Demi mu Putrajaya

Flip-flop tak gapoh yang penting Putrajaya 
Pada saat Melayu berpecah kepada tiga kumpulan politik, dek kerana PAS dan PKR gilakan kuasa - Nik Aziz tidak sekali pun menyentuh mengenai betapa pentingnya umat Melayu bersatu. Sepatutnya dakwahnya menjurus kepada perpaduan Islam perlu diutamakan oleh Nik Aziz, tetapi beliau memileh berdamping rapat dengan DAP yang terang-terangan menentang islam di nobatkan sebagai agama utama yang rasmi di negara ini.

Pendirian PAS yang sering berubah-ubah dan sentiasa goyah dan boleh bertukar-tukar dalam sekelip mata, membuktikan bahawa Islam hanya di gunakankan sebagai buah dadu yang boleh di lempar kesana kemari atau sebagai soldadu dalam permainan catur dalam politik mereka (PAS).

Di sini buktinya bahawa pucuk pimpinan PAS berlidah BIAWAK depan bukan orang Islam terutama dengan DAP cakap lain, dengan orang Melayu terutamanya kepada ahli-ahli mereka berkata lain. Perlu dinasihatkan disini kalau dah tak mampu tetap dengan pendirian sendiri, dalam memperjuangkan agama, bangsa dan tanah air, janganlah mencari dosa sentiasa membuat fitnah demi gilakan kuasa.

Psstt...Pucuk pimpinan PAS menikus dengan tekanan DAP

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Komen yang berfakta disertakan link adalah digalakkan, komen berunsur lucah dan makian tidak dibenarkan dan komen tersebut tidak akan diterbitkan dan dipadam

by
mnorkembalak

Rakan Blog KBE

Catatan Popular