Kebaikan Produk Tenaga Skalar

Acupoint Booster
Produk wholife2u di buat dari Seramik-Bio dari Jepun yang menghasilkan Tenaga Skalar, Tenaga Inframerah Jauh dan Ion Negatif.

Acupoint Booster
Tenaga Skalar boleh membantu meneutralkan frekuensi berbahaya di sekeliling kita dan menukar mereka ke frekuensi energi penyembuhan. Frekuensi ini membantu meningkatkan tahap tenaga sel-sel kita kepada 70-90 milivolts dan memastikan sel-sel kita sihat.

Acupoint Booster
Haba dari Tenaga inframerah jauh secara mendalam dan selamat menembusi badan untuk membantu meningkatkan peredaran darah dan memberikan kesan penyembuhan keatas  sel-sel kita.Ia mengembangkan saluran kapilari, lantas memudahkan peradaran darah oksigen yang lebih baik dan penghantaran nutrien dan lebih berkesan dalam penyingkiran toksin.

Acupoint Booster
Penyelidikan telah mengesahkan bahawa manusia menjadi kurang tertekan dan lebih cergas dengan Ion negatif dalam produk Wholife2u memudahkan penghantaran oksigen kepada sel-sel, yang merangsang fungsi badan dan peremajaan.

Apabila tenaga ini bekerja bersama-sama, mereka menghasilkan keputusan cemerlang dalam melegakan kesakitan, penyembuhan, dan kesihatan secara keseluruhan.

PERHATIAN: lemah tenaga batin dan mati pucuk dapat dipulihkan kembali dengan ACUPOINT-BOOSTER berminat hubungi saya Mohd Noor di Talian 012 4625097

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Komen yang berfakta disertakan link adalah digalakkan, komen berunsur lucah dan makian tidak dibenarkan dan komen tersebut tidak akan diterbitkan dan dipadam

by
mnorkembalak

Rakan Blog KBE

Catatan Popular