Kerusi Permatang Pauh Sudah Tidak Empuk Lagi

Lucah nya dia..!!
Kerusi Permatang Pauh sudah tidak empuk lagi atau pun sudah berduri? apa kah Anwar sudah risau kerusinya di Permatang Pauh sudah dipasang dengan 'Bom Jangka'.. kerana ada desas desus mengatakan beliau tidak akan bertangding di kawasan tersesebut dan sedang meninjau-ninjau kerusi di tempat lain.

Menurut daftar pemilih sehingga 31/7/2008, majoriti pengundi di Permatang Pauh berbangsa Melayu dengan 69.4% di ikuti bangsa Cina 24.5% dan bangsa India hanya 6% Pada satu kenyataan yang diterbitkan 7 Januari lalu sambutan terhadap Anwar sudah merosot terlalu jauh di Permatang Pauh, sedangkan PRU-13 adalah detik penentuan Anwar nak jadi PM.

Setiap kali program ceramahnya di kawasan tersebut sudah terlalu dingin, semuanya berpunca dari kehadiran Tun M ke kawasan dimana kubu kuat Anwar pada masa puncak awal kejayaan nya. Kini dikawasan di Permatang Pauh banner Tun M sudah di pamerkan secara terbuka. Panas..!! ceramah Anwar di hadiri hanya seramai 20 orang..ciput beb..!!maka Anwar pun BELAH-CABUT lansung tak jadi ceramah keh..keh..keh..!

Pssstt.. selama mana boleh kelentung rakyat?

1 ulasan:

  1. anwar kena tunjuk kepada umum bahawa dia berani bertanding dimana saja,

    anwar yakin dimana jua ia bertanding kemenangan adalah menyebelahinya.apa takut!

    BalasPadam

Komen yang berfakta disertakan link adalah digalakkan, komen berunsur lucah dan makian tidak dibenarkan dan komen tersebut tidak akan diterbitkan dan dipadam

by
mnorkembalak

Rakan Blog KBE

Catatan Popular