MASJID JADI GELANGGANG PERTARUHAN VIDEO SEKS

29, April 2011 - Situasi yang sempat dirakamkan wartawan jurugambar KL Pos yang turut membuat liputan secara lansung selepas solat Jumaat mencerminkan budaya penyokong-penyokong Anwar yang bertindak liar demi mempertahankan Pemimpin merka.

Beberapa wartaqan KL Pos sempat menemuramah beberapa jemaah yang menunaikan solat Jumaat di Masjid tersebut. Rata-rata terkejut deengan amukan penyokong-penyokong Anwar yang seolah-olah tidak terkawal dan seperti sudah dirasuk syaitan. Mereka mendakwa ada sebilangan pentokong PKR yang menggunakan kata-kata kesat termasuklan mencarut didalam rumah Allah tatkala tidak sampai 5 minit solat Jumaat selesai.

Mereka yang selama ini hanya mendapat maklumat perkembangan kes video tersebut melalui stesen televisyen hari ini membuka mata. Ternyata apa yang digambarkan oleh media-media tempatan benar sama sekali. Mereka menasihatkan agar penyokong penyokong Anwar tidak membuat sebarang kekacauan dan jejak ke masjid ini kerana ternyata mereka begitu samseng dan tidak menghormati rumah Allah.

Petang tadi berlaku kekecohan di kalangan penyokong penyokong Anwar bertempat di masjid Amru Al-As, Bandar Baru Sentul dan ianya bermula sejak jam satu petang menyebabkan pihak jemaah yang menunaikankan solat Jumaat tersebut tidak selesa dengan mereka.







Ini semua manusia bingung lagi bahalul, entah politik apa yang ingin puak ini pertahankan, buka saja buta mata tapi buta akal dan fikiran, tidak tahu membeza situasi masa san tempat serta cara yang sebenar untuk mempertikaikan sesuatu perkara. Manusia yang jahil pada zaman modern ini jalas kelihatan ada dimana-mana.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Komen yang berfakta disertakan link adalah digalakkan, komen berunsur lucah dan makian tidak dibenarkan dan komen tersebut tidak akan diterbitkan dan dipadam

by
mnorkembalak

Rakan Blog KBE

Catatan Popular