Anwar Guna Raja Petra, Pas Digunakan Anwar

Machang, 14 April - Hari ini pengendali portal pro pembangkang, Malaysia  Today, Raja  Petra  Kamaruddin membuat pengakuan dipergunakan menghalang Datuk Seri Najib Tun Abdul Razak di lantik menjadi Perdana Menteri, sebelum ini dikenali sebagai penyokong kuat Datuk Seri Anwar Ibrahim.

Raja Petra, 60 ialah antara individu yang terlibat secara langsung dengan Parti Keadilan Rakyat (PKR) sejak awal penubuhannya dan komitmennya dalam perjuangan pembangkang khususnya Anwar menyaksikan beliau pernah ditahan sebanyak dua kali di bawah Akta Keselamatan Dalam Negeri (ISA) iaitu pada tahun 2001 dan 2008.
Kalau Anwar sangup pergunakan Malaysia Today  untuk kepentingan  politiknya  bagaimana  pula  keadaan pakatan pembangkang Pas dan DAP. Tidakkah Pas berasa bahawa mereka juga kini sedang dipergunakan untuk membela Anwar yang kononnya tidak bersalah dalam kes liwat dan video seks lucah. Pas dilihat dikudakan oleh Anwar untuk pemimpin Pas menafikan segala tuduhan buruk keatasnya melalui ceramah dan kenyataan media.

Malahan ada pemimpin tertinggi Pas termakan dengan kata-kata Anwar ini sehingga menolak sepenuhnya bahawa Anwar itu terlibat dalam meliwat mahu pun terbabit dalam video lucah seorang pemimpin pembangkang bersama pelacur. Pemimpin itu amat yakin Anwat ridak bersalah malah telah diinaya dan beliau adalah Mursyidul Am Pas dan Menteri Besar Kelantan Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat.
Beliau menolak secara total sehinggakan tidak boleh menerima sebarang logik  terhadap perbuatan terkutuk Anwar itu biar pun ianya dibawa ke mahkamah. "Sejauh manakah Nik Aziz ingin menolak kebenaran Anwar itu meliwat dan bermain pelacur? inilah sikap sombong Nik Aziz yang hanya ingin percaya apa yang dia hendak sahaja. Sama saja sikapnya dengan menginayai 415 peniaga Arked Uda dan Pasar MPKB, sampaikan pemimpin dia sendiri termasuk Datuk Anuar Tan Abdullah tidak boleh ditegur oleh rakyat," kata seorang peniaga yang mahu di kenali sebagai Wan Mat.
artikel-kelatekito.net.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Komen yang berfakta disertakan link adalah digalakkan, komen berunsur lucah dan makian tidak dibenarkan dan komen tersebut tidak akan diterbitkan dan dipadam

by
mnorkembalak

Rakan Blog KBE

Catatan Popular