09 agak keterlaluan komennya.

    Anon..11.52 dan anon..11.20 mestilah panas telinga, kepada anon..11.09 anda bukanlah seorang yang bijak untuk dibawa berbicara..masuklah kelas tadika kembali untuk matangkan fikiran.

    BalasPadam
  5. ada pulak nak salahkan umno bila kes rogol meningkat kat kelantan? punyala bangang si anon 11;09 am..
    bukan ke pas yg dah lama berkuasa kat sana? tak malu ke? dah sendiri tak mampu nak bendung sibuk pulak nak salahkan org lain..
    woi..masuk tadika balik la wooooi anon 11:09 am. ada faham!!!

    BalasPadam
  6. Sabar je anon 10:11 - agaknya si anon 11:09am ni belum bersunat lagi agaknya

    BalasPadam
  7. Pas perintah kelantan puluhan tahun bangga adanya slogan membangun bersama islam, serambi mekah lagi tu tp maksiat berleluasa,yg x ada kena mengena umno plak nk d salahkn. apa la bengapnya kau ni anon,itulah kau ni anon masaalah berlaku dlm kain kau sendiri pn nk salahkn org lain, lain kali jgn pakai kain anon lg senang.

    BalasPadam

Komen yang berfakta disertakan link adalah digalakkan, komen berunsur lucah dan makian tidak dibenarkan dan komen tersebut tidak akan diterbitkan dan dipadam

by
mnorkembalak

Rakan Blog K.B.E