55expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass='>

Klik to Cala Huala

Klik to Cala Huala
Klik to Cala Huala

Video Papa: Tontonlah Demi Kebenaran Bukan Kelucahan

Sekarang penulis yakin, majoriti peminat alam siber sudah menonton video 'hebat' seorang Papa yang ada citi-cita untuk menjadi Perdana Menteri Negera ini. Tapi dalam keghairahan menonton aksi terlampau itu, ingatlah bahawa tujuan penyebaran video tersebut bukan untuk menonjolkan kelucahan tetapi untuk dijasikan panduan supaya orang ini tidak diangkat menjadi pemimpin kita.


Kalau orang di negara Eropah yang mengamalkan kehidupan seks bebas itu pun tidak boleh menerima pemimpin yang terang-terang terlibat dalam kegiatan tidak bermoral (at least tidak terakam), apatah lagi Malaysia yang agama rasminya Islam.


Jika Papa mengakui penglibatannya dalam aksi video seks tersebut, sudah tentu rakaman tersebut tidak akan sampai ketahap ini penyebarannya. Tetapi kerana dia degil, enggan meletak jawatan mahu pun bersumpah laknat, maka ini saja jalan untuk menunjukkan kepada rakyat 'warna ' sebenar orang yang bercita-cita nak jadi Perdana Menteri ini.


Dengan 'torpedo'nya yang sehatterdedah sekali.


Bila dikisar sikit-sikit, jauh dari nak percaya, pelbagai keraguan pula yang cuba ditimbulkan penyokong pembangkang atas nama membela pemimpin yang berkenaan. Rambutlah, perutlah, keadaan badan dan sebagainya. Sekarang bila disiarkan penuh, alasan lain pula yang dibagi kanapa video tersebut tidak patut ditonton. Kononnya video itu lucah, ghairah, tidak patut, tidak wajar dan sebagainya.


Apa yang ghairah sangat berkenaan orang tua ini berintiman dengan wanita 26 tahun pun, saya tidak pasti.


Tetapi pada penulis, penayangan video ini bukan untuk menunjukkan aspek kelucahan sebab kalau nak tunjukkan aspek itu, berlambak laman-laman web lucah dalam internet ini yang boleh dilayari. Sebaleknya, tujuan untuk menunjukkan kebenaran mengenai kisah gelap pemimipin yang dimaksudkan.


Selama hari ini dia menonjolkan dirinya sebagai seorang yang beriman, warak dan layak untuk memimpin sebuah negara Islam seperti Malaysia tapi siapa tahu rupanya dibelakang, dia adalah seperti mana yang kita tonton itulah.


Bini (walaupun dah agak kendur sana sini ada free) tidak diperdulikan, yang dari tanah besar yang diutamakan. Kita yakin, kalau dibawa kemahkamah, segala sistem yang ada akan dimanipulasi untuk kepentingandirinya, asal saja dia tidak terbabit dengankesalahan. Jadi ini sajalah jalan terbaik untuk menyakinkan rakyat dengan realiti sebenar orang ini, terpulang kepada rakyat untuk menilai.


Kalau tuduhan membunuh keatas Perdana Menteri dan isteri begitu mudah dipercayai penyokong pembangkang walaupun tanpa ada bukti yang kukuh, kenapa tayangan yang jelas bak cermin ini tidak pula mahu diterima?


Lagi pun presiden Pas sendiri mencadangkan dan menyokong agar keburukan pemimpin didedahkan selagi bersandarkan fakta. Dalam kes ini video adalah fakta kita. Jadi nasihat penulis lagi, tontonlah atas nama mencari kebenaran, bukan untuk melihat aksi terlampau penuh kelucahan. Kalu orang itu tidak berciti-cita menjadi Perdana Menteri, tidak ada masalah tapi sebab dia nak jadi Perdana Menteri, maka wajiblah kita tolak orang seperti ini.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Komen yang berfakta disertakan link adalah digalakkan, komen berunsur lucah dan makian tidak dibenarkan dan komen tersebut tidak akan diterbitkan dan dipadam

by
mnorkembalak

Rakan Blog K.B.E