55expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass='>

Klik to Cala Huala

Klik to Cala Huala
Klik to Cala Huala

Ularmak Pembela Seks Negara..

Untuk membela Anwar Ibrahim selaku Ketua Umum Pakatan didalam pendedahan video seks bersama pelacur China, Nik Aziz telah keluarkan fatwa baru yang "mengharamkan syurga" begi sesiapa sahaja yang anggap didalam video tersebut adala Anwar.


Nik Aziz juga "berfatwa", selagi pihak-pihak berkenaan tak jilat kaki Anwar, selagi itulah mereka tak akan dapat merasa masuk syurga. Tak kiralah sama ada Menteri atau sesiapa pun, SAH tak akan masuk syurga hanya kerana percaya Anwar melakukan seks dengan pelacur tersebut.


Hebat sungguh pengaruh Anwar kepada Nik Aziz. Dah terkena nasi kangkang Puan Azizah agaknya Mursyidul Am Pas ini sampai sanggup mengambil alih tugas Allah semata-mata hanya nak pertahankan aksi seks Anwar.


Mungkin sesuai kalau Anwar tabalkan Nik Aziz sebagai "ularmak pembela seks negara" didalam barisan kepimpinan Pakatan. Segala salah laku puak-puak Pakatan boleh segera diampun oleh Nik Aziz. Seluruh kepimpinan Pakatan juga akan jadi maksum jika Nik Aziz diangkat sebagai wali penghapus 
dosa.Go to - KemBalakEnterprise - (klik). Sebenarnya, kalaupun Nik Aziz amat yakin yang dalam video seks itu bukan Anwar, tak payahlah nak cari dosa dengan mengharamkan syurga kepada rakyat yang percayakan Anwar memang kaki perempuan. Salah ke rakyat percaya video itu sebab Anwar sendiri tak pernah berusaha menafikannya?


Kalaulah benar Anwar tak bersalah dan difitnah, kenapa susah sangat dia nak bersumpah bagi bersihkan nama dia macam yang Eskay buat? Kalau naik turun mahkamah didalam kes liwat Anwar sanggup, takkanlah sumpah 5-10 minit pun dia tak mampu.


Sepatutnya, Nik Aziz menasihatkan Anwar untuk gunakan apa saja cara bagi buktikan dia tidak bersalah, termasuklah bersumpah laknat atau sumpah mubahalah. Perlu ke Nik Aziz haramkan syurga kepada semua orang hanya disebabkan percaya kepada video seks tersebut?


Apakah Nik Aziz berasa dia dah cukup hebat, sampai dia mampu tentukan siapa yang boleh masuk syurga dan siapa yang tidak? sekarang ini mengikut fahaman  Nik Aziz, siapa yang yakin Anwar tak bersalah akan disenaraikan sebagai penghuni syurga. Tapi siapa yang tak ikut cakap Nik Aziz, nerakalah tempatnya.


Nik Aziz dah buktikan dia hanya sekadar seorang ahli pilitik haprak yang memesungkan agama untuk raih sokongan. Mana ada ulamak sebelum ini berani gunakan Hak Allah didalam menentukan keimanan seseorang? inilan buktinya yang Nik Aziz bukan ulamak..tapi ularsemak..! bahkan dia tak layak dipanggil sebagai ahli agama sekalipun..


Tanpa serban dan jubah, Nik Aziz hanyalah ahli politik gampang yang menagih dan menjual agama sendiri. Orang seperti Nik Aziz inilah yang memalukan umat Islam didunia ini yang juga membawa imej buruk kepada umat akhir zaman.


Nik Aziz ada hati nak tentukan kedudukan syurga dan neraka manusia lain yang tak sependapat dengannya...tapi apakah Nik Aziz sendiri tahu dimanakah dia akan ditempatkan bila dia mati nanti? Yakinkah Nik Aziz yang dia masuk syurga? Takut-takut, Nik Aziz juga akan jadi kuli kepada Iblis dan syaitan didalam neraka...

2 ulasan:

  1. sepatutnya sebagai ulama, ikutlah cara ulama dari syiria yang dipanggil dan disalahtaklimat olih anwar and the gang - nasihatkan anwar kembali kepada allah, tak payahlah dok merapu-rapu. KATA KAWAN TU TAK MASUK SURGA KAWAN NI MASUK SURGA. kalau nik aziz nak tolong pun buatlah sembahyang hajat dan bacaan yasin minta allah laknat dan turunkan bala kepada yang membuat fitnah tu, nwar ka fitnah pasal tak mengaku atau saiful ka fitnah pasal kata kenaliwat hanya allah yang tahu, kalau rasa anwar sudah difitnah, dianayai pintu doa terbuka tanpa hijab, tetapi kenapa anwar lakukan ini secara istiqomah, hanya sesekali buat solat hajat mega dan diikuti dengan sesi menfitnah orang lain, macam mana allah nak makbul doa. paling baik ke mekah dan carilah tempat mustajab doa, anwar bukannya orang miskin dan tiada wang, wang dah banyak dan sekiranya dia mati tanpa menunaikan umrah/haji matinya seolah-olah mati yahudi atau nasrani. adakah orang sebegini pok nik berani jamin masuk surga. tak kan pok nik tak tahu asas yang sebasic ini. inilah kalau politik dah jadi agama. semuanya dilihat sebagai politik. sedangkan politik hanyalah salah satu jalan, mungkin jalan yang dilalui itu betul tetapi kaedahnya tidak betul. contohnya fatwa kata pangkah pas masuk surga, kalau tak ada wakil pas dan hanya ada kapal sinki yang kena langkah mayat kapal sinki itu barulah negara islam dapat ditubuhkan adakah pangkah kapal sinki itu juga bolih ditafsirkan masuk surga. kerana umumnya bagi orang pas pangkah umno dan sekutu tidak akan membolihkan orang itu masuk surga.

    BalasPadam
  2. Sekarang ni, adakah anda mendengar sendiri ucapan Nik Aziz itu? ataupun anda hanya mendengar petikan sebahagian sahaja dari ucapan Nik Aziz tersebut. Mengikut kata2 Nik Aziz, dia mengatakan bahawa mereka yang menuduh seseorang tanpa bukti atau pun membuat fitnah serta memalukan atau mengaibkan orang lain adalah berdosa dan perbuatan itu tidak akan masuk syurga. Perbuatan memfitnah orang dan mengaibkan orang. Dalam al Quran ada menyebut bahawa fitnah itu lebih buruk daripada membunuh.

    Ulama Islam yang banyak membaca kitab dan mendalami ilmu al quran dan wahyu tentulah mempunyai pandangan dan pengertian yang sangat2 mendalam.

    BalasPadam

Komen yang berfakta disertakan link adalah digalakkan, komen berunsur lucah dan makian tidak dibenarkan dan komen tersebut tidak akan diterbitkan dan dipadam

by
mnorkembalak

Rakan Blog K.B.E