Untuk Tidak Menghampakan Penyokong Dan Peminat Nya

Oleh kerana tidak mahu menghampakan harapan penyokong dan peminat nya SuperStar pujaan ramai 1Malaysia, ia itu lihat gambar sebelah untuk mengada kan pertujukan besar2an di PutraJaya tidak kesampaian pada 16 sept 2010 yang dah berlalu, maka dengan rela hati nya beliau telah menjelajahi 1Malaysia mengada kan Tarian Hula Hulahop di jalanan.
Harapan kita semua semoga tidak bertukar kepada samseng jalanan.
Menurut beliau ia itu orang di gambar sebelah, persembahan ini akan lebih meriah dan rancak jikalau masih ada lagi para peminat dan penyokong nya sanggup baring bergolek lantang di jalan raya semasa beliau mengada kan persembahan.
Menurut kata nya lagi, beliau akan mengadakan yang paling hebat lagi pertujukan selepas ini. Hebat macam mana saya tak tau lah (mungkin all open barangkali) jika tuntutan beliau di Mahkamah main cucuk belakang (liwat) di gugur kan. Kalau peguam dia hebat, pendakwa raya pula tiada bukti sah untuk melibatkan kesalahan nya mungkin terlepas lah agak nya. Bagaimana pula sumpah laknat mangsa nya depan Al-Quran di dalam masjid dah dua tahun berlalu? Ada kah ini di anggap oleh orang Islam satu sandiwara.
Dan bagaimana pula tidak kah si mangsa di saman kerana buat tuduhan palsu. Silap2 kena lak saman malu juta2ria.
Teringat saya satu pepatah orang cina, KITA BOLEH TIPU OLANG, TAPI KITA TAK BOLEH TIPU TUAN ALA (ALLAH), LAGI SATU ARR.. KITA BOLEH TIPU OLANG KITA BOLEH TIPU TUAN ALA (ALLAH) TAPI ARR.. HUIYOOO.. KITA TAK BOLEH TIPU SENDILI PUNYA HATI LOO..
Jadi sehebat mana pon putar belit, sehebat mana pon helah orang itu, hakikat nya bukan sahaja dia tidak daya menipu Allah malah hati nya sendiri tak berdaya hendak di tipu.
psssttt; dalam hukum Islam tiada tipu sunat, tipu hukum haram Wallahu'alam.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Komen yang berfakta disertakan link adalah digalakkan, komen berunsur lucah dan makian tidak dibenarkan dan komen tersebut tidak akan diterbitkan dan dipadam

by
mnorkembalak

Rakan Blog KBE

Catatan Popular