Pas Tipu Tuhan…. Tuhan Tertipu | Isuhot Dot COM

Saya amat tertarik sebuah artikel terbitan:Isuhot.com ini, saya telah berulangkali membacanya dengan penuh minat tanpa bersasa jemu.


Bagi pendapat saya apa yang diabadikan oleh penulis ini, lahir dari penelitiannya mendalam serta sikapnya yang prihatin terhadap perjalanan parti politik di tanah air kita termasuklah juga pandangannya terhadap sikap ahli-ahli Pas didalam merencana cara atur pertubuhan parti mereka (PAS).


Saya juga berharap semoga ada pembaca-pembaca yang lainnya juga berminat serta membuat analisis tentang terbitan artikel yang saya muatkan untuk tatapan kita bersama.
Klik di sini - Pas Tipu Tuhan…. Tuhan Tertipu | Isuhot Dot COM  Syabas dan tahniah dari saya kepada penulis ini (Kamarulzaman Kamdias) saya juga mohon izin dari http:isuhot.com kerana menerbit kan artikel ini kedalam blog saya.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Komen yang berfakta disertakan link adalah digalakkan, komen berunsur lucah dan makian tidak dibenarkan dan komen tersebut tidak akan diterbitkan dan dipadam

by
mnorkembalak

Rakan Blog KBE

Catatan Popular