Gelagat Anwar ceramah isu lama, tanah adat jadi modal pembangkang

Anwar tengah berceramah tertelan kelekatu agak nya



KETIKA sibuk berasak-asak mengambil lauk untuk makan tengah hari di Restoran Puteri Comer Cafe, Bintulu semalam, Mingguan Malysia terdengar perbulan daripada pengunjung disitu.


Mereka hairan, malah sebenarnya 'ajaib' kerana kelibat Datuk Seri Anwar Ibrahim menemui pengundi atau berceramah tiada dalam laporan mana mana surat khabar.


Usahkan dalam akhbar arus perdana, berita sekelumit maklumat mengenai Anwar turun pada menemui masyarakat Sarawak tidak ada lansung dalam akhbar tempatan. Ini termasuklah yang agak 'tegar' seperti Borneo Post dan akhbar cina.


Kempen pilihan raya Sarawak pun sudah memasuki hari kelima hari ini tetapi bayang dan kelibat Anwar dalam 'segelintir akhbar" pun tak nampak. Kemana menghilang? Semak punya semak, rupa-rupanya Penasihat PKR itu menemui penduduk Miri malam kelmarin. Di Bekenu, dia menghabiskan masa 20 minit dan di Mosjaya pula hampir sejam.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Komen yang berfakta disertakan link adalah digalakkan, komen berunsur lucah dan makian tidak dibenarkan dan komen tersebut tidak akan diterbitkan dan dipadam

by
mnorkembalak

Rakan Blog KBE

Catatan Popular