Tragedi Mampu Dielak Kalau Hantar Anak Ke Sekolah Berdaftar

Mangsa kekejaman mati kerana guru (ahli Pas) yang berperangi Syaiitan
Tindakan Pas yang mendiamkan diri selepas seorang ustaz yang menjadi tenaga pengajar di sebuah sekolah agama persendirian yang di kelolakan oleh Parti anak-beranak syaitan, dimana ustaz setelan itu juga adalah ahli Pas, membuktikan Pas tidak bersungguh-sungguh dalam melihat seorang pembunuh anak yatim dihukum kerana kesalahannya yang mengakibatkan kematian Saiful Syazani Sopfidee, yang telah dipukul selama 2 jam dari pukul 7 malam pada 31 Mac 2011 iaitu Khamis sehingga mengalami sawan dan terus koma.

Bayangkan bagaimana seksaan kejam yang dialami oleh seorang kanak-kanak kecil yang merupakan seorang anak yatim, telah diseksa dengan tangannya diikat di tingkap serta dihumban ke dinding dengan impak yang kuat apabila dia berjaya meloloskan diri dari ikatan ustaz tersebut. Pas pula kelihatan lebih berminat dengan mempertahankan Datuk Seri Anwar Ibrahim, pelakon video porno yang heboh diperkatakan itu dari membela nasib seorang anak yatim yang mati dibelasah oleh seorang ustaz Pas.

Mentang-mentanglah anak yatim yang mati dibelasah bukan anak orang ternama dan tidak mendatangkan faedah kepada mereka, maka mereka pun dengan senang mengetepikan kematian beliau sebagai tidak penting langsung berbeza dengan mempertahakan Anwar Ibrahim yang merupakan lubuk emas mereka.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Komen yang berfakta disertakan link adalah digalakkan, komen berunsur lucah dan makian tidak dibenarkan dan komen tersebut tidak akan diterbitkan dan dipadam

by
mnorkembalak

Rakan Blog KBE

Catatan Popular