KJ Dan Nazri Memang Sah Takda Maruah

KAH KAH KAH saya tak perlu komen banyak kerana anda semua akan baca di bawah ini bagi saya satu komen yang teramat menarik kepada saya dan kemungkinan juga kepada Tuan Tuan semua, sebelum itu saya nak gelak lagi KAH..KAH..KAH fuhh.. ketawa sampai meleleh ayaq mata keluaq ayaq pongkoq, ada kah patut, alahai kasihan saya kepada Utusan Malysia sampai ujung benua dok taja dan tatang pada dua ekoq ni, sampai masa nya "ini kah balasan mu pada ku". Saya harap Awang Selamat and the gang, sabaq la banyak, kita dah bagi susu, depa balas tuba dan dengan tuba itu lah kita tuang balek dalam mulut dua ekoq ni, biaq pi meleleh juboq depa asyek terkincit, depa nak pi mana pon terpaksa dok pakai pampes kah kah kah, jangan lupa baca komen yang kat bawah ni, klik di bawa
KJ Dan Nazri Memang Sah Takda Maruah

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Komen yang berfakta disertakan link adalah digalakkan, komen berunsur lucah dan makian tidak dibenarkan dan komen tersebut tidak akan diterbitkan dan dipadam

by
mnorkembalak

Rakan Blog KBE

Catatan Popular