PAS dolu-dolu PAStiKini

Tuan Ibrahin Tuan Man
UMNO-BN apa sahaja yang mereka buat dalam mentadbir negara Malaysia ini semuanya boleh dikatakan tidak betul dan salah. Dulu hebuh dalam setiap ceramah PAS, mengatakan UMNO-BN sekular! contoh satu darinya sekolah bercampur lelaki dan permpuan. Jadi jika dari dulu sehingga sekarang UMNO-BN boleh membuat semuanya serba dua, barulah PAS tiada modal untuk kutuk UMNO-BN. Pernah beberapa kali saya bertanya kepada penceramah siot PAS.. mampu ke kerajaan UMNO-BN nak buat semuanya serba dua- makna untuk asingkan lelaki dan perempuan.

Jadi anda semua fahamlah, PAS memang kuat SPIN.. macam-macam woo.. sehinggakan sekarang ini, Kerajaan PAS Kelantan tiada pernah menghantar peserta wanitanya didalam Tilawah Al-Quran, kerana suara perempuan itu AURAT. Begitu juga dengan segala hal yang lain nya. Apatah lagi wanita itu untuk dijadikan pemimpin..!! Jadi disinilah UMNO-BN tersilap konon nya.
 

UMNO-BN telah melantik ramai kaum wanita dijadikan wakil rakyat, UMNO-BN juga telah mengangkat orang bukan Islam sebagai wakil rakyat. Itulah yang dikata dan dikutuk oleh PAS terhadap khususnya terhadap UMNO dan juga BARISAN NASIONAL.

Tapi sekarang bukan sahaja air ludah orang PAS tertepek di batang hidung mereka malah cirit mereka juga tertepek dimuka dan serban mereka Ketua Penerangan PAS pusat, Datuk Tuan Ibrahim Tuan Man berkata calon bukan Islam akan dipilih dalam kalangan ahli Dewan Himpunan Penyokong PAS (DHPP) yang juga merupakan sayap parti itu.

Pssstt.. eh boleh pulak dah yer.. tak kafir tak sekular ke PAS buat macam UMNO-BN?

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Komen yang berfakta disertakan link adalah digalakkan, komen berunsur lucah dan makian tidak dibenarkan dan komen tersebut tidak akan diterbitkan dan dipadam

by
mnorkembalak

Rakan Blog KBE

Catatan Popular