Yuktes Mahu Jumpa Saiful Untuk Pohon Maaf

Apa Puak Pakatan Haram nak cakap? berkenaan tajuk dan perkara diatas. Adakah mereka mahu mengatakan bahaya bekas peguam bela Datuk Seri Anwar Ibrahim (Yuktes Vijay) berhubung kes liwat (Anwar Bin Ibrahim) terhadap pembantunya Mohd Saiful Bukhari Azlan, ianya telah dibeli oleh UMNO..!!
Yuktes Mahu Jumpa Saiful Untuk Pohon Maaf

Sudah pasti bahawa puak pakatan haram terutamanya dari PKR dan PAS akan buat spin sampai mereka sendiri tersemput, untuk menagkis akan kebenaran yang nyata.

Yuktes Vijay mahu berjumpa dengan Saiful secara peribadi secepat mungkin kerana ingin memohon maaf dan turut menyatakan kesedian membantunya.

Yuktes berjanji akan membantu Saiful dalam memperjuangkan nasibnya berhubung kes liwat berkenaan kerana percaya Mohd Saiful telah diinaya. "Saya mahu berjumpa segera minta maaf secara peribadi kerana saya telah lakukan kesalahan dan berada dipihak yang salah sebelum ini.

"Saya mahu berbincang dan melihat apa yang boleh dibuat di Mahkamah rayuan berhubung perkara itu (kes liwat)," katanya. Beliau berkata demikian kepada Utusan Malaysia Online ketika dihubungi 
 pada hari ini 30 Mac 2013.

Yuktes Mahu Jumpa Saiful Untuk Pohon Maaf
Beliau di,minta megulas mengenai kenyataan terbukanya di akaun Twitter hari ini yang memohon maaf kepada Saiful.

Bercakap mengenai perkara lain, Yuktes turut menyatakan kebimbangan kerana sering diekori oleh beberapa individu setelah manarik diri daripada pasukan peguam bela kes liwat membabitkan Mohd Saiful Bukhari.

" Saya pernah diperhatikan dan diekori oleh beberapa individu yang menaiki kereta Myvi hitam," katanya.

Pada 13 Mac lalu, Yuktes telah mendedahkan beberapa 'cerita dalaman' berhubung kes liwat membabitkan Mohd Saiful menerusi dua pucuk surat terbuka yang boleh diakses menerusi beberapa laman blog terutama di http://www.anwaraidc.com dan http://www.mynewshub.com

Pssttt...apakah Anwar berasa dia boleh selamat? diatas segala perbuatannya?
   

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Komen yang berfakta disertakan link adalah digalakkan, komen berunsur lucah dan makian tidak dibenarkan dan komen tersebut tidak akan diterbitkan dan dipadam

by
mnorkembalak

Rakan Blog KBE

Catatan Popular