Anwar, Sivarasa, Tian Chua Lu Mana Mau Lari?

Anwar, Sivarasa, Tian Chua Lu Mana Mau Lari?
 Anwar, Sivarasa, Tian Chua lu mana mau lari? Kalau lu orang mau duit ribu-ribu juta lua orang mari saman, tapi bukan saman saya punya blog ekk..!!

Saya hanya 'kopi pasta' - 'kopi tarik' - 'kopi O' ini artikel. Dibawah ini saya senaraikan setiap portal yang mendawa pembabitan anda dengan puak 'sinun' ..ah..ah..ah..!!?

Manila - Philippine Militarry mengesahkan kehadiran Sivarasa dan Tian Chua ke Manila, Filipina pada 7 Februari 2013, iaitu dua hari sebelum pendaratan Pengganas Kiram ke Lahad Datu pada 9Februari 2013.

Media antarabangsa seperti Reuters, Iquirer Manila Times, The Philippine.ABC.CBN, Wikileaks dan Kedutaan Amerika di Manila mengesahkan akan "Pembabitan Individu Pembangkang Malaysia".

Kemudiannya individu pembangkang ini dikenal pasti sebagai Tian Chua, R.Sivarasa dan Bapa Pengkhianat Negara Anwar Ibrahim. 
 
Anwar, Sivarasa, Tian Chua Lu Mana Mau Lari?
Dua hari lepas, Atik Husin dan Holanda mengesahkan di Mahkamah Tawau bahawa mereka dibayar upah dan wang oleh seseorang semasa di Filipina lagi.

Pada 8 Februari 2013 iaitu sehari selepas R.Sivarasa dan Tian Chua bertemu dengan kelompok-kelompok MNLF, dipercayai memberikan sejumlah wang yang besar kepada MNLF untuk mengucar-kacirkan Sabah menjelang Pembubaran Parlimen kononya pada 1 Februari 2013. Begitu juga bapa segala pengkhianat negara Anwar Ibrahim turut bersama-sama berada di Manila bertemu Nur Misuari. 

Ini juga dipantau oleh Philippine Militerry Intelligent dan dilaporkan oleh media-media cetak antarabangsa. Untuk laporan penuh di>> sivarasa tian chua bawa wang ke manila.<<

Psstt..Sekiranya mereka-mereka yang berkenaan ditangkap dan dihadapkan ke Mahkamah diharap jangan ada yang mengatakan ini 'Kompirasi'
 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Komen yang berfakta disertakan link adalah digalakkan, komen berunsur lucah dan makian tidak dibenarkan dan komen tersebut tidak akan diterbitkan dan dipadam

by
mnorkembalak

Rakan Blog KBE

Catatan Popular