Sikap Kita Orang Melayu Yang Berhemah Apakah Mereka Anggap Lemah?

Ini muka NIAMAKAHAI
Sikap kita orang Melayu yang berhemah apakah? mereka (kaum-kaum) lain di Malaysia ini menganggapnya orang Melayu itu lemah? Belum pernah tercatit dalam sejarah Tanah Melayu (nama yang dahulu) kini dah jadi namanya Malaysia memulakan isu perkauman dan permusuhan kaum..kerana kita dan juga kerajaan yang sekarang ini tidak pernah memainkan sentimen perkauman. Persoalannya kenapa kaum lain yang sudah jadi rakyat Malaysia ini suka memulakannya? Tidak cukupkah tragidi 13 Mei yang telah mengorbankan banyak nyawa?

Mengapa CINA PUKI MAK DIA INI MEMAINKAN ISU AGAMA ISLAM? YANG DIANUTI MAJORITINYA OLEH ORANG MELAYU DI MALAYSIA INI? Pernahkah orang Melayu yang memulakan nya? Seharusnya pihak kerajaan perlu bertindak dari sekarang, buatlah perkara yang sebaik mungkin serta bertindak tegas kepada mana-mana individu atau pun pertubuhan yang menimbulkan ketegangan kaum dan agama.

Cina diatas adalah jelas dari pihak pembangkang yang direstui oleh Parti hamPAS, Itulah sebabnya PAS terbalikkan kononnya Cina Patrick Teoh ini adalah dari orang MCA, jadi biarlah dia kutuk orang UMNO dan kerajaan Malaysia..!! PAS bukan agaknya orang Melayu yang beragama Islam..!! Itu sebabnya mereka tidak mahu bersama bersuara keras mengekang perkara ini dari terus berleluasa dimasa akan datang, kalau semua pihak tidak turut sama mencegahnya dari sekarang.

Psstt..agaknya Cina haram jadah ni dah bosan nak hidup kot? 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Komen yang berfakta disertakan link adalah digalakkan, komen berunsur lucah dan makian tidak dibenarkan dan komen tersebut tidak akan diterbitkan dan dipadam

by
mnorkembalak

Rakan Blog KBE

Catatan Popular