Al Juburi Dimalukan Lagi

Aduh..sudah telan setu papan panadol kepala masih pusing
GEMPAR TERKINI DAN SENSASI


Berita hangit dan hangat yang diterima dari Sarawak

Datuk Seri Anwar Ibrahim telah memberikan ceramah di satu majlis di rumah Edorodision Bugap Ng, Melekun Kapit dan telah berucap dengan begitu berapi-rapi selama 20 minit.

Penduduk yang hadir lebih kurang seramai 150 orang dan mungkin itu membuatkan Anwar Ibrahim berasa agak selesa dan berucap dengan penuh semangat untuk menipu para hadirin yang hadiri pada sekejap tadi. Mungkin dia ingat orang yang duduk di pendalaman agak kuno, tidak mendapat maklumat dan mungkin juga tidak akses kepada internet atau televisyen lalu bercakap dengan berkobar-kobar.

Malang tidak berbau!nasib yang buruk tidak dijangkakan sama sekali bila satu ledakan bom dijatuhkan oleh seorang hadirin yang hadir pada majlis itu. BEDEBUM! Hancur semuanya macam rakyat Libya yang mati di bom oleh tentera Amerika yang sangat di puja dan di sanjung oleh Anwar Ibrahim.

Tuai rumah di situ telah bangun dan bertanyakan satu soalan yang begitu sensitif sekali berikutan isu liwat dan jam tangan Omega sehinggakan menyebabkan muka Anwar menjadi merah padam menahan malu dab marah.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Komen yang berfakta disertakan link adalah digalakkan, komen berunsur lucah dan makian tidak dibenarkan dan komen tersebut tidak akan diterbitkan dan dipadam

by
mnorkembalak

Rakan Blog KBE

Catatan Popular