Udah..le tu..Pakatan Haram oii..

Anak didik penganut hamPAS
Udah le..tu Pakatan Haram oii..terutamanya kepada penganut-penganut puak-puak hamPAS..!! Lihat dan bacalah keratan pengakuan orang yang terlalu taksub dan ujub di atas tu! Biar dia bersembahyang di Tokong Cina daripada bersembahyang dan berjemaah dengan kaum muslimin yang lain nya terutama dari orang yang berlainan idealogi politik dengan mereka.

Apa? hina kah masjid iaitu sebagai rumah Allah. Kalau dah ghairah sangat inginkan kuasa untuk mentadbir negara, janganlah sehingga bangsa sendiri dikhianati dan agama Islam pula dijaja dan diperlekehkan. Diantara titik permulaan perpecahan sesama bangsa Melayu yang berugama Islam, semuanya berpunca dari amanat songsang Haji Hadi Awang.

Marilah kita semua mengucapkan berbanyak TAHNIAH kepada Haji Hadi ini, kerana sejak amanat tersebut maka, bebgai-bagai tercetusnya bukan sahaja kepada masyarakat Melayu am nya tetapi melibatkan juga terputusnya hubungan antara suami dan isteri, antara anak dan keluarga. Inilah yang dikatakan kalau sikap UJUB sudah bersemadi didalam diri bagi penganut kaum hamPAS ini.

Pssttt..Kalau le ada anak dara cun melecun dari orang UMNO..yang rela dikahwini, endak ke Haji Hadi jadikan bini mudanya?

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Komen yang berfakta disertakan link adalah digalakkan, komen berunsur lucah dan makian tidak dibenarkan dan komen tersebut tidak akan diterbitkan dan dipadam

by
mnorkembalak

Rakan Blog KBE

Catatan Popular