Pemimpin Pas Sudah Terdesak Mempamerkan Penyokong Bidan Terjun






Para pemimpin-pemimpin Pas terutamanya Mursyidul Am Pas, Datuk Nik Aziz Nik Mat boleh di ibaratkan sebagai "pelacur politik" yang ketandusan idea untuk menonjolkan diri sebagai seorang pemimpin yang berpengaruh.


Semakin lanjut usia semakin berat, sebat dan berkarat pemikirannya untuk menonjolkan diri sebagai "hero rakyat" terutama kepada rakyat Kelantan dan juga kepada umum keseluruhannya.


Nik Aziz yang di gelar sebagai "tok guru" oleh pengikut-pengikutnya kini sudah tentu berguru dengan "guru segala guru" Anwar Ibrahim dan DAP. Hasilnya kita dapat lihat bebrbagai-bagai kes bahawa Nik Aziz kini sudah muncul dan menjadi juara kepada "pelacur politik" dan jika sesuai gelaran ini dan Nik Aziz berminat maka boleh kita semua nobatkan beliau sebagai pemenang dan pemegang akan gelaran tersebut.


KUALA LUMPUR, 23 Mei - Tindakan menuding jari kepada pihak lain diatas kesalahan yang dilakukan, membuktikan Pas hanya sebuah parti yang mencari keuntungan politik dengan menggunakan Islam bagi mengaburi mata dan pemikiran rakyat.


Yang dipertua Jaringan Melayu Malaysia (JMM), Azwanddin Hamzah berkata, pemimpin Pas termasuk Setiausaha Akhbar kepada Menteri Besar Kelantan, Ahmad Fadhli Shaari seharusnya menjawab persoalan pokok yang dikemukakan pelbagai pihak iaitu Pas adalah tali barut DAP.


"Seluruh pemimpin Pas dan Ahmad Fadhli seharusnya jujur menjawab persolan itu bukan hanya berdolak dalik sahaja," katanya kepada Utusan Malaysia disini.


Ahmad Fadhli mendakwa Azwanddin jelas keliru apabila menyatakan bahawa pelajar-pelajar sekolah agama dan maahad tahfiz di Kelantan yang hadir pada program Himpunan 10 Ribu Jentera Pemuda Pas Kelantan diperalatkan oleh Pas.


Menurut Ahmad Fadhli lagi, tentunya sebagai sebuah negara demokrasi, pelajar-pelajar tidak dihalang untuk menghadiri program sedemikian yang tentunya lebih baik daripada program konsert hiburan yang dibenarkan oleh UMNO dan Barisan Nasional.


Yang Dipertua JMM itu semalam berkata, tindakan memperalatkan pelajar sekolah agama tahfiz di Kelantan dalam program politik Pas membuktikan Mursyidul Amnya, Datuk Nik Aziz Nik Mat sebagai pemimpin tidak bermaruah, tidak mempunyai perinsip dan bertopengkan imej warak.


Mengulas lanjut, Azwanddin menyifatkan kenyataan Ahmad Fadhli itu sebagai damgkal serta penuh dengan muslihat yang bertujuan menipu rakyat. Utusan online.  

1 ulasan:

  1. KONSERT TAYANG BONTOT GAK JD KEGILAAN PASRAEL BROO. TU PSL PASRAEL MENDEWA2KAN ANUPERAH..OPSS ANUGERAH TUHAN. "ANDA JILAT KAKI DIA ANDA DAPAT!" KEHKEHKEH

    BalasPadam

Komen yang berfakta disertakan link adalah digalakkan, komen berunsur lucah dan makian tidak dibenarkan dan komen tersebut tidak akan diterbitkan dan dipadam

by
mnorkembalak

Rakan Blog KBE

Catatan Popular