55expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass='>

Klik to Cala Huala

Klik to Cala Huala
Klik to Cala Huala

Anwar pecah tembelang sendiri bahawa dia memang penzina dan peminum arak

KUALA LUMPUR, 29 April - Laporan Utusan Malaysia hari ini: Datuk Seri Anwar Ibrahim dalam nada berang hari ini mempertikaikan soalan wartawan ketika ditanya sama ada beliau akan menyahut cabaran ahli perniagaan, Datuk Shazly Eskay untuk bersumpah laknat di Masjid Amru Al-As di Bandar Baru Sentul, selepas solat Jumaat.


Katanya, beliau tidak pernah di minta oleh sesiapa untuk mengangkat sumpah. "Ikut hukum siapa nak bersumpah? hukum mana yang suruh angkat sumpah. Tak boleh jawab, ok tak payah," katanya lagi menjawab soalan seorang wartawan dalam nada tinggi.


'Anwar menegaskan bahawa dalam hal seperti itu orang yang mahu mengangkat sumpah harus bebas daripada dosa besar iaitu tidak pernah minum arak dan tidak berzina'


Kenyataan Anwar diatas menunjukkan secara tidak langsung Anwar tidak berani sumpah laknat kerana beliau telah melakukan perbuatan zina dan minum arak, itu tidak termasuk tuduhan meliwat.


Kenapa PAS masih lagi mempercayai dan bekerjasama dengan pemimpin seumpama itu yang cenderung kepada perkara mungkar. Dimana nilai moral PAS, terutama Mursyidul Am PAS  Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat yang terlalu menyanjungi Anwar ini.


Kata orang tua, kalau hendak kenal siapa orang itu, kita tengok kawan dia perangai macam mana. Kerana kawan mencerminkan sifat kita dan mempengaruhi perangai kita, kata seorang penulis yang tersenyum setelah membaca laporan akhbar perdana.

5 ulasan:

  1. Patut la anuar tak nak bersumpah sebab dia tidak bebas dari dosa besar iaitu berzina dan beralkohol. tu kata dia.
    Dengan itu dah terbukti la bahawa dia seorang penzina, sebab itu dia tidak boleh bersumpah kerna tak layak sebab buat dosa besar.
    Apa kata orang alim PAS

    BalasPadam
  2. Inilah dia kelebihan hati yang Allah kurniakan kepada setiap manusia. Kita tipulah sehebat mana sekali pun sampai orang boleh terperdaya...tetapi kita tida dapat menipu hati kita sendiri walau pun sebesar zaharah...inilah hakikatnya yang kita kena faham bahawa Allah mengetahui walaupun sesuatu itu tersembunyi...?

    BalasPadam
  3. ALA BRO..ANUWAR NI MMG TAKUT NAK BERSUMPAH TP SUKA JADI SESUMPAH. WLUPUN DIA TAKUT BERSUMPAH TP SKET SEBANYAK ALLAH DH TUNJUK KAT KITA SEMUA LIDAH DIA ASIK TERPELEOT DGN SENDIRINYE KEHKEHKEH

    BalasPadam
  4. Biasa la Jeffry..

    Kalau amalkan berbohong lidah yang terpeleot tu, kena kenan simpul mengkaraung...

    BalasPadam
  5. Biar jer Anwar di sumpah rakyat.......

    BalasPadam

Komen yang berfakta disertakan link adalah digalakkan, komen berunsur lucah dan makian tidak dibenarkan dan komen tersebut tidak akan diterbitkan dan dipadam

by
mnorkembalak

Rakan Blog K.B.E