Alahai Nazri Aziz...

Adoiiyai.... tidak keterlaluan saya cadang kan supaya Nazri Aziz daftar nama kembali ke TADIKA atau TABIKA, kerana saya meragui nya ada kah beliau sudah cukup umur atau akhir baligh, Ini berdasar kan beliau membuat ulasan dengan semberono. Ada kah matang pemikiran sikap seorang menteri yang di segani main HANTAM SAJA sesuka hati. Nasehat saya berkata dan berhujah lah sebanyak yang mampu, tapi biar lah mengikut fikiran yang waras bukan berkata dan berhujah mengikut naluri yang keliru. Jangan marah datok saya komen, sebab saya sayang kan anda dan bangsa Melayu, klik di bawah
Alahai Nazri Aziz...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Komen yang berfakta disertakan link adalah digalakkan, komen berunsur lucah dan makian tidak dibenarkan dan komen tersebut tidak akan diterbitkan dan dipadam

by
mnorkembalak

Rakan Blog KBE

Catatan Popular