Anwar Disahkan Pelaku Video Seks Lucah Oleh Korea

Bekas Mufti Perlis, Dr. Mohd. Asri Zainul Abidin menyarankan agar Anwar Ibrahim melakukan sumpah mubahalah seperti mana yang telah pun dilakukan oleh Datuk Seri Najib Tun Razak, Perdana Menteri Malaysia.


Sumpah PM tersebut telah dibuat disebuah masjid di Bukit Mertajam, Pulau Pinang bagi menafikan penglibtan beliau dalam pembunuhan Altantuya Shaariibu.


Dr Asri menambah Anwar hanya perlu menyebut Wallahi,Wabillahi, Watallahi di hadapan masyarakat umum seperti Najib bagi membersihkan namanya.


Itupun jika betul dia tidak ada kene mengena dengan video seks yang telah didedahkan baru-baru ini. Trio Datuk T pun sanggup bersumpah laknat di hadapan Ka'abah sekalipun tetapi kenapa Anwar tidak mahu melakukan sumpah tersebut?


Fakhrul Azman Abu Bakar, selaku bekas Ketua Pemuda Parti Keadilan Rakyat (PKR) Terengganu pula berkata Wan Azizah selaku Presiden PKR dan isteri kepada Ketua Pembangkang, perlu bersumpah bahawa pelaku di dalam video seks itu bukan suaminya.


Beliau menambah bahawa tentu ramai tidak menduga di sebalik kelembutan dan kesopanan yang di tunjukkan Wan Azizah dan Nurul Izzah, mereka sanggup bersubahat dengan menaja fitnah yang melibatkan Datuk Seri Najib Tun Razak dan Datin Rosmah Mansor.


Senator Mohamed Ezam Mohd Noor, juga memberikan pandangan beliau tentang isu ini dimana dia bersetuju pihak yang menayangkan video itu di ambil tindakan tetapi tindakan harus juga diambil terhadap pelaku atau pelakon dalam video itu. Komitmen yang mengatakan ianya satu benda yang menjijikkan harus ada. 


Sesiapa sahaja yang terlibat dengan perkara itu apatah lagi seorang pemimpin rakyat perlu dihukum sekeras kerasnya. Analisis rakaman video seks lelaki mirip Anwar Ibrahim yang dilakukan oleh sebuah agensi penyiaran terkemuka Korea Selatan juga mendapati pelaku didalam rakaman itu sepadan dengan Anwar Ibrahim berdasarkan perincian saiz tubuh beliau dalam rekod polis.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Komen yang berfakta disertakan link adalah digalakkan, komen berunsur lucah dan makian tidak dibenarkan dan komen tersebut tidak akan diterbitkan dan dipadam

by
mnorkembalak

Rakan Blog KBE

Catatan Popular