Lepas Ni Tolong Amoi Yang Nak Beli Bra Baru JE...

Oleh satu hala

Di sebalik segala usaha kerajaan untuk memujuk dan berlembut hati, dengar khabar sebahagian masyarakat Cina di Sarawak memilih untuk tidak menyokong kerajaan. Itu..hak..sendiri negara demokrasi. Mereka ghairah memilih DAP..agaknya mereka ingat DAP boleh membentuk kerajaan negeri...jangan haraplah..


Mengikut penilaian semasa, sebahagian besar masyarakat Sarawak masih menerima dengan baik BN dan BN tetap akan membentuk kerajaan negeri. Orang Cina Sarawak tak mau undi BN ..terpulang nasihat satu hala jangan le teruja sangat dengan beberapa kerusi yang dipegang DAP di negeri itu..tak..bawak ke mana..dan jika BN membentuk kerajaan negeri kelak...satu hala ingat perkara pertama yang boleh di buat kerajaan ialah melupakan aje masyarakat Cina di negeri itu..


Yang mana menyokong BN tolong ..yang mana tidak..buat..tak tau aje. Gunakan sepenuhnya dana dan wang kerajaan negeri untuk hanya bantu penyokong BN sahaja..buka ruang perniagaan sebesar besarnya kepada penyokong BN dan anak-anak Bumiputera Sarawak..kasi lingkup Ah Seng punya bisness..dengan kuasa politik dan wang..itu semua boleh dilakukan dengan mudah...


Dan nasiblah..dah tak nak sokong..buat apa nak bantu lagi? Buat apa nak pujuk lagi..berlagak lebih..kalau rasa nak tolong pun... ..tolong pun..tolong amoi can gambar atas ni beli baju bra dan seluar dalam baru ajelah..selain pada itu..boleh...jalanlah.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Komen yang berfakta disertakan link adalah digalakkan, komen berunsur lucah dan makian tidak dibenarkan dan komen tersebut tidak akan diterbitkan dan dipadam

by
mnorkembalak

Rakan Blog KBE

Catatan Popular