Umum identiti individu rakaman video seks: Rahim

MALAKA TENGAH: 24 April - Tan Sri Rahim Thamby Chik meminta polis mengumumkan identiti pelakon yang terbabit dalam rakaman video seks seorang lelaki yang didakwa mirip Datuk Seri Anwar Ibrahim dengan wanita dipercayai warga asing kepda umum bagi mengelak pelbagai spekulasi negatif terus tersebar.

Beliau juga yang seorang daripada trio Datuk T, kumpulan bertangjawab menayangkan rakaman video berkenaan kepada kumpulam media sebelum ini berkata, ini adalah selaras dengan pengumuman pihak  terbabit sudah mempunyai bukti kukuh dan lengkap kes ini. "Polis ada menyatakan, mereka mempunyai bukti yang lengkap dan kukuh. Jadi adalah menjadi tanggungjawab nasional kepada pasukan ini untuk mengumumkan siapakah pelakon yang berada dalam rakaman video seks itu.

"Kita bimbang, maklumat ini, jika tidak sampai kepada rakyat jelata, ia akan menimbulkan banyak tanda tanya, keraguan, rasa was was, spekulasi, polimek negatif dan pelbagai perkara yang mungkin tidak berapa elok bagi mempertahankan keharmonian didalam negara kita," katanya mengulas mengenai perkembangan baru kes itu disini, pagi ini.

Mengulas kemungkinan beliau juga akan didakwa selepas terbabit menayangkan rakaman video itu kepada wail media, Rahim berkata, beliau reda. "Kalau kena dakwa, redhalah kita demi memperjuangkan kepentingan negara, perjuangan menegakkan kebenaran kerana kepentingan negara kita lebih besar daripada didakwa mahkamah," katanya.-berita harian

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Komen yang berfakta disertakan link adalah digalakkan, komen berunsur lucah dan makian tidak dibenarkan dan komen tersebut tidak akan diterbitkan dan dipadam

by
mnorkembalak

Rakan Blog KBE

Catatan Popular