Gosip Zahida Rafik kahwini menteri di London

Gosip angin sepoi sepoi bahasa menyatakan yang si Zahida Rafik sudah pon berkahwin dengan seorang menteri di London. Sebelum bulan puasa hari tue. Khabarnya bukan sebagai isteri pertama, mungkin kedua, mungkin ketiga.
Kalau betul lah sudah berkahwin, tahniah kami ucapkan kepada Zahida Rafik. Nampak nya menteri menteri kita tersangatlah femes dikalangan artis. Dulu Bung Karno berjaya mengorat Zizie, kini giliran Zahida Rafik pulak dingorat oleh menteri. Taste tinggi juga yek menteri menteri Malaysia nie.
Satu jer yang menjadi kemuskilan kami dari dulu sampai sekarang, apakah benar si Zahida nie buat sampai layak di gelar artis, berlakon pon macam tak ada, menyanyi lagi lah kan? ada sesiapa yang boleh terangkan kepada kami?
Apa-apa pon tahniah lah si menteri yang mendapat gadis secun melecun Zahida Rafik untuk di jadikan isterinya. Semoga kekal bahagi.
psstt... dengar angin2nya menteri tue Sepie Sebedal ya ker?

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Komen yang berfakta disertakan link adalah digalakkan, komen berunsur lucah dan makian tidak dibenarkan dan komen tersebut tidak akan diterbitkan dan dipadam

by
mnorkembalak

Rakan Blog KBE

Catatan Popular