55expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass='>

Klik to Cala Huala

Klik to Cala Huala
Klik to Cala Huala

Resort Sungai Buloh Menunggu Ketibaan Al-Juburi

'Anugerah tuhan' dan peguam-peguam 'loyar buruknya' sudah tentu sedang kepeningan yang amat sangat sekarang, memandangkan keputusan penghakiman terhadap tuduhan meliwat pembantu perbadinya Mohd Saiful Bukhari Azlan akan diputuskan pada 16 Mei.


Jangan risau sangat. Minyak cap kapak ada, panadol pun bolih telan. Kalau masih pening lagi, pergi lah ke luar nagara, balun pelacur atau mana-mana gigolo yang sudi melayan jika kena bayarannya. Kalau masih stres lagi, boleh dipanggil tukang urut yang disediakan khas untuk orang homoseksual. Memang ada jenis tukang urut yang sebegitu.


Nanti jangan ada orang yang pergi ke bangunan SPRM pulak untuk menghilangkan stres. Tapi kalau pergi pun, apa salahnya? Mungkin juga itu yang sebaiknya. Nanti bolehlah ambil peluang tuduh agensi  kerajaan jahat dan berkompirasi untuk menjatuhkannya dari bangunan tinggi.

Mungkin juga Al-juburi sudah mengambil peluang untuk menghilangkan air dalam kepalanya itu sewaktudi London baru-baru ini selepas lari dari medan peperangan di Sarawak.


Apa-apa saja mungkin dengan seorang yang begitu gila seks macam Anwar ini sampaikan sewaktu dia sedang menghadapi pertuduhan berat melakukan seks diluar tabii ke atas bekas pembantu peribadinya pun, masih sempat lagi melanggani pelacur. Mungkin juga lakonan sakit belakang dan memakai topeng leher akan bermula juga sedikit hari lagi. Inilah yang amat dinanti-nantikan sebab nanti sudah tentu dia akan memohon untuk melakukan pembedahan tersebut dilakukan.


'Deja Vu' karana apa yang pernah dilakonkan oleh Anwar Al juburi sudah tentu akan diulanginya kerana seseorang itu tidak tidak akan lari dari kebiasaan. Gambar CCTV yang jelas terpampang muka Al juburi yang tak sabar-sabar nak 'mengerjakan' Saiful juga jelas kelihatan di dalam CCTV yang telah di kemukakan kepada mahkamah.


DNA yang diperolehi dari tuala dan botol air berjenama Cactus juga telah dibuktikan sama dengan DNA seorang yang dinamakan 'lelaki y' yang telah diputuskan sebagai Al juburi. Al juburi juga sampai sekarang tidak mahu memberikan DNAnya secara sukarela, membuktikan  lagi dia ada sesuatu untuk disembunyikan.


Sokongan masyarakat gay dari luar negara juga membuktikan Al juburi mempunyai hubungan rapat dengan rangkaian persatuan yang menyokong gay lesbian. Semoga tindakan 'anugerah tuhan' itu pun tidak membuktikan dia sanggup melakukan apa saja untuk membuktikan dia tidak meliwat Saiful Bukhari.


Jadi buatlah keputusan sendiri;
oleh: Sarimah Abu Halim

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Komen yang berfakta disertakan link adalah digalakkan, komen berunsur lucah dan makian tidak dibenarkan dan komen tersebut tidak akan diterbitkan dan dipadam

by
mnorkembalak

Rakan Blog K.B.E