55expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass='>

Klik to Cala Huala

Klik to Cala Huala
Klik to Cala Huala

PAS GANTI UMNO DI PERAK? MENANG PUN 6 KERUSI | peraktoday.com





Aiyo..lahai..macam-macam ghaso pulak di buek nyo..! mano tak goli poghut hamPas nak mengganti UMNO. Kalau dongar kan cakap nyo orang-orang hamPas memang begogar langit dan bumi. Kalau dokek bawah ni abih ghuntuh gunung ganang loyap semuo nyo, kalau di pandang pulak ko langit golap golito langsung tak ado cahayo.


Haa..ini..lah dio..nyo hamPas punyo penangan, bukan pulak kito tak suko orang Melayu berkuaso. Tapi apalah guno namo nyo Melayu tapi mengikut tulunjuk Cino DAP komunis laknat celako.


Pengalaman yang lopeh dah cukop jadi pongajaran, tak beghapo lamo sangat nyo si Nizar jadi Montoghi bosar Perak selagi ado tanah kosong habih di boghi nyo pado Cino komunis DAP.


Kalau setakat pajakan nyo 60 tahun ko, 99 tahun ko tak ngapo lah jugo, ni tidak kepalo hotak bangap sapo diikut nyo pajakan tanah kepado Cino Dap 999 tahun. Omak hai..sampai dunio kiamat tanah dokek nogoghi Perak ni Cino yang punyo.


Apo lah punyo bangap monang 6 kerusi, selobihnyo nak menumpang tuah Cino DAP nak merintah negoghi dan nak meloyapkan harto kerajaan dan biarkan bangso Melayu sendiri hidup telopong..? kocik-kocik tak mau nyo mampuih orang yang khinat pado bangso ni...
Klik di sini - PAS GANTI UMNO DI PERAK? MENANG PUN 6 KERUSI | peraktoday.com

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Komen yang berfakta disertakan link adalah digalakkan, komen berunsur lucah dan makian tidak dibenarkan dan komen tersebut tidak akan diterbitkan dan dipadam

by
mnorkembalak

Rakan Blog K.B.E