Nik Aziz Murtadkan 3 Juta Orang

Tentera-tentera syaitan diharapkan oleh Nik Aziz untuk membantunya.
Al-kesah Harun Din Pemimpin PAS, menyuruh Tun Dr Mahathir bertobat kerana menggunakan dalam bahasa Inggeris "better the devil you know than the angel you don't". Tiada menjadi satu kesalahan jika sesiapa pun memberi nasihat atau tunjuk ajar kepada kejalan kebaikan. Tapi.. adakah Harun Din faham akan maksud dengan loghat pepatah Inggeris dan berfikir bermakna Tun sanggup bersama syaitan. Makna sebenar pepatah ini ialah "lebih baik orang yang dikenali daripada orang yang tidak dikenali" huhuhu...!!

Yang menjadi kehairanan..apakah Harun Din lahir selepas tahun 1999? kerana!! pada 24 Januari 1999, Nik Aziz berkata dengan jalas dalam bahasa Melayu yang berbunyi seperti berikut, "siapa yang nak tolong kerajaan Islam, kami sebagai pemimpin Islam mesti terima sama ada DAP, MCA dan MIC. Kalau meraka nak tolong mengapa kita tolak. Jika DAP ikhlas nak tolong PAS saya terima. Usahkan DAP, syaitan pun boleh saya terima".

Jadi kepada Nik Aziz ini janganlah ada sesiapa terlepas pandang akan ucapan nya tersebut. Nak dirikan negara Islam pada ketika itu sehinggakan sanggup menerima syaitan sebagai penolong... ALLAH HUAKBAR.

Psstt..kalu cinadoll tolong ambo pun suko..!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Komen yang berfakta disertakan link adalah digalakkan, komen berunsur lucah dan makian tidak dibenarkan dan komen tersebut tidak akan diterbitkan dan dipadam

by
mnorkembalak

Rakan Blog KBE

Catatan Popular